Fantastisch dat je de site in de lucht houdt !RedBill schreef: ↑06 mei 2024 20:49 Kijk eens aan, daar istie weer hoor!!! Met een GSi ook nog wel! Welkom terug!
En ja, zolang ik de hosting maar blijf betalen en af en toe een forum-update doe blijft het hier wel doorgaan
Gaaf Marnix, dat je weer een GSi hebt gekocht. Ik ben erg benieuwd naar wat je na je opwelling om hem te kopen ermee gaat doen. Het moet toch kriebelen, als je er eentje koopt, toch!
Laat maar weten als je hulp nodig hebt.
Keek al wel langer naar weer een GSI, maar om dan echt concreet naar eentje toe te rijden kwam er dan weer niet van. Terwijl ik wel paar andere hobby auto’s heb dus het autovirus heeft wel weer toegeslagen (na een flink aantal jaren weg geweest te zijn omdat je dagelijks met auto’s werkte)
Even vloeken in de kerk; omdat er toch wel paar grotere punten zijn schoot het ook weer door m’n hoofd om er een circuitauto van te maken. Heb met de vorige Astra altijd erg veel plezier gehad op de Nurburgring (Jaja na die ene keer Ring waaraan ik de naam Delax360 te danken had zijn er nog vele rondjes gemaakt ) en dan maakt het toch minder uit als een achteraf open dak dicht wordt gelast en een achterscherm wat minder netjes wordt gerepareerd. Als ik dan een nette blauwe of witte tegenkom kan ik die kopen voor de heb. Voor dagelijks vervoer gebruik ik dit toch niet meer.