Gsi van GSI078 (Remblokken vervangen)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ow wik heb hem al!
57-> ABS status signaal spanning laag.
Er is dus iets met de communicatie tussen de ABS en de ETC unit.
En ergens vermoed ik dus een defecte ABS unit!
Hbe deze code al eerder bij de hand gehad bij een auto en wisselen van een ETC unit heeft niet geholpen.
Offf er is toch nog iets niet goed met je lampjes op het dash.
57-> ABS status signaal spanning laag.
Er is dus iets met de communicatie tussen de ABS en de ETC unit.
En ergens vermoed ik dus een defecte ABS unit!
Hbe deze code al eerder bij de hand gehad bij een auto en wisselen van een ETC unit heeft niet geholpen.
Offf er is toch nog iets niet goed met je lampjes op het dash.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Weer wat geleerd! Dacht dat ze voor alle jaren hetzelfde waren johLaagvlieger schreef:Kwa foutcodes zit er verschil in soms!Matt schreef:Model 92 en 93 zijn toch hetzelfde zie het probleem niet.
Dat zal me nou echt aan me Opel roestenTheo Gsi schreef:ik own je gewoon en jij durft het niet toe te geven
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
ik heb nu ook iets geleerd, maar matt nu zie je dat het wel iets kan schelenMatt schreef:Weer wat geleerd! Dacht dat ze voor alle jaren hetzelfde waren johLaagvlieger schreef:Kwa foutcodes zit er verschil in soms!Matt schreef:Model 92 en 93 zijn toch hetzelfde zie het probleem niet.
Dat zal me nou echt aan me Opel roestenTheo Gsi schreef:ik own je gewoon en jij durft het niet toe te geven
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
kunnen goed stinken
@Laag... Dus als ik het nu goed begrijp is er iets nog niet helemaal goed met de lampjes op onze dash of de ABS unit is kaduuk???
@Laag... Dus als ik het nu goed begrijp is er iets nog niet helemaal goed met de lampjes op onze dash of de ABS unit is kaduuk???
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
Ik zou maar afkloppen als ik jou was Zometeen is ie helemaal weggerotMatt schreef:Weer wat geleerd! Dacht dat ze voor alle jaren hetzelfde waren johLaagvlieger schreef:Kwa foutcodes zit er verschil in soms!Matt schreef:Model 92 en 93 zijn toch hetzelfde zie het probleem niet.
C20NE
owkeee thnx theo dan maar es gaan rondbellen watzo een ding kost.. de ABS moet voor de volgende keuring goed zij toch he als ik het goed gelezen heb her en der ?
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
kijk das een goeie jij bent wakkerder nog dan ik
en ach bellen met de sloop is morgen ook zo gebeurd
en ach bellen met de sloop is morgen ook zo gebeurd
Laatst gewijzigd door Carla op 24 jun 2008 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
ok dank je wel maar weer..
word dus denk ik onszelf kennende eerst lampjes,draden en dan unit bekijken eerst het ene uitlsuiten voor we aan het volgende gaan beginnen
word dus denk ik onszelf kennende eerst lampjes,draden en dan unit bekijken eerst het ene uitlsuiten voor we aan het volgende gaan beginnen
't RoggelTeam
't RoggelTeam