electrische ramen en cv

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:Laat het biertje maar zitten.

Als dank/waardering kun je altijd lid worden natuurlijk :)
Nu je het zegt ja...ben nog nie eens officieel lid! :oops:

Zal volgende maand es even lid worden...moet deze maand nog even rustig doen ivm een aantal dingen die ik nog even moet aanschaffen... :wink:
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

geef mij dan maar het biertje :lol:
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
gijs
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 apr 2003 20:30
Locatie: Hem

Bericht door gijs »

jah klinkt miss stom hoor maar aan welk stangetje van je slot zit je motortje dan. aan die vanaf je sleutel slot naar je slotplaat gaat of aan die van het deurpinnetje naar je slotplaat gaat.

en dat schakelaartje dat kan niet op die pinnetjes van je handgreep want dan komt het hefboompje van je sleutelslot er niet tegen lijkt wel. :?
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Motortje trekt het slot van binnen open en dicht en duuwt daarbij de deur pin naar boven en naar beneden
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
gijs
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 apr 2003 20:30
Locatie: Hem

Bericht door gijs »

oh ok, want waar het deurpin stangetje bij je slotplaat komt daar zit nog een ander lipje naast die mee gaat dus komt ie dan daar op??
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Ik kan het me even niet niet voorstellen wat je bedoelt..

maar het wijst zich allemaal redelijk vanzelf hoor!


Gewoon het slot mechanisme erin hangen en stekkers erin.. dan krijg je 1 pin die op het mechanisme komt zodat het slot opengaat als je je deur hendel omhoog doet... ook 1 vanaf de deurhendel aan de binnekant.

en 1 stangetje waar de pin in zit
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:De schakeling gaat via BEIDE schakelaars!!! dus het werkt ALLEEN als BEIDE motortjes en schakelaars zijn aangesloten!
Nou allebei mijn deuren hangen erin, maar hij doet het nog steeds niet! :cry:

Het vage is dat de lampjes op de knoppen wel branden! En als ik de zekering uit het zekeringskastje haal dan gaan ze uit...dus je zou toch zeggen dat mijn auto wel voorbedraad is?

Iemand die mij hiermee kan helpen, want Full Speed komt wel erg dichtbij nu!!!! :? :roll:
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Heb je wel spanning op ik meen GEEL-Rood die je raammotor in gaat?

Dat eerst even proberen!

Heb ik ook een keer gehad, zat de pin van de + draar niet goed in mijn auto (auto 94 kabelboom 91)

COntroleer of er spannign op staat!
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:Heb je wel spanning op ik meen GEEL-Rood die je raammotor in gaat?

Dat eerst even proberen!

Heb ik ook een keer gehad, zat de pin van de + draar niet goed in mijn auto (auto 94 kabelboom 91)

COntroleer of er spannign op staat!
Die stond er dus niet op...dus ik moet even een stroomdraad trekken vanaf mijn zekeringskast naar beide deuren & waarschijnlijk ook de kabel van mijn linker- naar mijn rechterdeur voor het controlekastje?

Maar moet ik die stroomdraad dan door die deurstekker heen boren (net als een luidsprekerdraad) of moet hiet gewoon een aansluiting in die deurstekker voor zitten? :roll:
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Pinnen vergelijken.. waarschijnlijk zit de plus draad niet op de zelfde plek als hij in je deur kabelboom zit.... dan pin omzetten
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:Pinnen vergelijken.. waarschijnlijk zit de plus draad niet op de zelfde plek als hij in je deur kabelboom zit.... dan pin omzetten
:? ?

Als ik nou lid word hè...kun je me dan nie een x helpen aangezien jij de expert bent?! :P
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Ik ben niet de expert, dan zou je bij Jurrien moeten zijn.

maar wat hebben wij aan leden die alleen maar lid worden om iets voormekaar te krijgen? Lid worden doe je omdat je bij een club wilt horen of iets aan de club hebt gehad.

Volgens mij ben je al lid bij OGC, maar daar kunnen ze je dus kennelijk niet helpen....... lid van de verkeerde club geworden dus
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:Ik ben niet de expert, dan zou je bij Jurrien moeten zijn.

maar wat hebben wij aan leden die alleen maar lid worden om iets voormekaar te krijgen? Lid worden doe je omdat je bij een club wilt horen of iets aan de club hebt gehad.

