Hoe heet die rol?
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Hoe heet die rol?
lo, wat is de naam van die aller onderste/voorste rol waar je vsnaar over loopt?ik bedoel die rol die je ziet zitten als je door je rechter wielkast kijkt .
er komt namelijk een naaimachine geluid vanaf als ik door een plas water rij is het even weg. dus ik wil me v-snaar laten vervangen is het dan veel werk om ook die rol gelijk te laten vervangen?
er komt namelijk een naaimachine geluid vanaf als ik door een plas water rij is het even weg. dus ik wil me v-snaar laten vervangen is het dan veel werk om ook die rol gelijk te laten vervangen?
officier Groeneveld is
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Ten eerste heb je een brug nodig, vervolgens als je onder de auto staat zie je dus 2 riempjes lopen, aan de rechterkant van de poelie zit de spanner voor de ene riem.
Die andere kant zit ook een spanner, de ene bout kun je het beste via de bovenkant losmaken en de andere via de onderkant.
Daarna is het 6 inbusjes los draaien en dan kun je de poelie er zo af trekken.
Die andere kant zit ook een spanner, de ene bout kun je het beste via de bovenkant losmaken en de andere via de onderkant.
Daarna is het 6 inbusjes los draaien en dan kun je de poelie er zo af trekken.
aartje
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Jep, maar da's een loempia, en geen auto onderdeelDaVaRiOuS schreef:je heb ook nog een chinese rol
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rijontzegging
- forum-gebruiker