Pagina 5 van 6

Geplaatst: 16 aug 2008 23:38
door Erwin_dude
daar heb je een punt...

Geplaatst: 17 aug 2008 07:31
door 16V
pascal1109 schreef:welkom
en vogel is wat sneller uit hoe je hier je foto's neerzet ipv de stenen uit de straat te rijden man :P
Als je een stratemaker nodig hebt.... dan weet je me te bereiken!
Ik zie het als een ambacht.

Ook bij u voor de deur!!!!

Geplaatst: 17 aug 2008 07:35
door 16V
EKadett schreef:welcome to me...
jaah laat ik ook even over meer foto's beginnen :twisted:

jah gsi'tjes zijn snel en goed te rijden.. ook al heb ik er zelf niet 1, maar wel het hartje van het beest!!

en hoe heet je bij je voornaam 16V...
kom je ook de 24ste naar de agc meeting? of vlieg je dan keihard de bocht uit voordat je er bent ;)

laaterrrrr
ik ga nergens heen daar leidt mijn weg meestal naar toe!

Geplaatst: 17 aug 2008 07:53
door 16V
Dittohead schreef:ik heb nog nooit zoveel bullshit uit 1 en dezelvde persoon zien komen.

Ik geloof echt daadwerkelijk niets van wat je allemaal lult.
Je raaskalt als een kip zonder kop.

Doet normaal man, je komt over als een ventje van 12 die stoer denkt te zijn door domme verhalen neer te tiepen.

Chill..
Bestudeer nou eens wat je getypt hebt
En concludeer dan wie 12 dom en stom overkomt.

Geplaatst: 17 aug 2008 07:56
door 16V
Laagvlieger schreef:Ja man.

Kun je strax bij die van mij kijken hoe de jouwe strax wordt Mattman.
:lol:
Stoere praat van laag !!!!!
Het komt wel goed met jou hoor
mijn zegen heb je!

Geplaatst: 17 aug 2008 08:07
door 16V
vizier schreef:
16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.

Geplaatst: 17 aug 2008 08:52
door Trompie
16V schreef:
vizier schreef:
16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Eerst zien dan geloven!
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.

De Astra van david va dit forum is een goed voorbeeld hoe een motorombouw niet moet. Niels heeft die auto toen opnieuw op moeten bouwen.

Geplaatst: 17 aug 2008 09:24
door 16V
Trompie schreef:
16V schreef:
vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
hmmmm vervelend

Eerst zien dan geloven!
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.

De Astra van david va dit forum is een goed voorbeeld hoe een motorombouw niet moet. Niels heeft die auto toen opnieuw op moeten bouwen.

Geplaatst: 17 aug 2008 09:39
door pascal1109
Trompie schreef:
16V schreef:
vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Eerst zien dan geloven!
Gaat ook nog om netjes en degelijk in gebouwd, zodat het niet naar 500 km weer naar de kote is. Daarnaast komt alles netjes door de RDW keuring.
en vergeet het onderstel en de remmen enzo niet ;)
auto moet wel in top conditie zijn / worden gemaakt voor een dergelijke ombouw

Geplaatst: 17 aug 2008 10:43
door vizier
16V schreef:
vizier schreef:
16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s

voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6 :roll:

elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!

bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?

even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250

En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....

Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...

Geplaatst: 17 aug 2008 10:50
door JelmerAstra
Dat jullie nog aandacht geven aan zo'n figuur, want je wordt er niet echt wijzer van wat er allenaam in dit topic is gezegt maar jah,, is niet anders is wel leuk trouwens om te lezen :P hoe iedereen reageerd:P hij scoort wel punen hier mee;),, teller op + of - :P

Geplaatst: 17 aug 2008 13:17
door Erwin_dude
denk dat we beter even dit topic kunnen verwijderen en een nieuwe kunnen beginnen....

Geplaatst: 17 aug 2008 17:54
door gsipiloot
vizier schreef:
16V schreef:
vizier schreef: wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s

voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6 :roll:

elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!

bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?

even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750 dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250

En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....

Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...

Geplaatst: 17 aug 2008 17:59
door Thierriee
Nee idd dat jullie zoveel aandacht aan zon iemand geven, laat hem lekker zijn mooie praatjes houden en besteed geen aandacht aan hem.

