gewoon achterin lijkt meMikeopel schreef:
elke keer als ik deze foto ziet vraag ik me af:
waar en hoe heb je Accu vast gemaakt?
felix projecten
Re: felix astra'tje
Re: felix astra'tje
Ja in dat filmpje was ie nog niet af,
was op opendeurdag van een audio-winkel van vriend (waar de installatie toen gemaakt is)
Batterij of beter batterijen zitten in de koffer, waar reservewiel zat.
Was toen eentje voorzien voor de muziek en eentje om te starten (wou namelijk nooit met platte batterij staan)
Ja ben beetje tever gegaan in de muziek toen, tjah jonge jaren...
muziek is nu verkocht in stukken.
De motorkap ligt er al een tijdje niet meer op.
Heeft er maar een halfjaartje dienst op gedaan.
Wegens problemen met de verf is de wagen toen deels herlakt geweest en heb ik een nieuwe originele motorkap aangeschaft (dure dingen zeg!!)
Heb toen ook de rieger zijschorten en achterbumper, alsook de steinmetzspiegels vervanger door origineel.
Toen is ook terug de zwarte plaat op de koffer gekomen.
Carrossier verklaarde me gek, al dat werk om mooie vlakke koffer en dan zet je er de originele plaat op
(zei toen tjah, die van die plaat moet dat slotgaatje ook dicht hoor, vond ie niet zo leuk )
Half jaar daarna heb ik de motor naar de vaantjes gereden,
heeft toen denk ik maand of 9 in de garage gestaan met de bedoeling af te breken.
Me maat heeft me dan moed ingesproken en we hebben dan motor tezamen gestoken en doet nu nog steeds dienst.
Nu staat ie al sinds september stil, maarja updates onderweg hé
was op opendeurdag van een audio-winkel van vriend (waar de installatie toen gemaakt is)
Batterij of beter batterijen zitten in de koffer, waar reservewiel zat.
Was toen eentje voorzien voor de muziek en eentje om te starten (wou namelijk nooit met platte batterij staan)
Ja ben beetje tever gegaan in de muziek toen, tjah jonge jaren...
muziek is nu verkocht in stukken.
De motorkap ligt er al een tijdje niet meer op.
Heeft er maar een halfjaartje dienst op gedaan.
Wegens problemen met de verf is de wagen toen deels herlakt geweest en heb ik een nieuwe originele motorkap aangeschaft (dure dingen zeg!!)
Heb toen ook de rieger zijschorten en achterbumper, alsook de steinmetzspiegels vervanger door origineel.
Toen is ook terug de zwarte plaat op de koffer gekomen.
Carrossier verklaarde me gek, al dat werk om mooie vlakke koffer en dan zet je er de originele plaat op
(zei toen tjah, die van die plaat moet dat slotgaatje ook dicht hoor, vond ie niet zo leuk )
Half jaar daarna heb ik de motor naar de vaantjes gereden,
heeft toen denk ik maand of 9 in de garage gestaan met de bedoeling af te breken.
Me maat heeft me dan moed ingesproken en we hebben dan motor tezamen gestoken en doet nu nog steeds dienst.
Nu staat ie al sinds september stil, maarja updates onderweg hé
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: felix astra'tje
Gaaf om je werk te zien Felix, echte liefhebbers blijven doorgaan !
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- .:johan:.
- forum-gebruiker
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
- Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
- Locatie: Hedel
Re: felix astra'tje
glukkig maar felix!
nooit weg doen!, daar is je astra te dik voor!
nooit weg doen!, daar is je astra te dik voor!
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: felix astra'tje
Hoii Felix,
zo zie je maar dat plannen met een Astra kunne veranderen haha!
zelf ben ik bezig om in m'n paarse een mooie audio installatie te bouwen:
en terwijl m'n broertje met z'n Kadett juist anders bezig is, namelijk alles zo licht mogelijk maken als achterbank eruit en
een snellere motor erin bouwen enz, ik hoor nog weleens van em van weer een paar pk's minder als ik er een versterker inleg
enz haha
ach, zo zie je maar, met tuning kan je alle kanten op!
(en wilde m'n paarse Astra ook een tijdje gelede verkopen omdat ik het niet meer zag zitten met wat er allemaal
nog aan moest gebeuren om de auto netjes te krijgen...., maar nu de auto de goede weg op gaan is met reparatie's enz
ben ik blij dat ik de auto nog heb!)
succes met je plannen!
en zie et wel in je topic
Gr.
Alex.
zo zie je maar dat plannen met een Astra kunne veranderen haha!
zelf ben ik bezig om in m'n paarse een mooie audio installatie te bouwen:
en terwijl m'n broertje met z'n Kadett juist anders bezig is, namelijk alles zo licht mogelijk maken als achterbank eruit en
een snellere motor erin bouwen enz, ik hoor nog weleens van em van weer een paar pk's minder als ik er een versterker inleg
enz haha
ach, zo zie je maar, met tuning kan je alle kanten op!
