Looyke schreef:Ik vind het gewoon een hele mooie bak Mooi beige interieur En als je de mods gaat doen die er staan: (alleen zou ik wel eerst met de velgen beginnen... er past heel wat moois in de kasten van een golf !)
Het zal wel lekker rustig rijden zo'n tdi in vergelijking met de gsi. Niet alleen qua snelheid acceleratie, maar ook minder "piepjes en kraakjes". Hij blinkt mooi in ieder geval.
Thanx man.. vind het wel tof om is zo'n reactie te lezen.. ipv altijd maar dat gezeik
Nu andere velgen is wel leuk natuurlijk .. maar de winter komt eraan.. CQ is vandaag begonnen, want vond het maar fokking koud vanochtend dus op deze VW dingen blijf ik voorlopig nog even rijden.. en dan in April ofzo.. is kijken voor andere velgen.
en jah, piepjes en kraakjes hoor ik idd niet meer.. dat vind ik ZEKER relaxer rijden als me GSI toen.. Kmoet ook eerluk zeggen.. ik mis me GSI af en toe wel..was tog me eerste liefde he
en David ... :finger:
Dennis.. op jouw verzoek dan maar he even een ander zoeken.
DayWaLk3R schreef:
Thanx man.. vind het wel tof om is zo'n reactie te lezen.. ipv altijd maar dat gezeik
Nu andere velgen is wel leuk natuurlijk .. maar de winter komt eraan.. CQ is vandaag begonnen, want vond het maar fokking koud vanochtend dus op deze VW dingen blijf ik voorlopig nog even rijden.. en dan in April ofzo.. is kijken voor andere velgen.
en jah, piepjes en kraakjes hoor ik idd niet meer.. dat vind ik ZEKER relaxer rijden als me GSI toen.. Kmoet ook eerluk zeggen.. ik mis me GSI af en toe wel..was tog me eerste liefde he
en David ... :finger:
Dennis.. op jouw verzoek dan maar he even een ander zoeken.
Geen piepjes een kraakjes?? Uit HELE betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat je nu wel een of andere kraakjes had ... achterin ofzo?? Ik weet nie hoor ... had het ook maar gehoord
En enigste wat goed is aan die auto is BINNENKORT je soundinstall ... dat is wel de ECHTE SHIT BRADA
Nee man ... even zonder dollen ... je weet hoe ik er over denk toch!?
Nette auto!! ..... ":pet: jeaf"