Project Digidash
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Project Digidash
Na 3 jr had ik eindelijk eens zin om een KAdett Digidash in me astra te bouwen.
Dus werd paar weken knooien
Was erg druk met lijmen/schuren en plamuren maar het resultaat is er dan ook naar!
Moet alleen nog bezig met 2 dingen.
Na 1 km tellen stopte de km-teller ermee.
Lekker goedkoop in onderhoud want die 15.000 km haal tie niet zo maar das niet helemaal de bedoeling natuurlijk.
Zal hem nog even weer eruit moeten halen en kijken wat het probleem is.
En de pulsgever in de bak is niet helemaal de goede, waardoor ik op me BC wel erg zuinig rij . Moe tik nog even andere voor bestellen.
Maar gaat helemaal goed komen!
Dus werd paar weken knooien
Was erg druk met lijmen/schuren en plamuren maar het resultaat is er dan ook naar!
Moet alleen nog bezig met 2 dingen.
Na 1 km tellen stopte de km-teller ermee.
Lekker goedkoop in onderhoud want die 15.000 km haal tie niet zo maar das niet helemaal de bedoeling natuurlijk.
Zal hem nog even weer eruit moeten halen en kijken wat het probleem is.
En de pulsgever in de bak is niet helemaal de goede, waardoor ik op me BC wel erg zuinig rij . Moe tik nog even andere voor bestellen.
Maar gaat helemaal goed komen!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Hey Laag,
Echt heel erg netjes ingebouwd joh. Daar ben ik dus echt wel jaloers op !
even paar vragen;
- je hebt je oude tellerhuis aangepast met alleen daar de digitale unit in te maken. maar kwam je dan precies goed uit met de drukknop van de km-teller ? Ik heb namelijk het complete digitale huis gebruikt, dus incl.de lampjes eronder. maar dat past niet mooi en is niet goed te bevestigen.
- Welke pulsgever ga jij gebruiken, want de mijne geeft ook problemen met het verbruik op de boardcomputer. Plus een hele kleine afwijking op de km-teller bij 48 rij ik in werkelijkheid precies 50km/h. (verschil wordt
natuurlijk groter naar mate er harder gereden wordt)
Ik heb namelijk ook de m2.8 dus.... ik dacht dat de alpha-code AK moest zijn voor ons? Am I right ?
Echt heel erg netjes ingebouwd joh. Daar ben ik dus echt wel jaloers op !
even paar vragen;
- je hebt je oude tellerhuis aangepast met alleen daar de digitale unit in te maken. maar kwam je dan precies goed uit met de drukknop van de km-teller ? Ik heb namelijk het complete digitale huis gebruikt, dus incl.de lampjes eronder. maar dat past niet mooi en is niet goed te bevestigen.
- Welke pulsgever ga jij gebruiken, want de mijne geeft ook problemen met het verbruik op de boardcomputer. Plus een hele kleine afwijking op de km-teller bij 48 rij ik in werkelijkheid precies 50km/h. (verschil wordt
natuurlijk groter naar mate er harder gereden wordt)
Ik heb namelijk ook de m2.8 dus.... ik dacht dat de alpha-code AK moest zijn voor ons? Am I right ?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
@ Astra GSi, geef me de IDENT code of 90 nr van de pulsgever.
Dan weet ik meer.
@ Bart.
Dagteller reset knopje heb ik heel lang over zitten denken hoe ik dat ging oplossen. Oplossing heb ik gevonden met behulp van een oude kapogtte Astra/Vectra snelheidsmeter. Mail me maar voor info. laagvlieger@home.nl
Pulsgever: Momenteel heb ik de AH uit mijn hoofd, das de 6-pulser.
Ik heb nu bij klage snelheden een klein verschil en als ik 140 rij geeft de BC iets van 102 aan.
Ik ga binnekort even proberen met een AK 16 pulser.
Dan weet ik meer.
@ Bart.
Dagteller reset knopje heb ik heel lang over zitten denken hoe ik dat ging oplossen. Oplossing heb ik gevonden met behulp van een oude kapogtte Astra/Vectra snelheidsmeter. Mail me maar voor info. laagvlieger@home.nl
Pulsgever: Momenteel heb ik de AH uit mijn hoofd, das de 6-pulser.
Ik heb nu bij klage snelheden een klein verschil en als ik 140 rij geeft de BC iets van 102 aan.
Ik ga binnekort even proberen met een AK 16 pulser.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- soulhustler
- forum-gebruiker
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 24 jan 2004 14:06
- Locatie: amstelveen
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Netjes..netjes.Is niks beters als origineel cruisecontrole.Vind anders die dingen niet te vertrouwen!Laagvlieger schreef:Zelf kabelboom moeten maken ja Bossa.
En wat zooi schakelaars (koppeling) enzo erbij.
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: