probleempje
probleempje
Hallo,
Ik heb een probleem met mn astra c20xe
Het betreft dus een 2l 16v met een manzell inlaatspruitstuk en een groep A uitlaat(incl het spruitstuk)
Mij probleem is het volgende, iedere keer als ik volgas rijd voel ik m inhouden, alsof je pompend gas geeft. Ook voel je schokjes.
Als je bijv op de uitdraai kijkt van de testbank loopt ie heel erg grillig op niet vloeiend dus! Daar en tegen was de verlies uitdraai van de rollerbank wel goed en mooi vloeiend
Compressie en lek test was dik in orde
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Greetz ronnie
Ik heb een probleem met mn astra c20xe
Het betreft dus een 2l 16v met een manzell inlaatspruitstuk en een groep A uitlaat(incl het spruitstuk)
Mij probleem is het volgende, iedere keer als ik volgas rijd voel ik m inhouden, alsof je pompend gas geeft. Ook voel je schokjes.
Als je bijv op de uitdraai kijkt van de testbank loopt ie heel erg grillig op niet vloeiend dus! Daar en tegen was de verlies uitdraai van de rollerbank wel goed en mooi vloeiend
Compressie en lek test was dik in orde
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Greetz ronnie
Onderschrift aangepast. Gebruik IMG tag niet toegestaan
nog even 'n paar.
1, of meerdere bougies, einde loopcarriere.
overslag/slechte bougiekabels, verkeerde volgorde, zit in de knoop weet ik veel.
benzinepomp half naar de klote.
slechtcontact benzine relais, lijdt eigen leven.
massa bekabeling van v.bak naar chassis//massaverzamel punt achter l.koplamp, zooi zit niet goedvast, of kroepoek.
sensor-koelvloeistof verot.
lambdasensor-uit de bocht gevlogen.
1, of meerdere bougies, einde loopcarriere.
overslag/slechte bougiekabels, verkeerde volgorde, zit in de knoop weet ik veel.
benzinepomp half naar de klote.
slechtcontact benzine relais, lijdt eigen leven.
massa bekabeling van v.bak naar chassis//massaverzamel punt achter l.koplamp, zooi zit niet goedvast, of kroepoek.
sensor-koelvloeistof verot.
lambdasensor-uit de bocht gevlogen.
LIVE IN THE FAST LANE
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
probeer eens als het weer gebeurd je ETC knop iut te zetten dat het lampje op het dashbord aan gaat
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Heppum even naar Problemen gekiept, is niet echt een 'Projekt' lijkt me
Heb je trouwens al gekeken of de spaghetti in je spruitstuk niet té gaar is ?????? dat geeft nl verstoppingen en dan gaat ie ook een beetje hikken enzow..... moet je even een anti opstipatie tablet in je dashbordkassie flikkeren, dan is het zó over...
Probeer ook eens of hij het ook doet als je tegelijkertijd je ruitenwissers aanzet, en met je licht knippert
even ONtopic ; ik heb zo'n beetje hetzelfde met mijn NE, dus het ligt waarschijnlijk aan een extern onderdeel... LMM ofzo....temp sensor, iets in die geest.... binnenkort zou ik eens naar Laag toegaan om eens te gluren of hij het kon vinden mbv de Tech computer, maar dat duurt nu al een maandje of 2 geloof ik komt er gewoon niet van...
Heb je trouwens al gekeken of de spaghetti in je spruitstuk niet té gaar is ?????? dat geeft nl verstoppingen en dan gaat ie ook een beetje hikken enzow..... moet je even een anti opstipatie tablet in je dashbordkassie flikkeren, dan is het zó over...
Probeer ook eens of hij het ook doet als je tegelijkertijd je ruitenwissers aanzet, en met je licht knippert
even ONtopic ; ik heb zo'n beetje hetzelfde met mijn NE, dus het ligt waarschijnlijk aan een extern onderdeel... LMM ofzo....temp sensor, iets in die geest.... binnenkort zou ik eens naar Laag toegaan om eens te gluren of hij het kon vinden mbv de Tech computer, maar dat duurt nu al een maandje of 2 geloof ik komt er gewoon niet van...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
druk heSounddragon schreef:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ja....ik ook helaas, onze agenda's hebben gewoon een hekel aan elkaar
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™