Oliefiltertang?
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Oliefiltertang?
Kun je die gewoon bij de betere automaterialenzaken halen.
en heb je perse zon tang nodig om het olie filter bij een Astra los te krijgen?
en heb je perse zon tang nodig om het olie filter bij een Astra los te krijgen?
officier Groeneveld is
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als je een beetje puinzooi kan maken, of je hebt een goede lekbak kan je der ook een schroevendraaier doorheen meppen in geval van nood, en ik heb het ook wel eens met een ouwe theedoek gedaan, eromheen, schroevendraaier gebruiken om hem op te draaien, dan draai je hem zó los
Maar filtersleutel blijft toch het makkelijkste, en kosten niet eens zo erg veel
Maar filtersleutel blijft toch het makkelijkste, en kosten niet eens zo erg veel
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Mooi als ik iets los wil krijgen komt et 90 procent van de tijd op meppen/breken/slopen aan.Fijn om te horen dat dat nu ook weer kanSounddragon schreef:Als je een beetje puinzooi kan maken, of je hebt een goede lekbak kan je der ook een schroevendraaier doorheen meppen in geval van nood, en ik heb het ook wel eens met een ouwe theedoek gedaan, eromheen, schroevendraaier gebruiken om hem op te draaien, dan draai je hem zó los
officier Groeneveld is
- Charles 16V
- forum-gebruiker
Heb die van mij gister ook vervangen. en had ook geen tang.
Ding zat muurvast. HEb eerst met schurpapier proberen te draaien.
Heb er ook een schroevendraaier doorheen geslagen en losgedraaid.
En vast gewoon weer met de hadn en even natrekken met het schuurpapier.
Die olie flter hoeft niet muurvast te zitten. gewoon vast en dan nog een kwart draaien
Ding zat muurvast. HEb eerst met schurpapier proberen te draaien.
Heb er ook een schroevendraaier doorheen geslagen en losgedraaid.
En vast gewoon weer met de hadn en even natrekken met het schuurpapier.
Die olie flter hoeft niet muurvast te zitten. gewoon vast en dan nog een kwart draaien