ik ben zelf een vakman hij is goed afgesteld ,en met sport nokkenassen moet je een beetje toeren maken .en soms 8000 toeren draaien kan geen kwaat en dat is dus 80 in ze 1.
en het is echt niet zo dat hij bij 5000 toeren geen trek kracht meer heeft .
ja zekker bij julie half gare motoren,
die van mij trekt super goed door ,ook door de nokkenassen natuurlijk
en als je 80 in ze 1 gaat dan ben je in ze 2de ook zeer snel
en dit is geen diesel motor die geen toeren kan draaien
Ibiza TDI/ ex Astra SE schreef:frank schreef:de uitlaat stond gewoon 1 tand te laat en toen had ik hem 2 tanden vroeger gezet. en toen was er dus geratel, en toen weer 1 tand later gezet en toen was hij goed, en me kleppen zijn nog perfect
anders zal ik niet 80 in ze 1ste versneling kunnen
en 120 in ze 2de
hij is echt fucking snel nu ,ik heb al geraced tegen een standaard astra gsi ,en ik heb er goed van gewonen
en een bmw 5 serie 3 liter dacht ook even dat hij me er uit kon blazen.hahahaah niet dus
goed ik lees dus weer de fabeltjes krant, net zoals op andere fora waar men beweert met een getunende cupra een M3 weg te rijden. om iedereen weer even wakker te schudden. dit kan gewoon niet!!!!
en ja een 530 weegt ook miss wat meer dan jou astra he??? dat is ook weer een vergelijking van kus mijn kloten. en ja de meeste andere rijders zullen ook wel denken dat heb je weer zon figuur die denkt dat ie sneller is........
80 km/h in zijn 1 ik snap de bedoeling daar niet van, de meete gebruiken de 1 om te rollen en de 2 om door te trekken. ga zo door en je kleppen vliegen door je motorkap.
lang leve het verkrachten van een leuke auto. als ik mijn mening mag zeggen denk ik beter dat je kan stoppen met zulke praktijken, laat het afstellen aan de VAKmensen over.