probleem met Frank

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

Ali-GSI schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:
frank schreef: 80 km/h in zijn 1 ik snap de bedoeling daar niet van, de meete gebruiken de 1 om te rollen en de 2 om door te trekken. ga zo door en je kleppen vliegen door je motorkap.


lang leve het verkrachten van een leuke auto. als ik mijn mening mag zeggen denk ik beter dat je kan stoppen met zulke praktijken, laat het afstellen aan de VAKmensen over.
AMEN maar die kus je kloten opmerking hahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

lolz. :lol:
LIVE IN THE FAST LANE
JoyRider
forum-gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 mei 2003 23:28
Locatie: Renkum

Bericht door JoyRider »

Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:goed ik lees dus weer de fabeltjes krant, net zoals op andere fora waar men beweert met een getunende cupra een M3 weg te rijden. om iedereen weer even wakker te schudden. dit kan gewoon niet!!!!

en ja een 530 weegt ook miss wat meer dan jou astra he??? dat is ook weer een vergelijking van kus mijn kloten. en ja de meeste andere rijders zullen ook wel denken dat heb je weer zon figuur die denkt dat ie sneller is........
Nou, ik denk dat je wel duidelijk moet stellen wat de "meetomstandigheden" waren. Ik ben met mijn Hyundai Scoupé met strijkplank ook vaak sneller weg bij het stoplicht dan menig BMW, GTI, GSi en eigenlijk alles wat naast me staat. Daar moet ik dan wel weer aan toevoegen dat ik 10 meter verderop door practisch iedere auto dan ook weer wordt ingehaald en ik er niet meer bij kom. Maar de eerste 10 meter ben ik "king of the road" zodra het stoplicht op groen springt. 8) :lol:


Dus misschien moet Frank eens uitleggen hoe hij meet. Ik kan namelijk ook best 140 in mijn eerste versnelling: als ik optrek in 1, dan schakel bij 4500 rpm -> 2, dan 3, 4 en dan 5, en dan ben ik na een minuut op de 140, en als ik dan de koppeling intrap en terugschakel naar 1 en dan maar niet de koppeling loslaat, rij ik ook 140 in 1e. Het kan dus allemaal echt, je moet gewoon wat fantasie hebben... :wink:
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

yeah right, joy :lol:

"king of the road"


WHAHAHAHA, die rooie weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
LIVE IN THE FAST LANE
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Volgens mij heeft Joy net zoveel fantasie als Frank ... die begrijpen elkaar :o :lol: :lol: :lol: :P
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Joris.. blijf nou is van die plantjes af.. die ken je niet roken !
JoyRider
forum-gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 mei 2003 23:28
Locatie: Renkum

Bericht door JoyRider »

David schreef:Volgens mij heeft Joy net zoveel fantasie als Frank :o :lol: :lol: :lol: :P
Whahaha, dat heb je goed!! :lol: Maar ja, ik probeer ook alleen maar franks verhalen te verklaren. Misschien dat hij ook op die manier "meet". Dan kom je dus wel tot dat soort resultaten ja. 8)

Da's Zen. Waarheid is een illusie. Iedereen heeft gelijk, als je het maar vanuit het juiste perspectief bekijkt. :wink: :shiny:
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Sommige mensen trippen hem er echt op los de laatste tijd hier op het forum :shock:




:o :lol: :lol:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

ghi, hey yoris, die centrifuge-lucht filter,, zit die niet aangesloten op je interrieur, en bom vol met wiet ??

whahaha, wiet-centrifuge :lol:
LIVE IN THE FAST LANE
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

JoyRider schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:goed ik lees dus weer de fabeltjes krant, net zoals op andere fora waar men beweert met een getunende cupra een M3 weg te rijden. om iedereen weer even wakker te schudden. dit kan gewoon niet!!!!

en ja een 530 weegt ook miss wat meer dan jou astra he??? dat is ook weer een vergelijking van kus mijn kloten. en ja de meeste andere rijders zullen ook wel denken dat heb je weer zon figuur die denkt dat ie sneller is........
Maar de eerste 10 meter ben ik "king of the road" zodra het stoplicht op groen springt. 8) :lol:
Dat ken ik ergens van... ojaaa 2 fast 2 fjoerious alleen was het daar 500 meter :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
JoyRider
forum-gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 mei 2003 23:28
Locatie: Renkum

Bericht door JoyRider »

Rallyastra schreef:
JoyRider schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:goed ik lees dus weer de fabeltjes krant, net zoals op andere fora waar men beweert met een getunende cupra een M3 weg te rijden. om iedereen weer even wakker te schudden. dit kan gewoon niet!!!!

