Geplaatst: 16 aug 2008 23:38
daar heb je een punt...
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
Als je een stratemaker nodig hebt.... dan weet je me te bereiken!pascal1109 schreef:welkom
en vogel is wat sneller uit hoe je hier je foto's neerzet ipv de stenen uit de straat te rijden man
ik ga nergens heen daar leidt mijn weg meestal naar toe!EKadett schreef:welcome to me...
jaah laat ik ook even over meer foto's beginnen
jah gsi'tjes zijn snel en goed te rijden.. ook al heb ik er zelf niet 1, maar wel het hartje van het beest!!
en hoe heet je bij je voornaam 16V...
kom je ook de 24ste naar de agc meeting? of vlieg je dan keihard de bocht uit voordat je er bent
laaterrrrr
Bestudeer nou eens wat je getypt hebtDittohead schreef:ik heb nog nooit zoveel bullshit uit 1 en dezelvde persoon zien komen.
Ik geloof echt daadwerkelijk niets van wat je allemaal lult.
Je raaskalt als een kip zonder kop.
Doet normaal man, je komt over als een ventje van 12 die stoer denkt te zijn door domme verhalen neer te tiepen.
Chill..
Stoere praat van laag !!!!!Laagvlieger schreef:Ja man.
Kun je strax bij die van mij kijken hoe de jouwe strax wordt Mattman.
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Eerst zien dan geloven!16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Trompie schreef:hmmmm vervelend16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Eerst zien dan geloven!
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.
De Astra van david va dit forum is een goed voorbeeld hoe een motorombouw niet moet. Niels heeft die auto toen opnieuw op moeten bouwen.
en vergeet het onderstel en de remmen enzo nietTrompie schreef:Eerst zien dan geloven!16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.
Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
vizier schreef:Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!
bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?
even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750 dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250
En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....
Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...
Je hebt ergen gelijk gezagvoerder en ik ben het dan ook met je 1sgsipiloot schreef:vizier schreef:Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s16V schreef: Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!
bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?
even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750 dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250
En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....
Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...
Maar is wel getest voordat I gekocht is!dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Hoe bedoel je universele aansluiting?16V schreef:ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
Euh.. wat heb jij dan? Een gouden intrax set ofzo?vizier schreef: voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
Nee, ik heb beter spul (heb geen idee wat beter is, ik rij iig rond met spax krypton dempers en kw veren)Jeroen schreef:Euh.. wat heb jij dan? Een gouden intrax set ofzo?vizier schreef: voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6
OH SORRY IK LETTE even NIET OP SPRAK VOOR MIJN BEURTLaagvlieger schreef:Hoe bedoel je universele aansluiting?16V schreef:ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
De Astra heeft standaard al een DIN stekkerblok. Dat zit op bijna alle radio's standaard. Of heeft de vorige eigenaar lopen knippen in de kabelboom?
16V schreef:Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!vizier schreef:wederom www.dhz-twente.nl !16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
ok dag al dat het met een comunicatie middel corespondeerde.Laagvlieger schreef:Die bruine draden zijn communicatielijnen idd.
Je gebruikt bij een niet originele radio dus alleen die 2 onderste smallere stekkers. Alleen moet je wel op de radio de geschakelde en constante plus omdraaien. Dus de gele en de rode omsteken zeg maar.
Maar problemen en vragen even in een nieuw een topic onder problemen.
Daar is het voor, wordt onoverzichtelijk als dat allemaal in het voorsteltopic gebeurt.