tuning
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Re: tuning
Nu heb je toch echt 20 pk meer hoorfrank schreef:vandaag heb ik de gaasjes uit me luchtmassa meter er uit gehaald
voor een betere luchtdoorstroming
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
Re: tuning
nou het gewicht van die gaasjes gaat er ook weer vanaf....Rallyastra schreef:Nu heb je toch echt 20 pk meer hoorfrank schreef:vandaag heb ik de gaasjes uit me luchtmassa meter er uit gehaald
voor een betere luchtdoorstroming
waar door het totaalgewicht van de auto ook weer tot zijn minimum word beperkt.... schatting van de expert nog een 5 tot 10 pk extra
onkie en donkie
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
- Locatie: Reserve Belg
- Contacteer:
euh nouja die gaasjes zorgen wel voor de grootste weerstand van luchtstroom in je inlaattraject! Zal geen pk's schelen, maar draagt iig bij aan een betere doorstroom. Ik geloof 70% van de luchtstroomweerstand zit in je LMM, de rest in je filter en rest van het traject
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 01 dec 2004 00:21
Heb je die slang die ik je heb gegeven al aangesloten op die ventilatorfrank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Corsa A 2.0 16v
Corsa A TR (2.0 16v)
Corsa A TR (2.0 16v)
hahahahahahahah
doe is niet zo dom man
stop dat gaas maar weer snel terug of je moet van je massa meter afwillen al er wat tegen je weerstanden aan komt is ie kaduk
en eff wat anders als je meer power wil zal dat ook meer benzine tot gevolg hebben hoor pk moet ergen vandaan komen
doe is niet zo dom man
stop dat gaas maar weer snel terug of je moet van je massa meter afwillen al er wat tegen je weerstanden aan komt is ie kaduk
en eff wat anders als je meer power wil zal dat ook meer benzine tot gevolg hebben hoor pk moet ergen vandaan komen
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Road-Runner
- forum-gebruiker
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01 okt 2004 12:53
- Locatie: naast mijn buurman.
Amenchucky66 schreef:hahahahahahahah
doe is niet zo dom man
stop dat gaas maar weer snel terug of je moet van je massa meter afwillen al er wat tegen je weerstanden aan komt is ie kaduk
en eff wat anders als je meer power wil zal dat ook meer benzine tot gevolg hebben hoor pk moet ergen vandaan komen
Wat een turbo? Dat is wel cool zeg?!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Das niet slim.frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Dat gaasje moet zorgen voor een gelijkmatigere luchtstroom langs de meetdraad. Dat de luchtstroming in de LMM overal gelijk is.
Zondar gaasje wil dat niet -> vermogensverlies.
Niet veel. maar toch.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Tres puntos schreef:Heb je die slang die ik je heb gegeven al aangesloten op die ventilatorfrank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
nee die slang gaat er steeds af . ik moet echt iets anders verzinen
ik denk toch die mini turbo tussen de lucht filter plaatsen en dan een schakelaar maken zodat hij pas aan gaat als ik flink gas geef ofzo
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Dan toch lekker niet.frank schreef:ja en waar zit dat 2de gaasje dan voor??? wand dat is al voorbij die weerstanden
dus die kan nooit er voor zijn dat hij gelijkmatig opmeet langs de weerstanden
het is om grote deeltjes vuil tegen te houden
en die komen er toch niet in als je een goede filter hebt
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
neeeee dan meen je niet je hebt het hier toch niet over een ventilatortje he ????frank schreef:Tres puntos schreef:Heb je die slang die ik je heb gegeven al aangesloten op die ventilatorfrank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
nee die slang gaat er steeds af . ik moet echt iets anders verzinen
ik denk toch die mini turbo tussen de lucht filter plaatsen en dan een schakelaar maken zodat hij pas aan gaat als ik flink gas geef ofzo
hahahha pleur hier van me stoel van het lache!!!!!!
dat gaat toch niet !!!!!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Dat zeg ik................ gamma uuum LMMLaagvlieger schreef:Dat gaasje moet zorgen voor een gelijkmatigere luchtstroom langs de meetdraad.frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die gaas is best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Road-Runner
- forum-gebruiker
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01 okt 2004 12:53
- Locatie: naast mijn buurman.
Leer nou eerst eens nederlands, ik doe het ook niet zo goed maar jij klinkt als een buitenlander.frank schreef:nee ik heb me auto getest en hij rijd goed ,en loopt stationair ook goed
dus die gaasjes zijn echt niet nodig
ik denk ook dat hij nu iets beter optrekt
hij krijgt nu meer lucht ,wand die gaatjes in die dat gaas is zijn best klein
en nu is het 1 groot gat
alleen hopen dat het niet meer benzine kost
Wat een turbo? Dat is wel cool zeg?!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
frank het consept wat jij verzint zal echt niet werken
een ventilator op je inlaat blaast veel lucht naar binnen zo veel dat je comp.{motronic} het nooit kan bij regelen
en je motor gaat gewoon afslaan
er blaast een continu lucht stroom langs je lucht massa meter zo veel dat je motronic in de stress gaat hij kan er gewoon veel brandstoff bij regelen maar dan verzuipt je motor
en hoe kom jij bij 4 PK stond dat op het ventilatortje????
een ventilator op je inlaat blaast veel lucht naar binnen zo veel dat je comp.{motronic} het nooit kan bij regelen
en je motor gaat gewoon afslaan
er blaast een continu lucht stroom langs je lucht massa meter zo veel dat je motronic in de stress gaat hij kan er gewoon veel brandstoff bij regelen maar dan verzuipt je motor
en hoe kom jij bij 4 PK stond dat op het ventilatortje????
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Road-Runner
- forum-gebruiker
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 01 okt 2004 12:53
- Locatie: naast mijn buurman.
Frank !!!! nu ga je te horen krijgen wat ik al een paar weken tegen je aan het zeggen ben, zo werkt het niet man luister nou eens .frank schreef:en die miniturbo geeft echt wel een paar pk,s als hij er maar goed op zit
hij blaast hard koude lucht naar binnen
en dat helpt altijd
4 pk ongeveer
Sjonge jonge wat ben jij eigenwijs zeg!!!
chucky66 schreef:frank het consept wat jij verzint zal echt niet werken
een ventilator op je inlaat blaast veel lucht naar binnen zo veel dat je comp.{motronic} het nooit kan bij regelen
en je motor gaat gewoon afslaan
er blaast een continu lucht stroom langs je lucht massa meter zo veel dat je motronic in de stress gaat hij kan er gewoon veel brandstoff bij regelen maar dan verzuipt je motor
en hoe kom jij bij 4 PK stond dat op het ventilatortje????
Dat zeg ik hem al heel de tijd het is echt een eigewijs manneke, maar daar kunnen jullie nog niet zo goed over oordelen.
Maar eigenwijs is hij zeker.
Het is gewoon een venetje uit een PC volgens mij hoor.
Wat een turbo? Dat is wel cool zeg?!