Slecht stationair lopen, kop gescheurd ?
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Slecht stationair lopen, kop gescheurd ?
Nu kom ik vandaag op mijn werk, komt er een jongen naar me toe, ja is die gsi van jou ? ik zo ja hoezo dan. Ja die is van mn kameraad geweesd, verder geen problemen mee gehad ? ik zo neen iet echt, ja wat de kop is namelijk gescheurd en de auto heeft schade gehad. Ik zo: heeft hij dat wet tegen de dealer verteld dat de kop gescheurd was ? ja heeft hij wel gedaan. Nou de dealer heeft dus niet tegen mij gezegd.
De laatste tijd loopt mijn auto als die warm is beroerd stationair en soms valt die uit na een eind rijden, kan dat komen door dat de kop gescheurd is ? de LFR heb ik laatst al schoon gemaakt maar toen liep die nog niet goed. Als de kop de oorzaak is van het slechte lopen ga ik eens even bij de dealer langs, zal ik hun koppen eens even scheuren Ik heb al in het expantie vat gekeken maar er zit geen drap in, koelvloeistof voelde wel beetje vettig aan. Toen ik de auto kocht heb ik dat ook al bekeken en koelvloeistof gevoeld maar toen merkte ik niets, dus misschien dat ze het expantie vat schoon gemaakt hebben en nieuwe koelvoeistof er op.
De laatste tijd loopt mijn auto als die warm is beroerd stationair en soms valt die uit na een eind rijden, kan dat komen door dat de kop gescheurd is ? de LFR heb ik laatst al schoon gemaakt maar toen liep die nog niet goed. Als de kop de oorzaak is van het slechte lopen ga ik eens even bij de dealer langs, zal ik hun koppen eens even scheuren Ik heb al in het expantie vat gekeken maar er zit geen drap in, koelvloeistof voelde wel beetje vettig aan. Toen ik de auto kocht heb ik dat ook al bekeken en koelvloeistof gevoeld maar toen merkte ik niets, dus misschien dat ze het expantie vat schoon gemaakt hebben en nieuwe koelvoeistof er op.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
Als de kop gescheurd is dan zie je echt wel een drapje in het expansievatje ... kan je de koelvloeistof tien keer verversen maar blijft terug komen. Zelfs nadat de kop gerepareerd is komt er nog wel eens olie naar boven drijven omdat het vast blijf zitten aan de leidingen enzo. EN dan zie je echt een zwart drapje.
Maar volgens mij gaat ie daar niet echt beroerd van lopen
Maar volgens mij gaat ie daar niet echt beroerd van lopen
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ja heb ook een c18xe, net nog even weer gereden om te kjiken wanneer die het nou doet. Auto net rustig warm gereden, weer beroerd lopen toen even stukkie de auto tot de 6500 toeren getrapt maar motor temparatuur blijft gewoon iets onder de 90 graden zitten, koelslangen zijn wel behoorlijk hard. Zal volgende week eens even langs de dealer gaan, anders toch maar even een c20xe er in zetten, zou ik eigenlijk vorige maand al doen maar voor dat geld heb ik nu dus mn remmen gekocht aan de ene kant misschien ook maar goed, anders had ik misschien iemand een slecht blok verkocht
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109