kleurwax
kleurwax
nou...
aangezien ik een rood wakkie heb en dat een kutkleur is begint ie weer een beetje dof te worde
wat voor een (kleur) wax gebruiken jullie of wat raden jullie aan dat ie weer tijdelijk natuurlijk weer mooi rood word?
mzzl bas
aangezien ik een rood wakkie heb en dat een kutkleur is begint ie weer een beetje dof te worde
wat voor een (kleur) wax gebruiken jullie of wat raden jullie aan dat ie weer tijdelijk natuurlijk weer mooi rood word?
mzzl bas
onkie en donkie
zo nu even geen grappie.
weetje wat 't probleem is met rood, de pigment rot er gewoon eruit omdat er geen blanke laklaag opzit, of niet genoeg.
dus cleaneren, & dan in de wax zetten is de enigste mooie oplossing, maaaaar das geheel afhankelijk in welke staat de lak exact is, en op welke plaatsen!
ik poets met alerlij producten, vaak koop ik eens wat nieuws op meetings, voor fun om het teproberen.
maar met rood blijf je poetsen, of niet nodig, maar dan heb je ferrari, of rolls-kwaliteit paint.
cleaner voor zichtig, altijd even testen op een niet opvallend stuk, liever 2x fijne cleaner, dan 1x tegrof.
na cleaning, neem een wax die op teflon basis is, althans dat zegge vele.
na 4 was beurten ligt het toch weer op de straat klinkers.
weetje wat 't probleem is met rood, de pigment rot er gewoon eruit omdat er geen blanke laklaag opzit, of niet genoeg.
dus cleaneren, & dan in de wax zetten is de enigste mooie oplossing, maaaaar das geheel afhankelijk in welke staat de lak exact is, en op welke plaatsen!
ik poets met alerlij producten, vaak koop ik eens wat nieuws op meetings, voor fun om het teproberen.
maar met rood blijf je poetsen, of niet nodig, maar dan heb je ferrari, of rolls-kwaliteit paint.
cleaner voor zichtig, altijd even testen op een niet opvallend stuk, liever 2x fijne cleaner, dan 1x tegrof.
na cleaning, neem een wax die op teflon basis is, althans dat zegge vele.
na 4 was beurten ligt het toch weer op de straat klinkers.
Laatst gewijzigd door Hans op 08 jun 2005 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
LIVE IN THE FAST LANE
gewoon eff naar eef poets bedrijf brengen kost ongeveer €150,-
en dan zelf bij houden met gewone autopoets
en dan zelf bij houden met gewone autopoets
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hehehe, ik heb ook een rooie en die is ECHT rood hoor als ik hem een beetje bij hou...
Ik poets met autoglym; eerst met de polish en daarna conservator eroverheen dan wordt ie weer gewoon rood...
En die shit is supermega easy in het gebruik, niks spierpijn, niks dikke armpies en je de tyfus poetsen om het er weer af te krijgen (commandant), kost wel even wat, maar je doet er ook belachelijk lang mee, ik heb geloof ik 2 jaar geleden een fles van die polish gekauft, en die doet het gewoon nog steeds conditioner gaat wel wat rapper, maar die kost 7 € per flessie, dus dat valt wel weer mee...
GhanZ heeft ut ook geprobeerd, en die vond het ook wel wat geloof ik...
Enige nadeel : je kan het niet overal krijgen... maar op hun site staat een dealer lokator......
Ik poets met autoglym; eerst met de polish en daarna conservator eroverheen dan wordt ie weer gewoon rood...
En die shit is supermega easy in het gebruik, niks spierpijn, niks dikke armpies en je de tyfus poetsen om het er weer af te krijgen (commandant), kost wel even wat, maar je doet er ook belachelijk lang mee, ik heb geloof ik 2 jaar geleden een fles van die polish gekauft, en die doet het gewoon nog steeds conditioner gaat wel wat rapper, maar die kost 7 € per flessie, dus dat valt wel weer mee...
Enige nadeel : je kan het niet overal krijgen... maar op hun site staat een dealer lokator......
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 08 jun 2005 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
kijk hebben we wat aan.....Sounddragon schreef:Hehehe, ik heb ook een rooie en die is ECHT rood hoor als ik hem een beetje bij hou...
die polish kan je dan voor alle kleuren gebruiken of is dat een polich voor een speciale kleur?
en voor die conditioner ook voor een speciale kleur? of ook voor alle kleuren?
heb toevallig een adressje in geleen gevonden..... en waar woon ik... juist ja in geleen
onkie en donkie
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ishe allemaal universeel, kan je op alle kleuren en auto's gebruiken.
Wordt trouwens ook gebruikt door Aston Martin, Jaguar, Rolls Royce en Maclaren.... best snel spul dus
TIP : de interieurreiniger is ook belachelijk goed
Wordt trouwens ook gebruikt door Aston Martin, Jaguar, Rolls Royce en Maclaren.... best snel spul dus
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
kga die zaak wel even opkopenSounddragon schreef:Ishe allemaal universeel, kan je op alle kleuren en auto's gebruiken.
stond een sterretje bij dus alles uit voorraad leverbaar en dat hier in limburg
kan ik me auto eens helemaal schoonmaken voor ie de deur uit gaat
hebbe ze ook pretvlekkenreiniger
maaruuh.... me auto is al rood.... das al snel genoeg...... als ik dat spul eropsmeer dan word ie me TE snel..... motte we nie hebben
onkie en donkie
ja, easy on, easy off!Sounddragon schreef: GhanZ heeft ut ook geprobeerd, en die vond het ook wel wat geloof ik...
goed spul, wel 24uur er in laten trekken!, vorige week nog me weber-BBQ er mee in de wax gezet
het is een soort glascoating zeg maar, als je 't er op uit smeert (ja smeren, niet in wrijven) dan komt er de eerste paar uur een hele gemischelucht er van af..., het is net melk, uit poetsen gaat ook zeeeeer makkelijk.
LIVE IN THE FAST LANE