Project uit je bol met David
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
soms hielpt dat niet echt
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
zijn dat die dingen die bij jou aan de zijkant van je hoofd gemonteerd zitten para{noya}PaRa schreef:daar bestaan kleur waaiers voor hans
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Sow hey .... coole reacties allemaal
Ben er zelf ook erg tevreden mee ... nog paar kleinigheidjes zoals de vectra b "greepies" ... moet even een linker halen want had 2 rechter greepjes .... die dan even mee laten spuiten dus dat komt goed. even andere gril fixen en even kijken hoe een embleemlozegril staat.
Morgen even langs arspecial even kijken wat we kunnen doen met de verkeerd geleverde verlagingsset. Achterkant is wel cool zo maar is FOKING HARD!! Ben vanacht thuis gekomen ... weet alleen niet hoe .. rijdend of stuiterend over de weg .... Kwam me straat in rijden eerste drempel ... grrrrr ... okeeeeej dat was de uitlaat (alles is nog heel hoor )
Maar goed ... ga nog even paar foto's online gooien van tijdens de verbouwing ... nog even geduld
Ben er zelf ook erg tevreden mee ... nog paar kleinigheidjes zoals de vectra b "greepies" ... moet even een linker halen want had 2 rechter greepjes .... die dan even mee laten spuiten dus dat komt goed. even andere gril fixen en even kijken hoe een embleemlozegril staat.
Morgen even langs arspecial even kijken wat we kunnen doen met de verkeerd geleverde verlagingsset. Achterkant is wel cool zo maar is FOKING HARD!! Ben vanacht thuis gekomen ... weet alleen niet hoe .. rijdend of stuiterend over de weg .... Kwam me straat in rijden eerste drempel ... grrrrr ... okeeeeej dat was de uitlaat (alles is nog heel hoor )
Maar goed ... ga nog even paar foto's online gooien van tijdens de verbouwing ... nog even geduld
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 24 mar 2003 08:43
- Locatie: Barneveld
- Contacteer:
Na strippen van de achterbumper >>> TERROR
Linkerkant:
Rechterkant was er iets slechter aan toe
Dorpels waren tot mijn grote verbazing prima, 1 klein mini plekje linksvoor. Binnenschermen zagen er ook voor de rest “gezond” uit (op de randen na natuurlijk), was niet aan complete vervaning toe iig.
Er zat niks anders op dan beginnen met die hap ….
Terwijl ik genoot van het mooie uitzicht
Was 1 kant bijna klaar
Daarna kwam de andere kant, velgen erop en even rijden …. De randen waren perfect en de "banden" liepen niet aan … of toch wel … paar dagen later ginen we de verlagingsset eronder zetten. Apex 40/40 had het moeten zijn … terwijl ik de veren uit de verpakking haalde en ze aan het bewonderen was viel mij het volgende op:
Hmmmzzz … waarom staat daar een 60 en geen 40 ofzo!? Ach zal wel goed zitten …. Na montage:
Hmmmm … das wel heel erg laag, das geen 40 … even nameten … idd … dat is 70 Zie zelf het verschil tussen deze foto en de foto van voor de verlaging. En nee het is geen fotoshop!
Dan toch maar even de voordempers even checken … en idd … verkeerd geleverd Die pasten HELEMAAL niet, dat word dus even klagen bij carspecials als ik terug kom.
Maar goed, even kijken of de wielkasten hiertegen bestand zijn. NOT! Aanlopen als een gek. Meteen terug naar de garage … randen iets meer naar buiten trekken, en de binnenschermen beetje aanpassen (omdat de banden daar tegenaan kwamen bij extreme hobbels en hoge snelheden). Daarna ging het stukken beter. Nu wilde ik het toch voor de zekerheid GOED testen want nu we toch bezig zijn moet het wel GOED gebeuren dussss de 4 mannen test (400+ kg ) >>>> FAILD. DAMN!! Dan maar hele binnenscherm beetje naar boven verplaatsen (randen waren prima, liep aan de binnenkant aan). Velen zeiden op dat moment: “ach man haal die verlaging eronder vandaan en pleur er 40 mm onder” … hmmm, dat zou een oplossing kunnen zijn ja maar eeuuuh … NEEJ! Blijft lekker zo, lekker stuiteren Maar wat een rotklus was dat zeg Maar nu is het ook eindelijk ECHT goed na 3 pogingen!
Toen konden we weer lekker verder, even een motorkapverlenger gefabriceerd en eraan gelast (en die van kunststof gedumpt).
In de tussentijd alles ook ondergespoten met een soort van tectyl. Weet niet precies wat het is maar lijkt er wel heel erg veel op, heeft de zelfde functie iig. Achterpanelen aan de binnenkant losgehaald (nog een oude kwartje gevonden ... wat voor sticker zouden we daarvoor kunnen kopen!? )
en daar ook alles ondergespoten.
