jms lipje
jms lipje
hee,
Ik ben van plan een jms bumper lipje te gaan halen.
Maar hoe wordt zo'n ding bevestigd, bevestig ik die doormiddel van kit ( ruitenkit) of doormiddel van ophangpuntjes en schroefjes ??
En zijn er nog belangrijke dingen waar op gelet moet worden tijdens het monteren ??
Ennuh zijn de jms lipjes al mooi passend voor de bumper of moet er nog wat aan gebeuren ??
Mvgr smatse
Ik ben van plan een jms bumper lipje te gaan halen.
Maar hoe wordt zo'n ding bevestigd, bevestig ik die doormiddel van kit ( ruitenkit) of doormiddel van ophangpuntjes en schroefjes ??
En zijn er nog belangrijke dingen waar op gelet moet worden tijdens het monteren ??
Ennuh zijn de jms lipjes al mooi passend voor de bumper of moet er nog wat aan gebeuren ??
Mvgr smatse
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
JMS lippen passen perfect over de bumper heen.
Ik had die van mij aan de voorkant met een randje kit vastgezet en in de wielkasten met twee schroeven. Dat was voldoende.
Montage is zo gebeurd
Ik had die van mij aan de voorkant met een randje kit vastgezet en in de wielkasten met twee schroeven. Dat was voldoende.
Montage is zo gebeurd
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Zou ik niet doen.
Je moet ze wel met parkers in je wielkast vastzetten.... voor de stevigheid.. maar in het midden gaat hij doorhangen als i daar neit vastzit.. en dnek niet dat je dat onopvallend met parkers kunt doen..
Moet je even kijken.. anders gewoon kitten
Je moet ze wel met parkers in je wielkast vastzetten.... voor de stevigheid.. maar in het midden gaat hij doorhangen als i daar neit vastzit.. en dnek niet dat je dat onopvallend met parkers kunt doen..
Moet je even kijken.. anders gewoon kitten
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Ik heb net gemeten en de astand van de weg tot aan de rubberen strip is ongeveer 12 - 13 cm, en ik heb begrepen dat na bevestigen van de jms lip de afstand nog met ong 3 cm verlaagd wordt.
dus al ik het goed heb zit ik dan ongeveer 9 a 10 cm van de grond af met onderkant jms.
Dus dat wordt afzien bij de drempels ofniet??
En is het bij die afstand van 10 cm al noodzakelijk om drempels schuin te gaan nemen.
mvgr smatse
dus al ik het goed heb zit ik dan ongeveer 9 a 10 cm van de grond af met onderkant jms.
En is het bij die afstand van 10 cm al noodzakelijk om drempels schuin te gaan nemen.
mvgr smatse
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Met mijn 17" heb ik nu 9cm, en kom ik over best veel drempels rustig recht rijdend heen ! Rest gaat schuin bijna altijd wel ....smatse schreef:Ik heb net gemeten en de astand van de weg tot aan de rubberen strip is ongeveer 12 - 13 cm, en ik heb begrepen dat na bevestigen van de jms lip de afstand nog met ong 3 cm verlaagd wordt.
mvgr smatse
- Nick-GSI
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi16V 6jaar in bezit, Astra F X16SZR 2 jaar in bezit
- Contacteer:
Ik moet gewoon heel rustig erover heen. Mijn astra is 25mm verlaagt en rij met 17" velgensmatse schreef:Ik heb net gemeten en de astand van de weg tot aan de rubberen strip is ongeveer 12 - 13 cm, en ik heb begrepen dat na bevestigen van de jms lip de afstand nog met ong 3 cm verlaagd wordt.
mvgr smatse
Astra GSi C20XE full options