Geplaatst: 17 aug 2008 18:28
door 16V
gsipiloot schreef:
vizier schreef:
16V schreef: Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.
Hahaha, laat me niet lachen man, kn**s

voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6 :roll:

elke achterlijke kan zo een blok overhangen op een standaard gsitje, dat stelt niks voor
niels doet hier niet aan half werk he!

bovendien ben je voor zo'n keuring ook al 800+ lichter, maar zo'n typ als jij vind dat zeker niet nodig?

even wat prijzen voor meneer...
Onderstel 4000
Blok (3.2V6, 50.000km) 2000
F28 bak 750 dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Fwd ombouwset 150
Custom made adapterplaat 220
Sper 1100 +lagers +inbouw kosten
Materiaal rvs spagettie spruitstuk 600, komt het lassen en uuren nog bij
Rvs race kat 200?
Rvs group a ong 600?
Rwd keuring 800+
Bmc lucht filter 250

En dan komen de dingen zoals waterpomp, distibutieset, aanbouw onderdelen (want een 3.0 is rwd) kabelboom, radiateur, pakkingen, keeringen, uuren enz enz nog bij....

Conclusie... voor 10.000 ben je nog niet eens klaar als je het GOED wil doen...
Je hebt ergen gelijk gezagvoerder en ik ben het dan ook met je 1s
maar ik hoef geen v6. had gewoon respect voor de motor van laag!
zelf begin ik van binnen uit had ik al eerder gezegd wil een andere motor
kan iemand me iets vertellen over de c 20 let motor.
is er hier ergens een topic over ik hoorde interessante
dingen over deze motor!
als iemand me iets kan vertelen of mischien naar een topic kan doorsturen over deze motor alvast bedankt!

op dit moment verzamel ik overal info over deze auto
En heb een lijst die nog moet groeien als het lijstje af is wat nog enige tijd kan duren kan ik aan de slag.

wat ik niet kan laten is m3 spiegels monteren das dus de buitenkant
maar ik vind die orginele spiegels om over te geven!

ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.

en een zekerings blok uit mijn lancia geknipt want dat had i ook niet.
bijna al mijn bedrading is uit mijn deur geknipt!
en de m3 spiegels zijn electrisch boehoe dus moet de hele zooi opnieuw bedraden of 2 intacte bedradings bomen op de kop zien te tikken.

advies met het aansluiten van de radio word altijd gewaardeerd.
als iemand weet waar ik de bedradings bomen kan vinden voor in de deuren het liefst
helemaal intact je weet me te vinden!

nogmaals over een jaar ben ik nog niet klaar maar ik weet wel
dat het de ultime gsi gaat worden en ik neem lekker de tijd ervoor
en ok als ik uiteindelijk klaar ben zal het een duure grap geweest zijn!

TEN SLOTTE ALS ER IEMAND IS BELEDIGD IK BEDOELDE HET NIET ZO
IK BEN BEST EEN AARDIGE KNAKKER HOOR WEL VREEMD MAAR DAAR KAN IK NIKS AAN DOEN>

Geplaatst: 17 aug 2008 19:09
door vizier
dit is dus wel ongereviceerd kost circa 2000euro aan onderdelen en dan nog de manuren...
Maar is wel getest voordat I gekocht is! :wink:

Bovendien kan niels nu ook aan f28 revisie sets komen (heeft al een set liggen)

Exacte prijzen moet je maar aan hem vragen :wink:

Geplaatst: 17 aug 2008 19:20
door Laagvlieger
16V schreef:ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
Hoe bedoel je universele aansluiting?
De Astra heeft standaard al een DIN stekkerblok. Dat zit op bijna alle radio's standaard. Of heeft de vorige eigenaar lopen knippen in de kabelboom?

