opel friend forever de toekomst
-
- Oud-Clublid
Re: opel friend forever de toekomst
Haai jongens en meiskes van die kloep. Even weer een paar woordjes tot jullie richten. Die kleine hobbeltjes, daar bedoel ik mee dat het moteurke uitgebouwd dient te worden.
Bij het linker binnenscherm, in de naad van de veerkoepel is in de loop van de jaren ook vocht gekomen waardoor de kit weg is en roestvorming begint tekomen. De auto is vandaag verhuisd naar het moteurmanneke waar alles verwijderd gaat worden. Foto's zullen weer volgen, maar ik vraag weer om tijd. Ben vandaag ook bij de spuitbus-mannen geweest, de data dat ie gespoten gaat worden is pas over 3 a 4 mnd. Deze Heren hebben het razend druk met restauratie werkzaamheden. Tevens gaan deze mannekes een foto-boekkie maken, dus voor de liefhebber weer genoeg kijk-materiaal in petto. Totzover dit relaas.
Groetjes aan alle Pie
Bij het linker binnenscherm, in de naad van de veerkoepel is in de loop van de jaren ook vocht gekomen waardoor de kit weg is en roestvorming begint tekomen. De auto is vandaag verhuisd naar het moteurmanneke waar alles verwijderd gaat worden. Foto's zullen weer volgen, maar ik vraag weer om tijd. Ben vandaag ook bij de spuitbus-mannen geweest, de data dat ie gespoten gaat worden is pas over 3 a 4 mnd. Deze Heren hebben het razend druk met restauratie werkzaamheden. Tevens gaan deze mannekes een foto-boekkie maken, dus voor de liefhebber weer genoeg kijk-materiaal in petto. Totzover dit relaas.
Groetjes aan alle Pie
sow, das grondig
succes nog
succes nog
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ben erg benieuwd, goed dat je niets aan het lot overlaat...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Oud-Clublid
Haai die Heren en Meisjens van die kloep. Als je aan de binnenzijde van het voorscherm voelt, voel je dat daar de kit begint te brokkelen. Als je von bovenaf erop kijkt zie je de bekende kleur heel lichtjes doorschijnen. Tevens heeft de eigenaar die de voiture na mij kocht het brandschot behoorlijk verkloot. De complete geluids-isolatie bekleding naar de malle-moeren door erin te boren om de voedingskabel voor zijn destijds ra(i)diootje te kunnen voeden. Foto's hiervan zullen nog gemaakt en geplaatst worden. Maar zoals ik in het begin al vertelde wil ik hebben dat hij er weer komt te staan als nieuw (even better). Is tevens niet alleen voor m'n eigen veiligheid maar ook voor andere weggebruikers. En weer de eerste 20 jaar geen zorgen hoef temaken om de koets, maar meer ogen zal moeten hebben voor m'n dan getunede rollator
Verder aan iedereen die vandaag niet hoeven te werken prettige kerstdagen, mocht je wel moeten werken toch fijne dagen.
Groetjes uit een sneeuwloos zuiden des vaderland Pie
Verder aan iedereen die vandaag niet hoeven te werken prettige kerstdagen, mocht je wel moeten werken toch fijne dagen.
Groetjes uit een sneeuwloos zuiden des vaderland Pie
-
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
Die gene is nu een collega van mij haha.opel friend forever schreef:
Ik zal binnenkort foto's gaan maken van de auto en die dan plaatsen, wat betreft de opmerking ''er rijdt een dikke zwarte ZAFIRA A rond in M'tricht met de sticker OPEL FRIENDS FOREVER' daar ben ik niet de eigenaar van, maar de schoonvader van m'n moteurmanneke.
Tot zover dit relaas, see you all,
Greets Pie oet Meersje
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
nice zeer gronig werk.
danny gsi 666
danny gsi 666
-
- Oud-Clublid
astraTD schreef:Die gene is nu een collega van mij haha.opel friend forever schreef:
Ik zal binnenkort foto's gaan maken van de auto en die dan plaatsen, wat betreft de opmerking ''er rijdt een dikke zwarte ZAFIRA A rond in M'tricht met de sticker OPEL FRIENDS FOREVER' daar ben ik niet de eigenaar van, maar de schoonvader van m'n moteurmanneke.
Tot zover dit relaas, see you all,
Greets Pie oet Meersje
Sorry TD dat ik pas zolaat reageer, Is dit de persoon die sinds enkele weken bij Select Parts in Maastricht werkzaam is. Heb vanavond erover gesproken met hem, op jouw reactie op het forum over die Zafira. Als jij de goede pers. bent, weet je misschien ook waardoor er vertraging is met mijn project en nog geen update heb geplaaats.
