Angel eyes gemonteerd en pic's!!!
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
kom ze een keer in het echt bekijken zeg ik...
Binnenkort als de demper klaar is, en buitenkant goed, dan krijgen jullie echt even goeie pic's... Dan maak ik een beetje showcase van mijn waggie waar de kleur en de rest van de verbouwing goed te zien valt...
Maar geloof mij, lampjes passen goed, en die rand, tsja, het is maar hoe je het ziet...
Binnenkort als de demper klaar is, en buitenkant goed, dan krijgen jullie echt even goeie pic's... Dan maak ik een beetje showcase van mijn waggie waar de kleur en de rest van de verbouwing goed te zien valt...
Maar geloof mij, lampjes passen goed, en die rand, tsja, het is maar hoe je het ziet...
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
Je moe nie zittuh aan me nikies!
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Hier een filmpje van de angel eyes
http://www.powerful-cars.de/forum/kgsw_mpg1.mpg
En een duidelijker foto met normale grill en beter aanzicht m.b.t. de knipperlichten.
Het rubber steekt alleen ietsjes uit maar dat had Ali zelf ook al weggesneden
http://www.powerful-cars.de/forum/kgsw_mpg1.mpg
En een duidelijker foto met normale grill en beter aanzicht m.b.t. de knipperlichten.
Het rubber steekt alleen ietsjes uit maar dat had Ali zelf ook al weggesneden
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Helemaal mee eens.Bart(astra) schreef:Toch vind ik het onderste gedeelte van het knipperlicht niet netjes gemaakt.
Pas vorm lijkt verder wel ok !
maja, das mijn mening..
Dat zwarte hadden ze gewoon helder moeten maken.
Nu is het voor Ali GSi een pluspuntje dat z'n auto zwart is dan vallen dat soort dingen minder op
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Had ik idd ook al iets over gehoord, als hij maar op 2 punten (alleen boven) vast zit, dan krijg je probs met de APK.
Lijkt me dat je hem niet al te fantastisch afgesteld krijgt ook..
Mooi is prima, maar ik vind de afstelling van mijn koplampen wel belangrijk, ik irriteer me mateloos als iemand zijn koplampen in me smoel schijnen...
Snap überhaupt zowieso niet dat ze die dingen verkopen met 2 aansluitpunten, terwijl het 100% APK afkeur is...
Lijkt me dat je hem niet al te fantastisch afgesteld krijgt ook..
Mooi is prima, maar ik vind de afstelling van mijn koplampen wel belangrijk, ik irriteer me mateloos als iemand zijn koplampen in me smoel schijnen...
Snap überhaupt zowieso niet dat ze die dingen verkopen met 2 aansluitpunten, terwijl het 100% APK afkeur is...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Toch maar even wachten op die lampen van FK, ze zijn er trouwens al in het chrome geloof ik
http://www.fk-automotive.com/data01/de/ ... popup.html
Laatst gewijzigd door Rallyastra op 05 jun 2005 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
En hopen dat deze mooier passen en niet last hebben van dat rare zwarte rubbertjeRallyastra schreef:Toch maar even wachten op die lampen van FK, ze zijn er trouwens al in het chrome geloof ik
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Die FK's zijn toch die met die ringen die niet meer doorbranden ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Lampen op zivh zijn wel mooi (zeker strax in het zwart), maar die knipper-units vind ik toch echt verschrikkelijk man.Rallyastra schreef:Toch maar even wachten op die lampen van FK, ze zijn er trouwens al in het chrome geloof ik
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Jah, da's al bekend Rellie, maar daar heeft Bartjuh wél een punt natuurlijk, die FK's hebben losse knipperunits, en die benne wel een stukkie minder mooi
Misschien dat ze in het zwart weer meevallen...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
zwart staat ook een foto van bij zijn stukken mooier vind ik.Sounddragon schreef:Jah, da's al bekend Rellie, maar daar heeft Bartjuh wél een punt natuurlijk, die FK's hebben losse knipperunits, en die benne wel een stukkie minder mooi
moet je op die vergrootglazen drukken die eronder staan
ken die pics niet door linken..
maar waarom is zwart nog nie leverbaar als ze wel al pics ervan hebben?
officier Groeneveld is