draagarm rubbers versleten?
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
draagarm rubbers versleten?
sidn mn auto opnieuw is uitgelijnd
heb ik veel minderlast van spoor zoeken maar .mn auto voet nogal onstabiel aan.soms zwabbert ie een beetje heen en weer ok op erg goede wegen.voelt niet echt veilig aan.
Nou zei iemand tegen mij dat ik dan waarschijnlijk versleten draagarm rubbers heb.
kan dat , of iemand nog andere ideeen?
heb ik veel minderlast van spoor zoeken maar .mn auto voet nogal onstabiel aan.soms zwabbert ie een beetje heen en weer ok op erg goede wegen.voelt niet echt veilig aan.
Nou zei iemand tegen mij dat ik dan waarschijnlijk versleten draagarm rubbers heb.
kan dat , of iemand nog andere ideeen?
officier Groeneveld is
Dat kan had ik bij mijn ford ook, de velgen waren zo breed dan de draagarmrubber veel krachten van links en van recht te voorduren hadden.
stuur wordt instabiel en het gaat een beetje zwabberen.
Maar je kan best eenvoudig zijn of ze versleten zijn, kwestie van met een lampie eens onder de auto gaan liggen en kijken of de rubber kapot zijn.
Ik heb toen mijn draagarmen zelf er onderuit gehaald en daarna heeft een maat van mij die bij een ford garage werkt ze vervangen.
Voor die ford van mij toen koste een rubber en bussen volgens mij iets van 10 euro voor de grote en 5 euro voor de kleine.
Maar als je heel erg brede velgen hebt dan kunnen de rubber binnen no time weer versleten zijn.
Daarom zijn er ook verstekte rubber in de handel maar ik weet niet waar ze deze verkopen.
succes ermee
stuur wordt instabiel en het gaat een beetje zwabberen.
Maar je kan best eenvoudig zijn of ze versleten zijn, kwestie van met een lampie eens onder de auto gaan liggen en kijken of de rubber kapot zijn.
Ik heb toen mijn draagarmen zelf er onderuit gehaald en daarna heeft een maat van mij die bij een ford garage werkt ze vervangen.
Voor die ford van mij toen koste een rubber en bussen volgens mij iets van 10 euro voor de grote en 5 euro voor de kleine.
Maar als je heel erg brede velgen hebt dan kunnen de rubber binnen no time weer versleten zijn.
Daarom zijn er ook verstekte rubber in de handel maar ik weet niet waar ze deze verkopen.
succes ermee
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
kzou het nie weten.
het probleem was er ineens na het uitlijnen en vervangen van eenandrijfas hoes.
na het uitlijnen stond me stuur weer recht spoorzoeken minder.
kan door 1 van bovenstaande verrichtingen versleten rubbers of fusseekogels aan het licht komen?
mwa moe maar weer even laten tjekken.blijf de laatste tijd bezig.
mja heb in ieder geval geen roest .is tenminste iets
het probleem was er ineens na het uitlijnen en vervangen van eenandrijfas hoes.
na het uitlijnen stond me stuur weer recht spoorzoeken minder.
kan door 1 van bovenstaande verrichtingen versleten rubbers of fusseekogels aan het licht komen?
mwa moe maar weer even laten tjekken.blijf de laatste tijd bezig.
mja heb in ieder geval geen roest .is tenminste iets
officier Groeneveld is
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 sep 2004 15:17
- Locatie: Nijmegen
ja bij mij is toendertijd ook een aandrijfhoes vervangen.
mn stuur draait sindsdien ook wat moeilijker automatisch terug naar de middenstand.
edit:nog een vraagje als er nou 1 rubber versleten is.is het dan verstandig om toch links en rechts te laten vervangen in verband met de wegligging.of maakt dit niks uit?
mn stuur draait sindsdien ook wat moeilijker automatisch terug naar de middenstand.
edit:nog een vraagje als er nou 1 rubber versleten is.is het dan verstandig om toch links en rechts te laten vervangen in verband met de wegligging.of maakt dit niks uit?
officier Groeneveld is
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Yep !Charles 16V schreef:Meen dat ze bij matthijsen techniks te koop zijn
http://www.mathijssentechnics.nl
Voorste 42 euro per stuk
Achterste 38 euro per stuk
en van achteras 49 euro per stuk