stappenmotor en LMM
stappenmotor en LMM
weet iemand wat een LMM en een stappenmotor nieuw kosten voor een c18xe ? of heeft iemand toevallig nog goede 2e hands liggen ?
Laatst gewijzigd door snarfjuh op 07 feb 2005 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
vandaag even naar de dealer geweest, want mijn motorstoringslampje gaat soms branden. ik had al een vermoeden maar nu weet ik het zeker. mijn LMM is kaduuk ding was niet op voorraad en zou 310 euro exclusief btw moeten kosten ! toch maar niet besteld want vond het erg goedkoop... durven ze voor het uitlezen wat maar 5 minuten duurde nog 18.99 euro te vragen ook ! maargoed nu maar even nadenken wat ik verder moet gaan doen...?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Nou ehhhhh....een nieuwe regelen ???
Probeer anders even de onderdelenlijn
Probeer anders even de onderdelenlijn
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Onderdelenlijn ... of eeuuuh ... ik zie net dat je beetje ver van Amsterdam woont
Volgens mij moet er wel een Opeldealer iets dichter in de buurt zijn waar je clubkorting kan krijgen ... zal je alleen ffies eerst lid moetten worden (als je dat al niet bent) en het pasje van ome Martin afwachten
Volgens mij moet er wel een Opeldealer iets dichter in de buurt zijn waar je clubkorting kan krijgen ... zal je alleen ffies eerst lid moetten worden (als je dat al niet bent) en het pasje van ome Martin afwachten
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
heb er al op gebodenGrinX schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 3D%26pv%3D
ben al lid van een gezellig clubje kan niet van 2 walletjes tegelijk eten heDavid schreef:Onderdelenlijn ... of eeuuuh ... ik zie net dat je beetje ver van Amsterdam woont
Al ben je lid van 20 gezellige cluppies ... wat maakt dat nou uit? Als je hier regelmatig op het forum zit en je word goed geholpen dan vinden wij het heus niet erg beetje "steun" terug te krijgen in de vorm van een nieuw lid erbij ... en dan kan je korting krijgen met je clubpas bij bepaalde bedrijven dan is het toch helemaal mooi megenomen voor je? Haal je je voordeel daar ook even uitsnarfjuh schreef:ben al lid van een gezellig clubje kan niet van 2 walletjes tegelijk eten heDavid schreef:Onderdelenlijn ... of eeuuuh ... ik zie net dat je beetje ver van Amsterdam woont
Of zie ik dat nou weer verkeerd??
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm