Road-Runner schreef:
Dat zeg ik hem al heel de tijd het is echt een eigewijs manneke, maar daar kunnen jullie nog niet zo goed over oordelen.
Maar eigenwijs is hij zeker.
Het is gewoon een venetje uit een PC volgens mij hoor.
nou frank bij nader inzien het zal super gaan werken hoor
gewoon doen laat ze maar lullen hiero
maar bel mij eff als je het voor het eerst gaat gebruiken kom ik kijken
mischien kan ik er nog wat van leren
het is geen cumputer vetilator het is speciaal voor de auto.
en je hebt wel gelijk dat de motor uitslaat wand ik had het al een keer geprobeerd.
en nu heb ik hem dus naar me sportfilter gericht .maar dat werkt niet goed genoeg. dus als ik hem tussen de filter zet zoals het hoord dus.
dan slaat de motor uit
dus wat doe ik...ik zorg dat hij pas aanslaat als ik het gaspedaal ver intrap
slim toch
oja dat ding staat ook op een tuning site en kost 199 euro
Is écht een wereldzaakie man hee, ze hebben alles, kunnen alles, weten alles, en leveren al na een half jaar !!!, zeker als je een spoedbestelling plaatst
Alpine Promo Team™ SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
frank schreef:
dus wat doe ik...ik zorg dat hij pas aanslaat als ik het gaspedaal ver intrap
slim toch
oja dat ding staat ook op een tuning site en kost 199 euro
Ja en dan???
Grote luchtsroom door LMM, Meetdraad koelt teveel af, LMM gaat buiten bereik, Stuurapparaat zet fout -> Hoppa schakelt LMM uit en gaat over op noodprogramma = vermogensbengrenzing.
Er wordt door velen TE makkelijk gedacht over peekaa's en al helemaal over motormanagementsystemen.
EEN!!!! parameter die verkeerde waarde aageeft-> Foutcode -> noodloop -> vermogensbegrenzing.
Kan wel maar dan moet je natuurlijk wel een intercooler op je ventilator plaatsen he, en niet vergeten andere zuigers er in te doen als ik jou was zou ik hem achter de luchtmassameter plaatsen dat gaat 100% werken
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
Komt i weer met zn jaren 50 applause bestaat idd wel, vorig jaar op Essen probeerde zon vent ons dat ook aan te smeren, speciaale prijs omdat wij nederlanders waren, maar deze nederlander is niet gek
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
Hij is niet dom, maar eigewijs, want hij heeft er wel goed over nagedacht. (of het nou een goede of sleche gedachte gang is, laat ik in het midden) Ik hou daar wel van, mensen die hun eigen weg gaan.. en lekker aan de slag gaan met auto techniek, zolang het mijn auto maar niet is
zon vet getjunde motor met ventilators enz,. en een zeer verkorte levensduur verkoopt best redelijk volgens mij.. kan je echt flink voor vangen..
als je dan voor dat geld even zon boekje haalt,.. staat in hoe opel motor werkt enz..en wat waar voor is ..en problemen enz.. (kan even niet op naam van boekje komen heel stom maar ja..je weet welke ik bedoel toch)..
dan weet je gelijk dat de mensen hier gelijk hebben..
heej dat is ook een goed idee om die ventilator achter de massameter te plaatsen.
maar denk je dat hij dan goed loopt? wand dan meet hij de lucht niet
Rallyastra schreef:Kan wel maar dan moet je natuurlijk wel een intercooler op je ventilator plaatsen he, en niet vergeten andere zuigers er in te doen als ik jou was zou ik hem achter de luchtmassameter plaatsen dat gaat 100% werken