en ja een 530 weegt ook miss wat meer dan jou astra he??? dat is ook weer een vergelijking van kus mijn kloten. en ja de meeste andere rijders zullen ook wel denken dat heb je weer zon figuur die denkt dat ie sneller is........
Maar de eerste 10 meter ben ik "king of the road" zodra het stoplicht op groen springt. 8) :lol:
Dat ken ik ergens van... ojaaa 2 fast 2 fjoerious alleen was het daar 500 meter :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja, alleen zou ik me niet druk hebben hoeven maken over die trein die kwam aanstormen. Tegen de tijd dat ik die 500m had afgelegd (stiekem eigenlijk "1/4 mile", dus 402 meter), zou die trein al lang en breed voorbij zijn. :lol:

Maar jongens, jullie missen mijn punt en dwalen af... :twisted:

Oh, en Hans, 't is Joris. :roll: Kleinigheidje, maar toch...
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

frank schreef: ik ben zelf een vakman
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
jaja en mijn oma is een lekkerding
frank schreef: zal ik de uitlaat nokkenas een tand later moeten zetten?? zodat de uitlaat eerder open gaat
Meneer de expert
frank schreef:ik heb er weer aan ziten kloten , en had me uitlaat nokkenas een tand te vroeg gezet en ik starte hem en hoorde tiktiktik geratel :shock:
dus ik heb hem gelijk uitgezet ,en opnieuw alles afgesteld ,en nu staat hij wel goed wand hij trekt weer redelijk snel.
maar ik weet bijna zekker dat me uitlaat kleppen krom zijn
wand hij loopt heel onregelmatig stationair :cry:
dus ik zie wel hoelang het nog duurt voordat me uitlaat kleppen verbrand zijn

gek dat hij nog wel 110 in ze 2de versneling haald :?
:roll: :roll: :roll:
frank schreef: en ik denk dat het onregelmatig lopen gewoon door de nokkenassen komt
frank schreef: en ik heb de distributsiesnaar iets minder strak gezet wand die zat zo strak dat je hem hoorde zoemen
:roll: :roll:
Tres puntos schreef:
Rallyastra schreef:
frank schreef:nee binnenkort komen er andere drijfstang bouten in
dat is ook zo gebeurd
Hoeveel nm draai je die aan dan ? :wink:
Volgens mij doet hij het op gevoel :shock: ,dus dat gaat niet zo goed :shock: ,hij kan ze beter aan mij verkopen
frank schreef:de nokkenassen lagerkapen heb ik wel op gevoel gedaan
:D
Hallo Meneer de Uil, waar breng je ons naar toe?, naar fabeltjes land?
Eh, ja naar fabeltjes land.

En leest je ons dan voor uit de fabeltjeskrant?

Ja, ja uit de fabeltjes krant, want daarin staat precies vermeld, hoe het met de dieren is gesteld.

Echt waar?

Echt waar, want dieren zijn precies als mensen, met dezelfde mensen wensen en dezelfde mensen streken. Dat staat allemaal in de krant van Fabeltjes land.


Afbeelding
frank schreef:bmw 5 serie 3 liter dacht ook even dat hij me er uit kon blazen.hahahaah niet dus


AfbeeldingAfbeelding

U take the blue pill, u stay in wonderland, u wake up in your bed en beleve watever u want to beleve.

U take the red pill, and i show u how quick the engine blows :roll: :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Tres puntos
forum-gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 dec 2004 00:21

Bericht door Tres puntos »

FRank laat hun lekker in de sop gaar koken en bespaar je details :wink:
Corsa A 2.0 16v
Corsa A TR (2.0 16v)
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

FRANK..!!!

Ik geloof in je ...!!!

Echt je kan het.. !!!
je ben een vakman.. !!!

en iedereen hier weet gewoon niet waar ze het over hebben !!!

Keep on the good work ..!!!!

Greetz
Rdv


(er moet toch iemand aan ze zelfvertouwen werken, zometeen word ie helemaal depri.. dat wil ik niet op me geweten hebben.. :oops: :roll: )
hello there..
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

Wat een gemiep allemaal zeg....

Frank moet gewoon met dat ding op een vermogenstest bank, dan pas heb je keihard bewijs of zijn blok nog wat doet boven de 6500 toeren.
Persoonlijke ervaringen van het "voelt" sneller hebben we geen drol aan. Zeker nie als het hoge toeren betreft, want vaak wordt gedacht zodra zo'n ding meer kabaal en toeren gaat maken dat het vermogen dan ook nog echt flink aan het stijgen is.

En wat Ibiza TDI zegt, die kletspraat van ik heb een M3 of een AMG, porsche weet ik wat stront voor de ogen gereden......
Als je zeker wilt zijn dat je iemand naast je hebt die ook voor de volle 100% gaat spreek het dan zo af, of doe het bij een legale sprint met metingen.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Hans
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 695
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:40
Locatie: Heemskerk

Bericht door Hans »

JoyRider schreef:
Oh, en Hans, 't is Joris. :roll: Kleinigheidje, maar toch...
wat jij wil bef :lol:
LIVE IN THE FAST LANE
JoyRider
forum-gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: 10 mei 2003 23:28
Locatie: Renkum

Bericht door JoyRider »

Hans schreef:
JoyRider schreef:
Oh, en Hans, 't is Joris. :roll: Kleinigheidje, maar toch...
wat jij wil bef :lol:
:wink: :lol:
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
frank
forum-gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 09 jan 2004 06:28
Locatie: rotterdam

Bericht door frank »

kom een keer naar rotterdam, dan gaan we racen.
maar dan ga je wel huilend naar huis
ahahahhaaa in nog geen 20 seconden zit ik al op de 160km
en van 0 tot 100 in 7 seconden
JoyRider schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:goed ik lees dus weer de fabeltjes krant, net zoals op andere fora waar men beweert met een getunende cupra een M3 weg te rijden. om iedereen weer even wakker te schudden. dit kan gewoon niet!!!!

en ja een 530 weegt ook miss wat meer dan jou astra he??? dat is ook weer een vergelijking van kus mijn kloten. en ja de meeste andere rijders zullen ook wel denken dat heb je weer zon figuur die denkt dat ie sneller is........
Nou, ik denk dat je wel duidelijk moet stellen wat de "meetomstandigheden" waren. Ik ben met mijn Hyundai Scoupé met strijkplank ook vaak sneller weg bij het stoplicht dan menig BMW, GTI, GSi en eigenlijk alles wat naast me staat. Daar moet ik dan wel weer aan toevoegen dat ik 10 meter verderop door practisch iedere auto dan ook weer wordt ingehaald en ik er niet meer bij kom. Maar de eerste 10 meter ben ik "king of the road" zodra het stoplicht op groen springt. 8) :lol:


Dus misschien moet Frank eens uitleggen hoe hij meet. Ik kan namelijk ook best 140 in mijn eerste versnelling: als ik optrek in 1, dan schakel bij 4500 rpm -> 2, dan 3, 4 en dan 5, en dan ben ik na een minuut op de 140, en als ik dan de koppeling intrap en terugschakel naar 1 en dan maar niet de koppeling loslaat, rij ik ook 140 in 1e. Het kan dus allemaal echt, je moet gewoon wat fantasie hebben... :wink:
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

hij leert het ook nooit he :roll: :lol:
Gebruikersavatar
Darknexus
forum-gebruiker
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 apr 2004 18:39
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Darknexus »

Frank ik wil wel met je racen :D.
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

frank ik ben zelf een vakman hij is goed afgesteld ,en met sport nokkenassen moet je een beetje toeren maken .en soms 8000 toeren draaien kan geen kwaat en dat is dus 80 in ze 1.
en het is echt niet zo dat hij bij 5000 toeren geen trek kracht meer heeft .
ja zekker bij julie half gare motoren,
die van mij trekt super goed door ,ook door de nokkenassen natuurlijk
en als je 80 in ze 1 gaat dan ben je in ze 2de ook zeer snel
en dit is geen diesel motor die geen toeren kan draaien



mijn diesel kan en mag 4750 RPM hebben echter heeft dit totaal geen zin om zo ver door te trekken omdat ik bij 4000 RPM mijn max koppel heb.
waarom 80 in zijn 1? ik snap dit nog steeds niet. je bent veel sneller als je kort in zijn 1 pakt en dan snel doorschakeld naar 2 en dan tot de max. vraag maar eens aan de sprinters. er is er geen 1 die tot de max in zijn 1 gaat rijden. totaal nutteloos



mijn koppeling zit er in, dus er kan getest worden
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

frank schreef:kom een keer naar rotterdam, dan gaan we racen.
maar dan ga je wel huilend naar huis
ahahahhaaa in nog geen 20 seconden zit ik al op de 160km
en van 0 tot 100 in 7 seconden
JoyRider schreef:
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:goed ik lees dus weer de fabeltjes krant, net zoals op andere fora waar men beweert met een getunende cupra een M3 weg te rijden. om iedereen weer even wakker te schudden. dit kan gewoon niet!!!!

