KS"859" KOP GESCHEURD
- Road-Runner
- forum-gebruiker
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01 okt 2004 12:53
- Locatie: naast mijn buurman.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Heeft je motortje olieverbruik?pluggie schreef:Denk even mee. Vorige is iig wat moet aan onderdelen.
Neem je meer aan onderdelen mee ? Kop ligt dan open. Bart ofzo nog extra tip ?
Eventueel de klepgeleiders bij veel km's vervangen.
Wie weet een verbeterde versie van de originele....
Maar idd klepseals ook meenemen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Ik heb geen olieverbruik, qua blok. tWas voor die krukaskeering 1 op 15.000, geen grap, maja, da's 50.000 km geleden. Wel achterste krukaskeerring dus. Dus dat zou bij volgende koppeling gedaan moeten worden. Verder heb ik nog nooit tikkende klepstoters e.d. gehad, dus dat lekker zo laten allemaal, als het nog goed is. Hij is alleen gescheurd dus.
Extra aan lijstje is LFR schoonmaken, daar kan je dan redelijk bij volgens mij als de hele gallerij deraf ligt.
Extra aan lijstje is LFR schoonmaken, daar kan je dan redelijk bij volgens mij als de hele gallerij deraf ligt.
- Road-Runner
- forum-gebruiker
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01 okt 2004 12:53
- Locatie: naast mijn buurman.
wat bedoel je met zogenaamd, dus jij beweerd dat het niet zo'n goeie kop is die ik heb.Sin schreef:ja maar je eigen kop weet je wat je in huis haalt
da's wel iets wat speelt tenminste zou bij mij wel spelen
zou me 15x beter voelen als ik me eigen spul laat repareren dan iets dat zogenaamd gerepareerd is koop
kop gaat eraf dus die wordt al wat gevlakt
Nou dan niet joh.
Wat een turbo? Dat is wel cool zeg?!
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Zegt Sin niet.Road-Runner schreef:wat bedoel je met zogenaamd, dus jij beweerd dat het niet zo'n goeie kop is die ik heb.Sin schreef:ja maar je eigen kop weet je wat je in huis haalt
da's wel iets wat speelt tenminste zou bij mij wel spelen
zou me 15x beter voelen als ik me eigen spul laat repareren dan iets dat zogenaamd gerepareerd is koop
kop gaat eraf dus die wordt al wat gevlakt
Nou dan niet joh.
Sin zegt niet dat jouw kop niet goed is. Sin zegt een gevoels iets, dat je met je eigen kop weet wat je hebt zegt maar. Maar jouw kop is soweiso geen DIS.
Hier stond eerst iets van kheb KS400 kop enzo
Laatst gewijzigd door pluggie op 17 mei 2005 15:44, 3 keer totaal gewijzigd.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
Dat zijn al 2 M2.5 koppen, ik heb een 2.8, en ik wacht het gewoon wel even af.
Dus puur qua nummer wat het nu is.
Dus puur qua nummer wat het nu is.
Laatst gewijzigd door pluggie op 17 mei 2005 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Mysterie opgelost idd, alleen materiaalsterkte weet je dus nog niet 100% zeker, maar ziet nie goed uit, elke info meer is welkom, en de link welke Marcel had gevonden:
http://www.c20let-forum.com/viewtopic.p ... sc&start=0
En qua wat Niels zegt, idd alle CosCast koppen hebben die rand dus. kDacht eerst misschien die lateren niet ofzo, wachten gewoon nummer af, maar zo gaan wel alle mythes weg dus. Niels hatte recht !
For your info verder nog de materiaalsterkten:
350 Nm CossCast
380 Nm KS700
220 Nm KS400
http://www.c20let-forum.com/viewtopic.p ... sc&start=0
En qua wat Niels zegt, idd alle CosCast koppen hebben die rand dus. kDacht eerst misschien die lateren niet ofzo, wachten gewoon nummer af, maar zo gaan wel alle mythes weg dus. Niels hatte recht !
For your info verder nog de materiaalsterkten:
350 Nm CossCast
380 Nm KS700
220 Nm KS400
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop