project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!
Het is mogelijk om probleemloos, de meeste tijd, te rijden echter hangt daar ook het noodzakelijke kostenplaatje aan.
Turbo verhaal = duur verhaal, als je dan toch turbo gaat rijde en je bezuinigt erop ja dan heb je probleme bij de vleet.
Hoe meer je zo'n een turbo ook opfokt hoe sneller t misgaat kosten stijgen alleen maar.
Turbo verhaal = duur verhaal, als je dan toch turbo gaat rijde en je bezuinigt erop ja dan heb je probleme bij de vleet.
Hoe meer je zo'n een turbo ook opfokt hoe sneller t misgaat kosten stijgen alleen maar.
W201 fan boy o_0
- jeffry
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ergens ben ik het wel met Danny eens (opelforum)
een LET is tegenwoordig heilig verklaard ofzo, wordt je ook een beetje simpel van.............zo van: hey ik ga me auto verbouwen, en dan als reactie ja dan zou ik ook een turbo erin hangen waarom nou altijd een turbo??????????
terwijl vrijwel iedereen sterft van de problemen ermee
Bijna iedereen die ik ken met een LET heeft er problemen mee, of mee gehad, niet dat het niet vet is hoor, tuurlijk PSIEUWWWWW, super
En niet lullig bedoelt, maar een LET is ook zo apart niet meer, want er rijden al echt veel mensen mee, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Ik ga lekker voor een (C)20XE, en dan daar wat leuke aanpassinkjes erop en eraan.....
en echt niet alleen omdat ik zo'n blok heb liggen
een 16V kan ook 200+ pkaas draaien
een LET is tegenwoordig heilig verklaard ofzo, wordt je ook een beetje simpel van.............zo van: hey ik ga me auto verbouwen, en dan als reactie ja dan zou ik ook een turbo erin hangen waarom nou altijd een turbo??????????
terwijl vrijwel iedereen sterft van de problemen ermee
Bijna iedereen die ik ken met een LET heeft er problemen mee, of mee gehad, niet dat het niet vet is hoor, tuurlijk PSIEUWWWWW, super
En niet lullig bedoelt, maar een LET is ook zo apart niet meer, want er rijden al echt veel mensen mee, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Ik ga lekker voor een (C)20XE, en dan daar wat leuke aanpassinkjes erop en eraan.....
Dash
Dat is idd zo ja.. en het is nog leuk ook. Je pleurt hem naast een Turbo en dan..jeffry schreef:Ik ga lekker voor een (C)20XE, en dan daar wat leuke aanpassinkjes erop en eraan.....
>>> CaLiBra GeKocHt!!<<<
>> FuLL OPtiONe!! BeHaLvE AiRco!! <<
>> FuLL OPtiONe!! BeHaLvE AiRco!! <<
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
heb net mailtjes gestuurd voor wat info over turbo revisie hoop dat ze me gauw terug mailen zodat ik dat ding ook weg kan brengen ....
want het is de bedoeling dat het blok er voor de zomer ingaat maar dan moet ik wel alles kompleet hebben
sandro
want het is de bedoeling dat het blok er voor de zomer ingaat maar dan moet ik wel alles kompleet hebben
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
he sandro,sandro schreef:heb net mailtjes gestuurd voor wat info over turbo revisie hoop dat ze me gauw terug mailen zodat ik dat ding ook weg kan brengen ....
sandro
Heb je eigenlijk alles compleet van je/een LET-je?Dus kabelboom,stuurapp,bak,naven enz. Of heb je toen alleen de motor gekocht...
Speedequipment levert mij binnenkort ook wat af...hehe (..........)
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
- jeffrey c20let
- forum-gebruiker
Dus de aandrijfassen van een C20XE passen ook gewoon in een F28(6 bak)?Of moet je die laten aanpassen?Jij hebt er(aan je naam te zien) toch ook een LET in?Misschien kan je sandro wat tips,aanwijzingen geven.
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!