Zo heb ik ook vandaag vernomen per toeval, dat we beide op dezelfde locatie aanwezig waren dat , hopelijk spel ik het goed "Petrol Heads" het schoonbroer is van?, ben even z'n naam vergeten, maar heeft thuis nog een Calibra 4x4 TURBO staan. Was "vroeger" er ook altijd bij als we naar treffens reden met ons cluppie OFF.
Zo zie je maar weer eens dat het voor de echte liefhebbers toch een klein wereldje is.
Greets aan tutti van Pie oet Meersje,
-
- forum-gebruiker
Klopt is bij selektvracht, hij rijd volgens mij maar 2 of 3 per week en ik vol op, meestal vertrek ik ook eerder aan gezien dat ik meer routes heb en tref ik de rest bijna nooit aan.
Heb het er nog niet echt over kunnen hebben over jou project en over zijn mooie zafira, als ik de kans krijg zal ik het ook zeker doen.
op je andere opmerking heb ik geen idee van, neem dan ook aan dat Je petrolhead bedoeld, Davy blauwe 3deurs gsi (1.6).
Greetz Phil
Heb het er nog niet echt over kunnen hebben over jou project en over zijn mooie zafira, als ik de kans krijg zal ik het ook zeker doen.
op je andere opmerking heb ik geen idee van, neem dan ook aan dat Je petrolhead bedoeld, Davy blauwe 3deurs gsi (1.6).
Greetz Phil
- petrolhead
- forum-gebruiker
Inderdaad kleine wereld, Ik ( Davy )heb inderdaad een schoonbroer( Dave) met een calibra turbo hij vertelde me inderdaad vaker over de OFF club.
waarschijnlijk hebben we dan ook meerdere gemeenschappelijke kennissen/ vrienden.
waarschijnlijk hebben we dan ook meerdere gemeenschappelijke kennissen/ vrienden.
-
- Oud-Clublid
Hallo Heren en Dames van die kloep. Lange tijd niets gezien of gehoord. Dit had verschillende redenen, mijn moteur-menneke is begin dit jaar zijn eigen garage begonnen en niet meteen tijd voor me (begrijpelijk).
Tevens heeft mijn karrosse-guy sinds de laatste mnd van vorig jaar problemen met de gezondheid van zijn vrouw dus ook weinig tijd. Gaat nu weer gelukkig een stuk beter met haar god zij dank.
Door deze vertraging heb ik ook te horen gekregen van de spuit-bus mannen dat ie niet voor oktober kaar is (sjeisse).
Motor ligt eruit en gaat straks met bak naar revisie afd. toe en vervangen wat vervangen moet worden.
Dan zijn er nog wat kleine klusjes te doen, en kan ie naar de spuit-gasten
Tevens heeft mijn karrosse-guy sinds de laatste mnd van vorig jaar problemen met de gezondheid van zijn vrouw dus ook weinig tijd. Gaat nu weer gelukkig een stuk beter met haar god zij dank.
Door deze vertraging heb ik ook te horen gekregen van de spuit-bus mannen dat ie niet voor oktober kaar is (sjeisse).
Motor ligt eruit en gaat straks met bak naar revisie afd. toe en vervangen wat vervangen moet worden.
Dan zijn er nog wat kleine klusjes te doen, en kan ie naar de spuit-gasten
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
mooi,zie ook de speedster staan van terry,vet ding.
danny gsi 666
danny gsi 666
-
- Oud-Clublid
Hoi Danny, de speedster wat je ziet staan op de foto is niet van Terry maar van een klant. De speedster van Terry staat in de showroom naast zijn D-KADETT. Zo heeft ie vanaf dat bekend was dat ie zelfstandig werd veel klanten van de speedster-club erbij, vanuit alle windstreken komen ze Belgie Duitsland noem maar. Zoals je misschien weet is ie geen onbekende in de scene vandaar. Tevens zie je op de foto's m'n karosse-manneke Tim Slooten ook weer geen onbekende in de scene. Beide jongens met een grote liefde voor en het hart op de goede plek! Ware liefdevolle vrienden!
-
- forum-gebruiker
In Limmel, ziet er goed uit.
Nu snap ik het hele verhaal hehe, ziet er goed uit.
Nu snap ik het hele verhaal hehe, ziet er goed uit.
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Ziet er goed uit
-
- Oud-Clublid
-
- Oud-Clublid
http://s1219.photobucket.com/user/opelf ... sort=3&o=6" onclick="window.open(this.href);return false;[img]
bliksem dit ziet er top uit, word dit de originele kleur weer?
cool man
- rk055
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra f 1.6 8v 96
moooooi man:)
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Supergaaf
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Heel, heel, heel erg goed bezig!!!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
-
- Oud-Clublid
Netjes hoor!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Ziet er goed uit