(en wilde m'n paarse Astra ook een tijdje gelede verkopen omdat ik het niet meer zag zitten met wat er allemaal
nog aan moest gebeuren om de auto netjes te krijgen...., maar nu de auto de goede weg op gaan is met reparatie's enz
ben ik blij dat ik de auto nog heb!)
succes met je plannen!
en zie et wel in je topic
Gr.
Alex.
Re: felix astra'tje
gisteren heb ik hem effe van stal gehaald...
Na een maand of 6 stil te staan was het tikken en draaien, en stilvallen
Gelukkig starte ie meteen terug.
Was de eerst maal dat ik zonder al het extra gewicht reed, en man dat voel je nogal!!
Was al de ganse week met me zwarte 16V aan het rondtoeren om het astra-rijden terug wat gewoon te worden.
Voorheen had ik echt het gevoel dat de zwarte veel meer op toeren kwam onderin, nu was het andersom!!
Eerst een km'tje of 50 rustig gebold, stond al enige tijd stil...
Was niet van plan wild te doen, toen plots een nieuwe 525-reeks naast me kwam staan
tjah resultaat, me lipje is losgekomen, om de een of andere reden is de bobijn afgebroken van zijn steun
geen erge dingen dus, is me eigen schuld, nooit gecontroleerd of alles in orde was na het lang stilstaan.
Nu weet ik weer wat gedaan volgende week, sleutelen eraan (en dat vind ik nu eens niet erg)
Ga me ook een nieuwe uitlaatcollector aanschaffen, deze nu is zodanig geschaafd en ingedeukt dat ik het niet meer vertrouw.
iemand suggesties?
Na een maand of 6 stil te staan was het tikken en draaien, en stilvallen
Gelukkig starte ie meteen terug.
Was de eerst maal dat ik zonder al het extra gewicht reed, en man dat voel je nogal!!
Was al de ganse week met me zwarte 16V aan het rondtoeren om het astra-rijden terug wat gewoon te worden.
Voorheen had ik echt het gevoel dat de zwarte veel meer op toeren kwam onderin, nu was het andersom!!
Eerst een km'tje of 50 rustig gebold, stond al enige tijd stil...
Was niet van plan wild te doen, toen plots een nieuwe 525-reeks naast me kwam staan
tjah resultaat, me lipje is losgekomen, om de een of andere reden is de bobijn afgebroken van zijn steun
geen erge dingen dus, is me eigen schuld, nooit gecontroleerd of alles in orde was na het lang stilstaan.
Nu weet ik weer wat gedaan volgende week, sleutelen eraan (en dat vind ik nu eens niet erg)
Ga me ook een nieuwe uitlaatcollector aanschaffen, deze nu is zodanig geschaafd en ingedeukt dat ik het niet meer vertrouw.
iemand suggesties?
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: felix astra'tje
wil je een originele terug zetten of groep a of iets dergelijks ?
Re: felix astra'tje
heb me indertijd rot gezocht achter een groep a, maar geen enkele gevonden (risse-motorsport wel, maar maakte ze dan niet maar)
Heb nu een groep N (60mm).
Denk niet dat ik veel ben met grotere uitlaatcollector, de uitlaatkanalen van de blok zijn nog standaard.
Ben wel van plan de kop laten reviseren, eventueel kan ik ze dan laten vergroten...
Of zie ik het te rooskleurig en vergeet zaken?
Heb nu een groep N (60mm).
Denk niet dat ik veel ben met grotere uitlaatcollector, de uitlaatkanalen van de blok zijn nog standaard.
Ben wel van plan de kop laten reviseren, eventueel kan ik ze dan laten vergroten...
Of zie ik het te rooskleurig en vergeet zaken?
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: felix astra'tje
60mm is groep A
in en uitlaatkanalen laten bewerken is een optie
in en uitlaatkanalen laten bewerken is een optie
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: felix astra'tje
dan zou ik je hele kop laten flowen.
kost wel een bak geld, maar scheeld wel.
e.v.t TB's erop.
dat is helemaal vet!
kost wel een bak geld, maar scheeld wel.
e.v.t TB's erop.
dat is helemaal vet!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: felix astra'tje
Probleem is dat het veel meer verschillen gaat opleveren.
Ik bv moet continu wat gas bij geven bij stationair, koppeling in, omdat ik als, van 1200 naar 600 ga, en als je 600 gaat krijg je mega resonanties in je uitlaatlijn. Een normale zit gewoon 900.
Fred heeft nog veel gekkere dingen gehad.
Dat soort dingen lees je nooit hier. Maar tis toch echt zo.
Reden dat je er niks over leest is 2 ledig: 1) Niemand doet het 2) Dan zeggen ze er niks over.
Als Bart ooit zal gaan rijden zal die ook dit soort dingen mee gaan maken.
Omring je met mensen die er ervaring mee hebben. Als je gaat flowen en dat soort dingen.
Laat je niet gek maken door mensen die het niet gedaan hebben.
Ik bv moet continu wat gas bij geven bij stationair, koppeling in, omdat ik als, van 1200 naar 600 ga, en als je 600 gaat krijg je mega resonanties in je uitlaatlijn. Een normale zit gewoon 900.
