project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
zo vandaag een bergje spullen opgehaald bij schomouse en een berg geld achtergelaten.....
nog drie weken en dan gaat het gebeuren ik hoop dat ik nu alles kompleet heb want het geld is een beetje op ...
hou jullie op de hoogte
sandro
nog drie weken en dan gaat het gebeuren ik hoop dat ik nu alles kompleet heb want het geld is een beetje op ...
hou jullie op de hoogte
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Hey Sandro,
Vraagje, het onderblok e.d. hoe heb je dat zo mooi in kleur gekregen?
Met een spuitbus? Of laten poedercoaten o.i.d.?
Ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Blokkie ziet er echt gelikt uit!
Succes er verder mee!
Vraagje, het onderblok e.d. hoe heb je dat zo mooi in kleur gekregen?
Met een spuitbus? Of laten poedercoaten o.i.d.?
Ben ik wel benieuwd naar namelijk.
Blokkie ziet er echt gelikt uit!
Succes er verder mee!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- soulhustler
- forum-gebruiker
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 24 jan 2004 14:06
- Locatie: amstelveen
- Contacteer:
Volgens mij hebben ze dat bij SPEED EQUIPMENT gedaan in Uithoorn.Die gooien dat ding in een soort wasmachine zodat ie lekker schoon wordt..dan laagje grondverf en dan de nwe laklaag!!!Ik heb mijn eigen blok ook gedaan.Eerst met een schuurtolletje erover heen en daarna ontvetten.Dan paar lagen grondverf(dun aangebracht en laag voor laag) en daarna met de kwast de kleur(ook ongeveer 2 dunne lagen en 1 iets dikker.)
Deze foto is genomen na 1 keer verfen!!
mvg andere Sandro
Deze foto is genomen na 1 keer verfen!!
mvg andere Sandro
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
zo mannen heb net alle spullen naar de garage gebracht waar het blok omgehangen wordt...
en goed nieuws het gaat volgende weekend al gebeuren......
zie hier de foto van een vw met een c20let erin
en hier ligt het blok in gezelschap van diversen v8 blokken
sandro
en goed nieuws het gaat volgende weekend al gebeuren......
zie hier de foto van een vw met een c20let erin
en hier ligt het blok in gezelschap van diversen v8 blokken
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Ja dat hoor je ook wel vaak ja. Van die lui die gewoon nooit tevreden zijn, en altijd maar sneller willen en dan ieder laatste PK'tje uit één blok proberen te persen. Beter gewoon binnen de veiligheidsmarges van het blok, dan dat je er duizenden pleuro's ingooit en het opblaast. Als het je gewoon NOG niet snel genoeg is, ga dan sparen voor een wagen met een blok dat standaard al 250 pk heeft ofzo.Laagvlieger schreef:Pas wel op met het tunen van een LET he.
Als je tever gaat gaat de betrouwbaarheid flink stuk achteruit.
Maar goed, veel succes en plezier gewenst alvast!
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
das wel waar allemaal maar ik heb voor de phase 1 gekozen ..
als ik echt gek had willen doen met dat blok dan was ik meteen voor phase 3 gegaan 315 pk gellof ik ..
daarbij komt dat ik hierna niet meer verder ga met dit blok
ik vind het moei zo 260 pk, heb toch het idee dat het moeilijk wordt om het om de weg te krijgen maar als ik niet tevreden ben dn gaan gewoon de originele chips er weer in
sandro
als ik echt gek had willen doen met dat blok dan was ik meteen voor phase 3 gegaan 315 pk gellof ik ..
daarbij komt dat ik hierna niet meer verder ga met dit blok
ik vind het moei zo 260 pk, heb toch het idee dat het moeilijk wordt om het om de weg te krijgen maar als ik niet tevreden ben dn gaan gewoon de originele chips er weer in
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
zo mannen het is begonnen
hier alvast een paar foto's
eerst even met de g tech meten
en dan sleutelen
en sleutelen
en takelen
en takelen
takelen
en leeg
ik zal proberen morgen ook nog wat foto's te posten
sandro
hier alvast een paar foto's
eerst even met de g tech meten
en dan sleutelen
en sleutelen
en takelen
en takelen
takelen
en leeg
ik zal proberen morgen ook nog wat foto's te posten
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
loopt allemaal een beetje tegen ..
de draadboom is een beetje gaar deze moeten herstellen
en ik mis wat onderdelen waar we pas gisteren achter gekomen waren zoals een waste gate control valve en een keerklepje
maar goed we gaan vandaag weer verder even kijken hoever we hem af krijgen
sandro
de draadboom is een beetje gaar deze moeten herstellen
en ik mis wat onderdelen waar we pas gisteren achter gekomen waren zoals een waste gate control valve en een keerklepje
maar goed we gaan vandaag weer verder even kijken hoever we hem af krijgen
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????