Nog wat kleinigheidjes en me GSi is bijna klaar
EN het eindresultaat tot nu toe:
Eindstuk van de uitlaat zit er ook weer onder voor de vervelende gassies onder ons
Foto's van zondag middag net voor vertrek:
Astra GSi Club Gang in Kroatie de buurt aan het terroriseren
even tussen haakjes ... de buuren waren niet zo blij met ons 2 daarzo, d8en dat het 1991 was en dat er tanks oeffeningen aan het houden waren voor hun deur
en op weg naar Amsterdam:
(leuk die lege snelwegen ... bwaaaaaaaaaaaaaaaapppp )
Spreekt voor zich:
WTF Die crost zo over me heen
En de volgende dag netjes voor de deur ... alleen die doos
Linkerkant:
Rechterkant was er iets slechter aan toe
Dorpels waren tot mijn grote verbazing prima, 1 klein mini plekje linksvoor. Binnenschermen zagen er ook voor de rest “gezond” uit (op de randen na natuurlijk), was niet aan complete vervaning toe iig.
Er zat niks anders op dan beginnen met die hap ….
Terwijl ik genoot van het mooie uitzicht
Was 1 kant bijna klaar
Daarna kwam de andere kant, velgen erop en even rijden …. De randen waren perfect en de "banden" liepen niet aan … of toch wel … paar dagen later ginen we de verlagingsset eronder zetten. Apex 40/40 had het moeten zijn … terwijl ik de veren uit de verpakking haalde en ze aan het bewonderen was viel mij het volgende op:
Hmmmzzz … waarom staat daar een 60 en geen 40 ofzo!? Ach zal wel goed zitten …. Na montage:
Hmmmm … das wel heel erg laag, das geen 40 … even nameten … idd … dat is 70 Zie zelf het verschil tussen deze foto en de foto van voor de verlaging. En nee het is geen fotoshop!
Dan toch maar even de voordempers even checken … en idd … verkeerd geleverd Die pasten HELEMAAL niet, dat word dus even klagen bij carspecials als ik terug kom.
Maar goed, even kijken of de wielkasten hiertegen bestand zijn. NOT! Aanlopen als een gek. Meteen terug naar de garage … randen iets meer naar buiten trekken, en de binnenschermen beetje aanpassen (omdat de banden daar tegenaan kwamen bij extreme hobbels en hoge snelheden). Daarna ging het stukken beter. Nu wilde ik het toch voor de zekerheid GOED testen want nu we toch bezig zijn moet het wel GOED gebeuren dussss de 4 mannen test (400+ kg ) >>>> FAILD. DAMN!! Dan maar hele binnenscherm beetje naar boven verplaatsen (randen waren prima, liep aan de binnenkant aan). Velen zeiden op dat moment: “ach man haal die verlaging eronder vandaan en pleur er 40 mm onder” … hmmm, dat zou een oplossing kunnen zijn ja maar eeuuuh … NEEJ! Blijft lekker zo, lekker stuiteren Maar wat een rotklus was dat zeg Maar nu is het ook eindelijk ECHT goed na 3 pogingen!
Toen konden we weer lekker verder, even een motorkapverlenger gefabriceerd en eraan gelast (en die van kunststof gedumpt).
In de tussentijd alles ook ondergespoten met een soort van tectyl. Weet niet precies wat het is maar lijkt er wel heel erg veel op, heeft de zelfde functie iig. Achterpanelen aan de binnenkant losgehaald (nog een oude kwartje gevonden ... wat voor sticker zouden we daarvoor kunnen kopen!? )
en daar ook alles ondergespoten.
Nog wat kleinigheidjes en me GSi is bijna klaar
EN het eindresultaat tot nu toe:
Eindstuk van de uitlaat zit er ook weer onder voor de vervelende gassies onder ons
Foto's van zondag middag net voor vertrek:
Astra GSi Club Gang in Kroatie de buurt aan het terroriseren
even tussen haakjes ... de buuren waren niet zo blij met ons 2 daarzo, d8en dat het 1991 was en dat er tanks oeffeningen aan het houden waren voor hun deur
en op weg naar Amsterdam:
(leuk die lege snelwegen ... bwaaaaaaaaaaaaaaaapppp )
Spreekt voor zich:
WTF Die crost zo over me heen
En de volgende dag netjes voor de deur ... alleen die doos
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Ey David,
Mooi resultaat man!!
CarSpecials is verhuist,zit nu op de Kuiperbergweg 38,daar bij Seat.Is een erg nette zaak geworden,vooral groter.
Ik hoop dat je eruit komt met hun over de verlagingsset,maar dat zal vast wel.
Grtz Bossa'
Mooi resultaat man!!
CarSpecials is verhuist,zit nu op de Kuiperbergweg 38,daar bij Seat.Is een erg nette zaak geworden,vooral groter.
Ik hoop dat je eruit komt met hun over de verlagingsset,maar dat zal vast wel.
Grtz Bossa'
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-