Sorry voor achterstallig onderhoud
Druk druk druk, en een tijd zonder digicam.
Maar bijdeze ook hier mn laatste foto's.
De 2 kabelboompjes nog, welke is waarvan
, net aangepast
Kasje optakelen
C20letje eronder
Verdwaald fotootje van toen ik de ophanging aan het overzetten was.
He hij ligt er al in, nu kan het kl*tewerk beginnen intercooler passen/meten en aansluiten. Peperdure SAMCO slang was noodzakelijk.
Maatje Harld mag mn koelvloeistofreservoir vastzetten terwijl ik de mooie buizenset van EDS verbouw. Hup de schuuptol erin!
Fotootje van achteren. Mooie grote doos achterin met nieuwe spulletjes
Zooi. o.a. Nieuw oliefiltertje, oude uitlaat, moest ook nog pas gemaakt worden aan de groep A
Le moteur et le dumpvalve
Kas beetje verbouwt van onderen, nu de aansluitingen slangen buizen pasmaken. Leuk alles een andere diameter
De grote beunhaas zelve weer, moi. Omsingeld door allemaal stukjes buis en slang, kon er bijna geen wijs meer uit welke ik nu moest gaan gebruiken. En nee ik heb ze niet pasgemaakt met dat breekijzer en vuisthamer, die waren nodig om de kas te verbouwen.
Hee, nog meer passen en meten
Michel hou die hond bij!!, voordat ik heel mn pasgemaakte slangen en buizen kwijt ben. Leuk beest maar nu even niet....
#%%*##% even flink vloeken na het vele gehannus.
Hehe het past
Motronicje aansluiten en stekkertjes eromheen.
Zaterdagavond tot 22:00 doorgegaan.
Ja op tijd klaar voor Lelystad
,
Hij heeft het gered heen en terug, weer een geslaagde turbo-ombouw. Hij gaat weer heerlijk als een speer!
Als er kruisjes komen, is lycos het er even niet mee eens dat ik zoveel link. Komen vanzelf weer tevoorschijn