Ook stotterdestotter...
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Ook stotterdestotter...
Gutentag mensen
Ik heb een probleempje.. Mijn c20ne heeft de neiging om soms te gaan stotteren/inhouden tijdens het rijden... Gewoon als je constant rijd, dan voel je hem gewoon inhouden zeg maar...
Wie kan mij vertellen wat dat kan zijn..?
Disriem, multiriem en olie enz. zijn al verschoond... Kan het in mijn ontsteking liggen? Nieuwe bougies zitten er al in...
Ik heb een probleempje.. Mijn c20ne heeft de neiging om soms te gaan stotteren/inhouden tijdens het rijden... Gewoon als je constant rijd, dan voel je hem gewoon inhouden zeg maar...
Wie kan mij vertellen wat dat kan zijn..?
Disriem, multiriem en olie enz. zijn al verschoond... Kan het in mijn ontsteking liggen? Nieuwe bougies zitten er al in...
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
Je moe nie zittuh aan me nikies!
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
als je nu even verder leest KLIKKERDEKLIKRijontzegging schreef:benzinefilter had je ook al vervangen ofnie?
onkie en donkie
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
[ik wil niet vervelend doen hoor rally maar......mode on]
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopic.php?t=4569
[ik wil niet vervelend doen hoor rally maar......mode off]
officier Groeneveld is
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Heb het over een echte 16v niet over die ecopech van mij heb ding alleen maar gekocht omdat hij strak was, en ik geen strakke c20xe was tegen gekomenRijontzegging schreef:[ik wil niet vervelend doen hoor rally maar......mode on]
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Kut, ga ik morgen even ergens een plekkie roest maken, stukkie kaalschuren ofzo.....
O nee, op me achterdéur zit lakschade, daar zit roest
Pfuuuuu, ik schrok me dood man.....had ik bijna een neppie
O nee, op me achterdéur zit lakschade, daar zit roest
Pfuuuuu, ik schrok me dood man.....had ik bijna een neppie
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Kun jij nog wel achterkomen... wacht maar tot ze de Eco van jou los getrokken hebben..Rallyastra schreef:Die van mij is nog niet na gekeken, die van ali zijn ze al mee bezig geweesd. Bij mij kan het alleen maar beter worden bij hem is het er slechter van gewordenDavid schreef:zelfde monteur als relly??
Tekst..
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Je denkt toch niet dat ik iemand anders aan mn auto laat werken ofniet ?vexz schreef:Kun jij nog wel achterkomen... wacht maar tot ze de Eco van jou los getrokken hebben..Rallyastra schreef:Die van mij is nog niet na gekeken, die van ali zijn ze al mee bezig geweesd. Bij mij kan het alleen maar beter worden bij hem is het er slechter van gewordenDavid schreef:zelfde monteur als relly??
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
haha dan kom je het zelf tegenRallyastra schreef:Je denkt toch niet dat ik iemand anders aan mn auto laat werken ofniet ?vexz schreef:Kun jij nog wel achterkomen... wacht maar tot ze de Eco van jou los getrokken hebben..Rallyastra schreef: Die van mij is nog niet na gekeken, die van ali zijn ze al mee bezig geweesd. Bij mij kan het alleen maar beter worden bij hem is het er slechter van geworden
het zal stiekem allemaal nog wel meevallen
hoop ik voor jou
Tekst..