djfloske schreef:hehe die blauwe en die grijze zijn dezelfde astra
@bart heb jij ooit gemeten hoeveel cm je nog over had met je jms tot aan de grond??
want ik kan me herrinderen da da bij ons nie veel scheelde en ik heb m maar 2.5 cm verlaagd
Ik heb net even gemeten op een vlakke vloer en kom op krap 8cm
Dit is alleen wel met 195/50-r15 winterwielen erop.
Als ik met deze wielen de oprit afga, dan moet ik door een goot. En dan moet ik schuin bijna 45 graden er door heen gaan, anders schaaft hij weer over de weg. Zitten na 1,5 maand ook al behoorlijk wat afgeschaafde stukken onder de jms.
Zou blij zijn als de 17" er weer op kan.
(Waarschijnlijk rond eind Maart, omdat dan Zonhoven is)
@ risrie Klopt die jongen uit keldonk die jou outo gekocht heeft, is uit de bocht gevlogen en volgens mijn met de volledige achterkant tegen een boom geklapt.
Dit is BTW al denk ik 2 mnd geleden.
Ik heb wel een aantal foto's gezien misschien dat ik ze aan kan komen maar ze stonden op een telefoon van iemand.
smatse schreef:@ risrie Klopt die jongen uit keldonk die jou outo gekocht heeft, is uit de bocht gevlogen en volgens mijn met de volledige achterkant tegen een boom geklapt.
Dit is BTW al denk ik 2 mnd geleden.
Ik heb wel een aantal foto's gezien misschien dat ik ze aan kan komen maar ze stonden op een telefoon van iemand.
Zwaar klote, was een mooie wagen.
Nou ja dan Vliegt gewoon zomaar even uit de bocht....ding lag als een blok op de weg, dan heeft ie echt veel te hard gereden.....
Wak me afvraag, er zat wel een veerpootbrug achter, hoe houd dat zich bij een crash?
Risrie schreef:Wak me afvraag, er zat wel een veerpootbrug achter, hoe houd dat zich bij een crash?
kDenk dat een boom zich daar geen bal van aantrekt.
Treu,treu...fikse schade heb je sowieso.
Maar zou de impact op carroserie niet "minder"hard zijn geweest, dan zonder veerpootbrug, omdat ie dan "ïets" stijver is?? Of praat ik nou de grootste onzin
djfloske schreef:hehe die blauwe en die grijze zijn dezelfde astra
@bart heb jij ooit gemeten hoeveel cm je nog over had met je jms tot aan de grond??
want ik kan me herrinderen da da bij ons nie veel scheelde en ik heb m maar 2.5 cm verlaagd
Ik heb net even gemeten op een vlakke vloer en kom op krap 8cm
Dit is alleen wel met 195/50-r15 winterwielen erop.
Als ik met deze wielen de oprit afga, dan moet ik door een goot. En dan moet ik schuin bijna 45 graden er door heen gaan, anders schaaft hij weer over de weg. Zitten na 1,5 maand ook al behoorlijk wat afgeschaafde stukken onder de jms.
Zou blij zijn als de 17" er weer op kan.
(Waarschijnlijk rond eind Maart, omdat dan Zonhoven is)
En idd. ze zitten er weer op !
Net even gemeten en ik kom met de 17" op 9cm grondspeling tot de Jms !
Jms heeft behoorlijk wat geleden aan de onderkant, gelukkig is de schaaffunctie er nu weer af.
alleen toen ik de zomerwielen er onder had, en de brug afreed (vierkolommer), heb ik de rechter buis van mijn streetglow door de midden gereden op de rand van de rijplaat, en das wel flink balen.
Heb al vaak zat op die brug gerede en zelfs met de winterwaaiers........