en ja een 530 weegt ook miss wat meer dan jou astra he??? dat is ook weer een vergelijking van kus mijn kloten. en ja de meeste andere rijders zullen ook wel denken dat heb je weer zon figuur die denkt dat ie sneller is........
Nou, ik denk dat je wel duidelijk moet stellen wat de "meetomstandigheden" waren. Ik ben met mijn Hyundai Scoupé met strijkplank ook vaak sneller weg bij het stoplicht dan menig BMW, GTI, GSi en eigenlijk alles wat naast me staat. Daar moet ik dan wel weer aan toevoegen dat ik 10 meter verderop door practisch iedere auto dan ook weer wordt ingehaald en ik er niet meer bij kom. Maar de eerste 10 meter ben ik "king of the road" zodra het stoplicht op groen springt. 8) :lol:


Dus misschien moet Frank eens uitleggen hoe hij meet. Ik kan namelijk ook best 140 in mijn eerste versnelling: als ik optrek in 1, dan schakel bij 4500 rpm -> 2, dan 3, 4 en dan 5, en dan ben ik na een minuut op de 140, en als ik dan de koppeling intrap en terugschakel naar 1 en dan maar niet de koppeling loslaat, rij ik ook 140 in 1e. Het kan dus allemaal echt, je moet gewoon wat fantasie hebben... :wink:


idd de manier van meten is zeer belangrijk. met hoeveel mensen er in de auto word gereden en op welke banden/velgenmaat. ook dit kan veel verschil uitmaken.

ik rijd ongechipt 130 pk 0-100 in 8,9 s op 205/45/16
0-100 in 8,65s op 205/40/16

alles gemeten met de G-tech. deze is uiterst nouwkeurig, ik geloof dat Laagvlieger er ook 1 heeft. ik heb er zelf ook 1 en heb de metingen verricht met Jeroen. met 2 meetinstrumenten.

trouwens 7 sec is wel erg snel. zal vast gemeten zijn met een stopwatch, aangezien de standaard GSI er 7,8 sec over doet als ik het goed heb, om dan even snel 0,8 sec sneller te zijn moet je veel voor doen.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
Ibiza TDI/ ex Astra SE
forum-gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 sep 2003 19:20
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Ibiza TDI/ ex Astra SE »

even de tijden voor je opgezocht


Vitesse Maxi : 218 Km/h
400m DA : 15.7 s.
Km DA : 28.8 s.
0 à 100 : 7.8 s.
80 à 120 en 4 : 8.1 s.
80 à 120 en 5 : 12.4 s.
400m de 40 en 4 : 17.2 s.
400m de 40 en 5 : 19.3 s.
Km de 40 en 4 : 31.3 s.
Km de 40 en 5 : 35.3 s.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
opelforum
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 feb 2004 19:26
Locatie: ridderkerk
Contacteer:

Bericht door opelforum »

ik dacht dat er bij mij wausen op het forum zaten maar dit slaat alles

de quotes van rallyastra zeggen al meer dan zat

jongen word wakker en zie dat je in 2005 leeft en niet in 1995 waar je met een sportuitlaatje 15pk won

je zet jezelf zwaar voor lul hier
mischien dat ej dat niet echt door hebt maar tis wel amusement in ieder geval

meten is weten
en meer geluid is niet meer snelheid
volle tank voor 19 euro hahahahaha
Gebruikersavatar
jeffrey c20let
forum-gebruiker
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 dec 2003 02:58
Locatie: waddinxveen

Bericht door jeffrey c20let »

he Frank

Uit welke gekken huis ben jij onsnapt :?:
Of ben jij altijd dronken :?:
:ass:

jef
Gang is alles
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

frank schreef:kom een keer naar rotterdam, dan gaan we racen.
maar dan ga je wel huilend naar huis
ahahahhaaa in nog geen 20 seconden zit ik al op de 160km
en van 0 tot 100 in 7 seconden

quote]
ik wil niet tegen je racen{ij de gedachten lach ik me al ziekwant 20 sec. op de 160 dan bedoel je toch zeker wel mee dat je dan tussen door ook eff gedouchet hebt neem ik aanwant de mijn is de snelste van NL :oops:
maar met je grote bek durf je je nergen bij aan te melden{b.v. meetingen en sprint evenementen}
want wij willen wel eens iemand met een wit jasje waar de mouwen van achteren aan elkaar vast zitten zien sprinten :oops: 8)
en je was vroeher zeker ook al een LIEF KIND :wink:
Plaats reactie