heeft iemand ervaring met het installeren en activeren van deze uitbreiding??
ik heb namelijk duitsland op mn sd kaart gezet maar zodra ik duitsland wil opstarten moet ik registreren.
als ik dit doe met code's enzo gaat da goed tot het moment dat de installatie klaar is en dan zegt mn pda dat die code's nie voor duitsland zijn..
iemand enig idee??
tomtom navigater3 maps of western europe
- djfloske
- Oud-Clublid
- Contacteer:
tomtom navigater3 maps of western europe
Ecotec Powerrrrrrr
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Je installeert als eerste de TOM TOM software.
Daarbij heb je waarschijnlijk ook al gekozen vor benelux ofzo.
Wil je extra kaarten toevoegen dat kan dat doro gewoon de cd erin te drukken en de juiste kaart selecteerd. TOM TOM zelf hoef je niet meer te installeren want die staat er al op.
Wil je extra kaarten toevoegen dat kan dat doro gewoon de cd erin te drukken en de juiste kaart selecteerd. TOM TOM zelf hoef je niet meer te installeren want die staat er al op.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- djfloske
- Oud-Clublid
- Contacteer:
da had ik dus gedaan maar als die extra landen erop staan moet je ze nog registreren.. en als ik da gedaan heb zegt ie code's nie voor duitslandLaagvlieger schreef:Je installeert als eerste de TOM TOM software.
k zal de site van tomtom nog eens doorspitten
Ecotec Powerrrrrrr
Ik heb std ook Benelux,staat idd al op de sd-kaart.Maar bij aankoop (eenmalige actie) mocht ik 1 land er gratis bij nemen,kheb ook duitsland erbij genomen....is alleen megagroot!
Probleem is nu dat ik alleen een losse (grotere) sd-kaart moet aanschaffen,zodat Du. erop kan.
Probleem is nu dat ik alleen een losse (grotere) sd-kaart moet aanschaffen,zodat Du. erop kan.
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-