Volgens mij ben je al lid bij OGC, maar daar kunnen ze je dus kennelijk niet helpen....... lid van de verkeerde club geworden dus
Zo zo...wel gelijk erg aanvallend zeg! :? Er staat ook een smiley achter die vraag...die staat daar ook niet voor nix!

En ik heb al gezegd dat ik volgende maand lid zou worden...al voordat ik gevraagd had om mij te helpen dus ik geloof dat je me toch erg verkeerd begrepen hebt... :roll: Maar om nou te zeggen dat ik mezelf ineens extra uitgenodigd voel om lid te worden na deze reactie... :? (of ik moet je verkeerd begrepen hebben dat kan natuurljk ook!)

Greetz,
Melbo.
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Is niet aanvallend bedoeld.... maar dat ik je alleen zou helpen als je lid zou worden zie ik een beetje als een belediging....

hier word iedereen geholpen.... lid of geen lid... Alleen we zien het wel als een uiting van respect als mensen lid worden als ze veel aan dit forum hebben :wink:
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:Is niet aanvallend bedoeld.... maar dat ik je alleen zou helpen als je lid zou worden zie ik een beetje als een belediging....

hier word iedereen geholpen.... lid of geen lid... Alleen we zien het wel als een uiting van respect als mensen lid worden als ze veel aan dit forum hebben :wink:
Ah ok...dan had ik je idd verkeerd begrepen! Dat lid worden komt wel goed... :wink:
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Melbo schreef:
Marty schreef:Is niet aanvallend bedoeld.... maar dat ik je alleen zou helpen als je lid zou worden zie ik een beetje als een belediging....

hier word iedereen geholpen.... lid of geen lid... Alleen we zien het wel als een uiting van respect als mensen lid worden als ze veel aan dit forum hebben :wink:
Ah ok...dan had ik je idd verkeerd begrepen! Dat lid worden komt wel goed... :wink:
Kommop Melvin.. overmaken die hap... en wordt is lid van een echte Club :P :lol:
Gebruikersavatar
gijs
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 apr 2003 20:30
Locatie: Hem

Bericht door gijs »

nou me probleem is opgelost hoor met me cv.... ik mis gewoon nog een paar onderdelen. je moet een andere slotplaat hebben waar een steun op zit voor je cv motor. en ook nog een andere klink omdat je je sleutel kan door draaien ofzo.

heb gister deur panelen gehaald bij een gast dus kon even mooi in zijn deur kijken hoe het zat. dus nu heb ik ook ze slotplaat maar overgenomen en ze complete klink. hopelijk gaat het inbouwen nu wat makelijker.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Marty schreef:Ik ben niet de expert, dan zou je bij Jurrien moeten zijn.
Kreeg net een PM van hem...waarschijnlijk zondag even knutsellen! :P

(en volgende maand even lid worden... :wink: )
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

kommie dan naar Rotterdam melvin ????
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

DayWaLk3R schreef:kommie dan naar Rotterdam melvin ????
Jep...en ik weet inmiddels dat ik wat rommel voor je mee moet nemen vanuit het pitoreske Terneuzen... :roll: :wink:
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Melbo schreef:
DayWaLk3R schreef:kommie dan naar Rotterdam melvin ????
Jep...en ik weet inmiddels dat ik wat rommel voor je mee moet nemen vanuit het pitoreske Terneuzen... :roll: :wink:
:thumbsup:
Gebruikersavatar
jurrien
forum-gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2003 23:39
Locatie: vlak bij me buurman

Bericht door jurrien »

en geld om lid te worden :lol:
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

jurrien schreef:en geld om lid te worden :lol:
Als ie dat niet bij zig heeft even paar draadjes verkeerdom aansluiten :lol: :lol: :P :P
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

David schreef:
jurrien schreef:en geld om lid te worden :lol:
Als ie dat niet bij zig heeft even paar draadjes verkeerdom aansluiten :lol: :lol: :P :P
Ik ben op mijn hoede... :P :wink:

Kan ik dat geld dan btw ook gewoon een Jurrien geven voor dat lidmaatschap? :?
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Melbo schreef:Kan ik dat geld dan btw ook gewoon een Jurrien geven voor dat lidmaatschap? :?
Liever overmaken op rekening, dit is namelijk makkelijker vanwege administratieve redenen :wink:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Plaats reactie