frank schreef:vandaag heb ik de gaasjes uit me luchtmassa meter er uit gehaald
voor een betere luchtdoorstroming
Nu heb je toch echt 20 pk meer hoor
nou het gewicht van die gaasjes gaat er ook weer vanaf....
waar door het totaalgewicht van de auto ook weer tot zijn minimum word beperkt.... schatting van de expert nog een 5 tot 10 pk extra
euh nouja die gaasjes zorgen wel voor de grootste weerstand van luchtstroom in je inlaattraject! Zal geen pk's schelen, maar draagt iig bij aan een betere doorstroom. Ik geloof 70% van de luchtstroomweerstand zit in je LMM, de rest in je filter en rest van het traject
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gelijk je achterbank er uit slopen voor minder gewicht dan die gaasjes zitten er geloof ik in voor betere de lucht werveling langs je draatjes ofzo beter laten zitten dus
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Heb je die slang die ik je heb gegeven al aangesloten op die ventilator
frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Das niet slim.
Dat gaasje moet zorgen voor een gelijkmatigere luchtstroom langs de meetdraad. Dat de luchtstroming in de LMM overal gelijk is.
Zondar gaasje wil dat niet -> vermogensverlies.
Niet veel. maar toch.
frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Heb je die slang die ik je heb gegeven al aangesloten op die ventilator
nee die slang gaat er steeds af . ik moet echt iets anders verzinen
ik denk toch die mini turbo tussen de lucht filter plaatsen en dan een schakelaar maken zodat hij pas aan gaat als ik flink gas geef ofzo
frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Heb je die slang die ik je heb gegeven al aangesloten op die ventilator
nee die slang gaat er steeds af . ik moet echt iets anders verzinen ik denk toch die mini turbo tussen de lucht filter plaatsen en dan een schakelaar maken zodat hij pas aan gaat als ik flink gas geef ofzo
neeeee dan meen je niet je hebt het hier toch niet over een ventilatortje he ????
hahahha pleur hier van me stoel van het lache!!!!!!
dat gaat toch niet !!!!!
frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Dat gaasje moet zorgen voor een gelijkmatigere luchtstroom langs de meetdraad.
Dat zeg ik................ gamma uuum LMM
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die dat gaas iszijn best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Leer nou eerst eens nederlands, ik doe het ook niet zo goed maar jij klinkt als een buitenlander.
denk als je echt meer pk's wil je toch echt iets anders moet verzinnen als het gaas uit je LMM halen, en als je meer pk's wil maatr niet meer benziene wil verbruiken begin er dan gewoon niet aan
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
frank het consept wat jij verzint zal echt niet werken
een ventilator op je inlaat blaast veel lucht naar binnen zo veel dat je comp.{motronic} het nooit kan bij regelen
en je motor gaat gewoon afslaan
er blaast een continu lucht stroom langs je lucht massa meter zo veel dat je motronic in de stress gaat hij kan er gewoon veel brandstoff bij regelen maar dan verzuipt je motor
en hoe kom jij bij 4 PK stond dat op het ventilatortje????
frank schreef:en die miniturbo geeft echt wel een paar pk,s als hij er maar goed op zit
hij blaast hard koude lucht naar binnen
en dat helpt altijd
4 pk ongeveer
Frank !!!! nu ga je te horen krijgen wat ik al een paar weken tegen je aan het zeggen ben, zo werkt het niet man luister nou eens .
Sjonge jonge wat ben jij eigenwijs zeg!!!
chucky66 schreef:frank het consept wat jij verzint zal echt niet werken
een ventilator op je inlaat blaast veel lucht naar binnen zo veel dat je comp.{motronic} het nooit kan bij regelen
en je motor gaat gewoon afslaan
er blaast een continu lucht stroom langs je lucht massa meter zo veel dat je motronic in de stress gaat hij kan er gewoon veel brandstoff bij regelen maar dan verzuipt je motor
en hoe kom jij bij 4 PK stond dat op het ventilatortje????
Dat zeg ik hem al heel de tijd het is echt een eigewijs manneke, maar daar kunnen jullie nog niet zo goed over oordelen.
Maar eigenwijs is hij zeker.
Het is gewoon een venetje uit een PC volgens mij hoor.