Fred heeft nog veel gekkere dingen gehad.
Dat soort dingen lees je nooit hier. Maar tis toch echt zo.
Reden dat je er niks over leest is 2 ledig: 1) Niemand doet het 2) Dan zeggen ze er niks over.
Als Bart ooit zal gaan rijden zal die ook dit soort dingen mee gaan maken.
Omring je met mensen die er ervaring mee hebben. Als je gaat flowen en dat soort dingen.
Laat je niet gek maken door mensen die het niet gedaan hebben.
- Luuk >GSI<
- forum-gebruiker
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 08 dec 2009 17:42
Re: felix astra'tje
76 mm is group a volgens mij hoor
alleen gekken en dwazen blijven kassenbouwen en beglazen
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: felix astra'tje
Group A is vanaf 60mm dacht ik
Laatst gewijzigd door TurboTim op 13 mar 2012 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: felix astra'tje
groep A uitlaat hangt niet per se vast een een maat
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: felix astra'tje
Jij rijdt toch ook weer ?pluggie schreef: Als Bart ooit zal gaan rijden zal die ook dit soort dingen mee gaan maken.
Re: felix astra'tje
Ja dus, dus duimen we voor je. Komop zeg. Bent topgast.Bart(astra) schreef:Jij rijdt toch ook weer ?pluggie schreef: Als Bart ooit zal gaan rijden zal die ook dit soort dingen mee gaan maken.
Laatst gewijzigd door pluggie op 14 mar 2012 03:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: felix astra'tje
heb in duitsland een groep A rally kadett gsi gekocht bij de fabriek,Luuk >GSI< schreef:76 mm is group a volgens mij hoor
die had een 63 mm uitlaat er onder en dat was een wm rally auto.
danny gsi 666
Re: felix astra'tje
idd, bij mijn weten is een groep a 63mm.
ben eigenlijk wel tevreden van het geluid nu, wel te overdreven voor dagelijks gebruik, maar dat is ie niet, geen probleem dus
Normaal gezien zijn er 2 nieuwe stoelen op komst ook, volgende week weet ik meer derover
ben eigenlijk wel tevreden van het geluid nu, wel te overdreven voor dagelijks gebruik, maar dat is ie niet, geen probleem dus
Normaal gezien zijn er 2 nieuwe stoelen op komst ook, volgende week weet ik meer derover
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: felix astra'tje
76 mm is voor turbo,s roy heeft onder zijn vectra a turbo.felix schreef:idd, bij mijn weten is een groep a 63mm.
ben eigenlijk wel tevreden van het geluid nu, wel te overdreven voor dagelijks gebruik, maar dat is ie niet, geen probleem dus
Normaal gezien zijn er 2 nieuwe stoelen op komst ook, volgende week weet ik meer derover
danny gsi 666
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: felix astra'tje
Hoii,
onder de paarse Astra heb ik een Group a uitlaat inclusief spruitstuk (64mm)middendemper,
katalysator, 2 eindstukken links en rechts (alles behalve het spruitstuk in rvs)
en hier zit een heerlijk sportief geluid in,niet te hard, maar toch lekker als je gas geeft!
Gr.
Alex.
onder de paarse Astra heb ik een Group a uitlaat inclusief spruitstuk (64mm)middendemper,
katalysator, 2 eindstukken links en rechts (alles behalve het spruitstuk in rvs)
en hier zit een heerlijk sportief geluid in,niet te hard, maar toch lekker als je gas geeft!
Gr.
Alex.
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: felix astra'tje
heb in mijn kadett gt 16v een complete groep onder gehad,lekker diepe donkere sound en mooie de toeren horen als je op het gas gaat.AlexAstra schreef:Hoii,
onder de paarse Astra heb ik een Group a uitlaat inclusief spruitstuk (64mm)middendemper,
katalysator, 2 eindstukken links en rechts (alles behalve het spruitstuk in rvs)
en hier zit een heerlijk sportief geluid in,niet te hard, maar toch lekker als je gas geeft!
Gr.
Alex.
helaas bestaat hij niet meer,goede vervanger mijn .
danny gsi 666
Re: felix astra'tje
fotos van dat dingastra-gsi-666 schreef:heb in duitsland een groep A rally kadett gsi gekocht bij de fabriek,Luuk >GSI< schreef:76 mm is group a volgens mij hoor
die had een 63 mm uitlaat er onder en dat was een wm rally auto.
danny gsi 666
Ik niet te bereiken via het forum
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: felix astra'tje
raymond hier komen de foto,s.Raymond schreef:fotos van dat dingastra-gsi-666 schreef:heb in duitsland een groep A rally kadett gsi gekocht bij de fabriek,Luuk >GSI< schreef:76 mm is group a volgens mij hoor
die had een 63 mm uitlaat er onder en dat was een wm rally auto.
danny gsi 666
en die doet hij met 215 40 17 ich banden.
had een groep a gsi 16v ,danny gsi 666
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: felix astra'tje
lekkurrrrrrrrrrrr!!!!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst