8v getund!
8v getund!
ik heb van het weekend me 8v wat opgevoerd, dacht ik
ik heb er een lexmaul inlaat spruitstuk op gezet een 272 grd. nokkenas (dacht ik) in gedaan en een spagetti spruitstuk 4-1 op gezet en een kat vervanger. me gr. A midden- en eind demper komen nog, maar dat is weer een verhaal appart.
hadden we alles er in en er op dus ik ga rijden. nu vond ik hem niet veel sneller eigenlijk, in tegendeel als ik vol me gas open trap dan houd de motor zelfs in. en als je afremt voor b.v. een stoplicht. dan wil die ook nog wel es afslaan. of net aan blijven lopen.
nou zou ik willen weten of er nog mensen ervaring met een c20ne hebben met het opvoeren van het blok.
want waar zou het eventueel aan kunnen liggen. is het het motronic die het niet meer bij houd??? dat ie inhoud, of kan het wat anders wezen
had vandaag m-tech aan de lijn i.v.m me gr.a uitlaat dus ik vroeg hem wat het kon wezen. hij had zelf slechte ervaring met lexmaul dus dacht dat dat het kon zijn met het inhouden als je gas geeft. en dat ie uitvalt komt omdat het standaard tandwiel op de nokkenas zit. je heb daar weer speciaale voor.
en zou het verhaal tegendruk uit de uitlaat er ook wat mee te maken kunnen hebben??
nou ik hoor het wel
mazlss gijs
ik heb er een lexmaul inlaat spruitstuk op gezet een 272 grd. nokkenas (dacht ik) in gedaan en een spagetti spruitstuk 4-1 op gezet en een kat vervanger. me gr. A midden- en eind demper komen nog, maar dat is weer een verhaal appart.
hadden we alles er in en er op dus ik ga rijden. nu vond ik hem niet veel sneller eigenlijk, in tegendeel als ik vol me gas open trap dan houd de motor zelfs in. en als je afremt voor b.v. een stoplicht. dan wil die ook nog wel es afslaan. of net aan blijven lopen.
nou zou ik willen weten of er nog mensen ervaring met een c20ne hebben met het opvoeren van het blok.
want waar zou het eventueel aan kunnen liggen. is het het motronic die het niet meer bij houd??? dat ie inhoud, of kan het wat anders wezen
had vandaag m-tech aan de lijn i.v.m me gr.a uitlaat dus ik vroeg hem wat het kon wezen. hij had zelf slechte ervaring met lexmaul dus dacht dat dat het kon zijn met het inhouden als je gas geeft. en dat ie uitvalt komt omdat het standaard tandwiel op de nokkenas zit. je heb daar weer speciaale voor.
en zou het verhaal tegendruk uit de uitlaat er ook wat mee te maken kunnen hebben??
nou ik hoor het wel
mazlss gijs
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
he gijs,
Ik heb zelf ook met lexmaul spruitstukken rondgereden op mn 2.0 8v.Alleen was mijn uitlaatsysteem geen Groep A,maar wel "open",dus geen dempers meer..alleen een achterdemper.En mn spaghetti die was 4-2-1 ook van lexmaul.Ook reed ik (nog) met standaard nokkenas.
Ik heb met deze afstelling weinig problemen gehad.Heb even met mn kat. gereden,maar toen hield ie best veel in.Ook moest ik met een 'open'-air filter rijden.Met de standaard luchtfilter(bak) reed het voor geen meter...
Ik hoop dat je hier wat mee kan...
Succes verder.
Greetz Bossa'
Ik heb zelf ook met lexmaul spruitstukken rondgereden op mn 2.0 8v.Alleen was mijn uitlaatsysteem geen Groep A,maar wel "open",dus geen dempers meer..alleen een achterdemper.En mn spaghetti die was 4-2-1 ook van lexmaul.Ook reed ik (nog) met standaard nokkenas.
Ik heb met deze afstelling weinig problemen gehad.Heb even met mn kat. gereden,maar toen hield ie best veel in.Ook moest ik met een 'open'-air filter rijden.Met de standaard luchtfilter(bak) reed het voor geen meter...
Ik hoop dat je hier wat mee kan...
Succes verder.
Greetz Bossa'
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
na het bouwen van mijn nieuwe motor ook andere nokken assen enz.{de rest weten jullie} had ik een andere chip er in die afstelling klopte van geen kant meer omdat die nog van de oude motor was .
die chip is naar mr. hans gegaan en ik heb de orginele er weer in gedaan geen probleem meer
maar kijk eff of hij nergens geen valse lucht pakt!!
die chip is naar mr. hans gegaan en ik heb de orginele er weer in gedaan geen probleem meer
maar kijk eff of hij nergens geen valse lucht pakt!!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
jah daar zat ik ook aan te denken jah.
maar start vanavond me auto, na dat ie 2 dagen stil stond deed ie meteen raar met stationair lopen en als je gas gaf dan leek ie wel te stikken.
maar even laten lopen en toen deed ie wel weer een beetje normaal
en tijdens het rijden als je half gas gaf dan trok ie normaal maar vol gas gaf dan haperde die weer.
maar start vanavond me auto, na dat ie 2 dagen stil stond deed ie meteen raar met stationair lopen en als je gas gaf dan leek ie wel te stikken.
maar even laten lopen en toen deed ie wel weer een beetje normaal
en tijdens het rijden als je half gas gaf dan trok ie normaal maar vol gas gaf dan haperde die weer.
ontsteking probleem?
valselucht langs het inlaat spruitstuk?
ik denk toch dat je het daar in moet zoeken
valselucht langs het inlaat spruitstuk?
ik denk toch dat je het daar in moet zoeken
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
ja, ken niet geloven dat met een iets gewijzigde nokkenas, dat ie dan gelijk als een ouwe krant gaat lopen...
zal vast wel ergens een stekkertje niet goed vast zitten...
ik weet niet hoeveel je veranderd hebt, maar is ie nog wel uit telezen?
wie weet.
misschien kan ik je helpen, ik werk tegenover industrie terrein 'hoorn-80' , kom anders even langs.
zal vast wel ergens een stekkertje niet goed vast zitten...
ik weet niet hoeveel je veranderd hebt, maar is ie nog wel uit telezen?
wie weet.
misschien kan ik je helpen, ik werk tegenover industrie terrein 'hoorn-80' , kom anders even langs.
LIVE IN THE FAST LANE
ben vandaag even aan het kijken geweest wat het kon wezen. en zag dat er een grote scheur zat in me aanzuig buis. tussen het filter en me inlaat spruitsuk. dus heb dat even tijdelijk dicht gemaakt met tape. en even wezen rijden en loopt meteen een heel stuk beter en slaat niet meer af .
dus ik kan weer rustig slapen
nu nog een keertje laten chippen
dus ik kan weer rustig slapen
nu nog een keertje laten chippen
gijs schreef:ben vandaag even aan het kijken geweest wat het kon wezen. en zag dat er een grote scheur zat in me aanzuig buis. tussen het filter en me inlaat spruitsuk. dus heb dat even tijdelijk dicht gemaakt met tape. en even wezen rijden en loopt meteen een heel stuk beter en slaat niet meer af .
dus ik kan weer rustig slapen
nu nog een keertje laten chippen
Das mooi!!
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
valse lucht dus
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 07 mei 2003 21:09
- Locatie: Hellevoetsluis