Wielnaaf centreerring vraag.
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Wielnaaf centreerring vraag.
Lo mensen mijn centreerringen van mijn velgen zijn verrot.
weet iemand waar ik nieuwe kan laten maken of kopen?
en weet iemand de diameter van de wielnaven van een c20xe? want ik ben te lui om te meten, het is zo koud buiten.
dank,u .
weet iemand waar ik nieuwe kan laten maken of kopen?
en weet iemand de diameter van de wielnaven van een c20xe? want ik ben te lui om te meten, het is zo koud buiten.
dank,u .
officier Groeneveld is
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Laagvlieger schreef: Tis overgens geen vereiste hoor.
Is alleen om montage makkelijk te maken. Het wiel centreert op de bouten.
Als ik dat eerder had geweten was ik 80 euro rijker geweest Kosten namelijk 20 euro per stuk
Of was het 10 euro ... nou ik weet ook niet meer
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Had http://www.allevelgenvan.nl/constructie ... reerringen gelezen dat je eerder onbalans kan krijgen zonder centreerringen.vond het al zo raar want dan zou je speling moeten hebben op je wielbouten ofzo?
officier Groeneveld is
Ga maar na vragen .. volgens mij was het 20 want schrok toen even van de prijs ... en 10 euro doet mij niet zo schikkenRijontzegging schreef:20 EURO PER STUK!?
edit: of 10!?
Ik weet het echt niet meer
Maar als Marcel zegt geen centreerringen nodig dan ga ik voortaan zonder die gekke dingen rijden want graan alleen maar stuk ... of paar tandenstokertjes ertussen en gaan met die hap
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
Heb vier keer andere centreerringen gehaald voor nop!David schreef:Laagvlieger schreef: Tis overgens geen vereiste hoor.
Is alleen om montage makkelijk te maken. Het wiel centreert op de bouten.
Als ik dat eerder had geweten was ik 80 euro rijker geweest Kosten namelijk 20 euro per stuk
Of was het 10 euro ... nou ik weet ook niet meer
Niet alles wat blaft is een hond!
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
even kort door de bocht, laag ik ben het niet met je eens... (uh ohw)
Die ringen ben je dus echt wel nodig.. Ik heb nl. met die AEZ wielen van me zonder ringen gereden, gecentreerd op de bouten, maar trillen als een idioot, door het remmen komt er dan een kleine onbalans in. Ik nieuwe ringen geplaatst (20 euro set) en toen was het over....
Met de BSA's precies hetzelfde....
Ik raad dus wel de ringen aan.
Die ringen ben je dus echt wel nodig.. Ik heb nl. met die AEZ wielen van me zonder ringen gereden, gecentreerd op de bouten, maar trillen als een idioot, door het remmen komt er dan een kleine onbalans in. Ik nieuwe ringen geplaatst (20 euro set) en toen was het over....
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
Je moe nie zittuh aan me nikies!
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Ik heb dezelfde velgen als jij en ik heb ook beetje last van trillen maar die ringen zijn kapot gegaan op het moment dat er voor nieuwe banden zijn opgekomen.Ali-GSI schreef:even kort door de bocht, laag ik ben het niet met je eens... (uh ohw)
dus kan ook net zo goed aan de banden liggen .moet even gebalanceerd worden.Maar ik haal toch maar van die ringen.
Baat het niet dan schaad het niet (behalve als ze met 20euro per ring komen aanzetten :ass: )
officier Groeneveld is
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Dan is er een andere oorzaak geweest (wel de goed ebouten gehad) want is ECHT niet om te centreren.Ali-GSI schreef:even kort door de bocht, laag ik ben het niet met je eens... (uh ohw)
Stukje plastic kan ook niet veel doen he.
Is alleen om de montage makkelijker te maken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