Project Digidash
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Jawoor, maar die blijft altijd hangen rond de 5800 in z'n 5 en da mag nie van ome bonnenboek
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 24 mar 2003 08:43
- Locatie: Barneveld
- Contacteer:
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
euhm je onderschat het nogal denk ik.
Simpele manier: Complete Kadett digidash erin maken. Linls en rechts kieren, moet je van houden. Dan hoef je alleen aan te passen:
Stekkers -> klopt nix van astra-> Kadett,
2 draden trekken -> Oliedruk en speedpulse + voeding en massa.
Lichtschakelaarsignaaldraad trekken,
Richtingaanwijzers omzetten (1 naar 2 lampjes),
bij airbag mis je een lampje op het digidash.
Dus eigenlijk moet er best nogal wat aangepast worden.
ZEKER als je het netjes wil hebben. Dan wordt het gewoon een compleet project en wat ook electrisch gezien NIET meevalt. Ik moest ook al paar keer achter de oren krabben terwijl ik behoorlijk goed schema's kan lezen enzo...
Simpele manier: Complete Kadett digidash erin maken. Linls en rechts kieren, moet je van houden. Dan hoef je alleen aan te passen:
Stekkers -> klopt nix van astra-> Kadett,
2 draden trekken -> Oliedruk en speedpulse + voeding en massa.
Lichtschakelaarsignaaldraad trekken,
Richtingaanwijzers omzetten (1 naar 2 lampjes),
bij airbag mis je een lampje op het digidash.
Dus eigenlijk moet er best nogal wat aangepast worden.
ZEKER als je het netjes wil hebben. Dan wordt het gewoon een compleet project en wat ook electrisch gezien NIET meevalt. Ik moest ook al paar keer achter de oren krabben terwijl ik behoorlijk goed schema's kan lezen enzo...
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
en vergeet het ETC lampje niet voorde 16v met ETCLaagvlieger schreef:euhm je onderschat het nogal denk ik.
Simpele manier: Complete Kadett digidash erin maken. Linls en rechts kieren, moet je van houden. Dan hoef je alleen aan te passen:
Stekkers -> klopt nix van astra-> Kadett,
2 draden trekken -> Oliedruk en speedpulse + voeding en massa.
Lichtschakelaarsignaaldraad trekken,
Richtingaanwijzers omzetten (1 naar 2 lampjes),
bij airbag mis je een lampje op het digidash.
Dus eigenlijk moet er best nogal wat aangepast worden.
ZEKER als je het netjes wil hebben. Dan wordt het gewoon een compleet project en wat ook electrisch gezien NIET meevalt. Ik moest ook al paar keer achter de oren krabben terwijl ik behoorlijk goed schema's kan lezen enzo...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Nee,niet dat ik het onderschat,met die elektrische schema's enzo dat wist ik wel,daar heb een maat van me die dat mag doen,die is een echte wizzard!
Maar ik dacht dat het op de kieren aan de zijkant na,wel meeviel met het verbouwen van me dashboard,of zit ik er helemaal naast!!!
Ik moet namelijk nog beginnen en alle tips zijn welkom........
Maar ik dacht dat het op de kieren aan de zijkant na,wel meeviel met het verbouwen van me dashboard,of zit ik er helemaal naast!!!
Ik moet namelijk nog beginnen en alle tips zijn welkom........
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Kieren aan zijkant zijn toch behoorlijk (+/- 2cm) en in de hoogte past het ook niet helemaal zonder kieren.Madman schreef:Nee,niet dat ik het onderschat,met die elektrische schema's enzo dat wist ik wel,daar heb een maat van me die dat mag doen,die is een echte wizzard!
Maar ik dacht dat het op de kieren aan de zijkant na,wel meeviel met het verbouwen van me dashboard,of zit ik er helemaal naast!!!
Ik moet namelijk nog beginnen en alle tips zijn welkom........
En dan zit je nog met de bevestiging !