ontsteking afstellen
ontsteking afstellen
wie kan een onsteking afstellen van een XE M2.5????
Dus optijd zetten.. k hoorde nl dat het werk is met speciaal gereedschap..
gr Rainier
Dus optijd zetten.. k hoorde nl dat het werk is met speciaal gereedschap..
gr Rainier
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
ik heb nl vorige week me onsteking eraf gehaald omdat de 3 draadjes van me onstekingstekker los waren alleen de rode draad zit nog vast (auto rijd wel )
en sindsdien rijd ie ook veel duurder. Ik hoorde dat als je je onsteking eraf gehad heb dat je hem dan weer op tijd moet zetten wat ze daar mee bedoelen weet ik niet. Ik weet nog wel dat toen ik hem eraf gehaald had dat hije r maar op 1 manier weer op kon dus verstellen kon niet. Maar het wordt dus computer gestuurd
wat zou dan de rede zijn van het dure rijden???
en waarom loop me motor goed terwijl er 2 van de 3 draden niet aangesloten zitten op me onsteking???
ik zal morgen even foto maken van het stekkertje van me onsteking
als iemand hier antw op heeft ben ik hem dankbaar
gr Rainier
en sindsdien rijd ie ook veel duurder. Ik hoorde dat als je je onsteking eraf gehad heb dat je hem dan weer op tijd moet zetten wat ze daar mee bedoelen weet ik niet. Ik weet nog wel dat toen ik hem eraf gehaald had dat hije r maar op 1 manier weer op kon dus verstellen kon niet. Maar het wordt dus computer gestuurd
wat zou dan de rede zijn van het dure rijden???
en waarom loop me motor goed terwijl er 2 van de 3 draden niet aangesloten zitten op me onsteking???
ik zal morgen even foto maken van het stekkertje van me onsteking
als iemand hier antw op heeft ben ik hem dankbaar
gr Rainier
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
ja ik was al van plan om de draden te herstellen, maar dan zit ik nog steeds met vragen:
1. waarom doet de auto het nog steeds goed?? ondanks dat er 2 draden los zijn
en
2. hoe komt het dat hij zo duur rijd is dat omdat de groene draad niet aan de computer zit verbonden en daardoor kan de computer zijn benzine toevoer niet goed regelen.
en
3. Is het niet schadelijk dat me onsteking eraf geweest is??
gr Rainier
1. waarom doet de auto het nog steeds goed?? ondanks dat er 2 draden los zijn
en
2. hoe komt het dat hij zo duur rijd is dat omdat de groene draad niet aan de computer zit verbonden en daardoor kan de computer zijn benzine toevoer niet goed regelen.
en
gr Rainier
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
waarom fix je die draden nou niet zoals wordt gezegd dan weet je gelijk of het aan die draden lag dat ie veel zuipt.
en ontsteking eraf halen en erope zetten maakt geen bal uit.
lijkt me gevaarlijker om te rijden met een ontsteking die half is aangesloten en men weet niet waar de draden voor dienen.
en ontsteking eraf halen en erope zetten maakt geen bal uit.
lijkt me gevaarlijker om te rijden met een ontsteking die half is aangesloten en men weet niet waar de draden voor dienen.
officier Groeneveld is
2.0 freak schreef:ja ik was al van plan om de draden te herstellen, maar dan zit ik nog steeds met vragen:
1. waarom doet de auto het nog steeds goed?? ondanks dat er 2 draden los zijn weet ik niet, gewoon mzzl denk ik
en
2. hoe komt het dat hij zo duur rijd is dat omdat de groene draad niet aan de computer zit verbonden en daardoor kan de computer zijn benzine toevoer niet goed regelen. dat is heel goed denk baar, maar loopt de motor zoals het hoort ?
en
nee, absoluut niet, wel kan het zo zijn dat als je nog een kat hebt, dat de kat door de brandstof vraag, nu wel beschadigd is
gr Rainier
LIVE IN THE FAST LANE