Geplaatst: 17 aug 2008 21:47
door Jeroen
vizier schreef: voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6 :roll:
Euh.. wat heb jij dan? Een gouden intrax set ofzo? :P

Geplaatst: 17 aug 2008 22:19
door vizier
Jeroen schreef:
vizier schreef: voor 4000 heb je net een fatsoenlijk onderstel voor zo'n v6 :roll:
Euh.. wat heb jij dan? Een gouden intrax set ofzo? :P
Nee, ik heb beter spul :lol: (heb geen idee wat beter is, ik rij iig rond met spax krypton dempers en kw veren)

Bedoel dus niet alleen de veertjes en schokdempers maar alles wat er bij hoort zoals velgen, banden, remmen, draagarmen, 5gaats ombouw, uuren enz :wink:

Geplaatst: 17 aug 2008 22:38
door 16V
Laagvlieger schreef:
16V schreef:ik rijdt al een tijd zonder muziek snif.
dus ga vandaag de orginele aansluiting voor de radio verwijderen
en een universele aansluiting opzetten.
Hoe bedoel je universele aansluiting?
De Astra heeft standaard al een DIN stekkerblok. Dat zit op bijna alle radio's standaard. Of heeft de vorige eigenaar lopen knippen in de kabelboom?
OH SORRY IK LETTE even NIET OP SPRAK VOOR MIJN BEURT

was te lui om iets te doen vandaagzit bij mijn vrouwtje heb haar
al 5dagen niet gezien maar morgen ga ik echt aan de slag.

he laag je hebt gelijk hoor ik oordeel iets te snel omdat ik 3 stekkers aan een zag dacht ik dat het niet zou passen.
ben dat niet gewend.

maar ok ik heb geen advies nodig het is nogal simpel aan te sluiten.

maar heb toch een vraag het bovenste blok heeft 4 wit bruine draden waar dienen die voor?
Ik heb geen flauw id.

mijn 2e vraag is waarom verandert de tijd opeens van mijn boardcomputer elke keer als ik in stap.

toen ik hem net had bleef hij netjes bij de tijd maar toen ik de bedrading bekeek voor de radio is i opeens vreemd gaan doen .

heb ik per ongeluk een reset knop of zo ingedrukt?
of heb ik de aansluiting per ongeluk ietsje losgetrokken of mischien
een slecht contact?
nou ja ik ben er morgen in ieder geval mee bezig dus ik hoor het wel.

Geplaatst: 17 aug 2008 22:55
door Raymond-oud
de bruin witte draden in het bovenst blok van je iso stekker zijn voor de display wat boven je radio zit
als je een orginele radio er in drukt krijg je op je display je rds tekst en zo
origeele radio heeft geen display :lol: :lol:

Geplaatst: 17 aug 2008 23:02
door Laagvlieger
Die bruine draden zijn communicatielijnen idd.
Je gebruikt bij een niet originele radio dus alleen die 2 onderste smallere stekkers. Alleen moet je wel op de radio de geschakelde en constante plus omdraaien. Dus de gele en de rode omsteken zeg maar.

Maar problemen en vragen even in een nieuw een topic onder problemen.
Daar is het voor, wordt onoverzichtelijk als dat allemaal in het voorsteltopic gebeurt.
:wink:

Geplaatst: 17 aug 2008 23:08
door Raymond-oud
ja nog een uurtje laag en ik ben weg :lol: :lol: :lol:

dan heb je geen last van me :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 17 aug 2008 23:45
door c18xe
16V schreef:
vizier schreef:
16V schreef:
kan iemand me vertellen waar laagvlieger die belachelijk snelle motor vandaan heeft!!!!! helpppppp!!!!!
Ik zou spontaan huilen van vreugde als ik mijn motorkap open had!!!!!
En dat herhaalde ik bij iedere waarneming van een dergelijke kerncentrale!!!!!!!!!
wederom www.dhz-twente.nl !
met 10.000euro ben je wel klaar denk ik
Dan laat je je naaien ik kan het voor de helft minder en met een sterkere motor!
Heb inmiddels uit duistere tunning bronnen oftewel afgereizd naar
de tunning krochten beschikbaarheid prijzen pk winst en last but not least
de juiste monteur kunnen strikken.

Geplaatst: 18 aug 2008 00:08
door 16V
Laagvlieger schreef:Die bruine draden zijn communicatielijnen idd.
Je gebruikt bij een niet originele radio dus alleen die 2 onderste smallere stekkers. Alleen moet je wel op de radio de geschakelde en constante plus omdraaien. Dus de gele en de rode omsteken zeg maar.

Maar problemen en vragen even in een nieuw een topic onder problemen.
Daar is het voor, wordt onoverzichtelijk als dat allemaal in het voorsteltopic gebeurt.
:wink:
ok dag al dat het met een comunicatie middel corespondeerde.
bedankt voor je snelle reactie.