Laagvlieger schreef: ↑07 feb 2021 13:53
Sounddragon leest af en toe ook nog stiekum mee dus
Sekes!.. al was het deze keer dat ik 'Astra F wagon rood' Googlede, en toen stonden die foto's voor mijn neus, en ik kende heel het bestaan van die pics niet af Dus ik volgde de link, en toen zag ik dat Roodbil ze stiekem had genomen ergens, very nice
Ik heb de wielen nog, maar die moeten even een opknapbeurtje, en ik heb ook nog een K&N inlegfilter liggen volgens mij.
Alpine Promo Team™ SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Sounddragon schreef: ↑22 mar 2021 20:06... Dus ik volgde de link, en toen zag ik dat Roodbil ze stiekem had genomen ergens, very nice
Dat moet ik even corrigeren: ik heb ze wel op het forum gepost, maar ze zijn door iemand anders genomen. De laatste keer dat een groep van de club naar Automaxx is geweest in 2007. Volgens mij was Pascal daar ook bij.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Sounddragon schreef: ↑22 mar 2021 20:06... Dus ik volgde de link, en toen zag ik dat Roodbil ze stiekem had genomen ergens, very nice
Dat moet ik even corrigeren: ik heb ze wel op het forum gepost, maar ze zijn door iemand anders genomen. De laatste keer dat een groep van de club naar Automaxx is geweest in 2007. Volgens mij was Pascal daar ook bij.
No problem, dikke pics, niks mis mee.. Ik vraag me af of er nog foto's rondzwerven van de audio, want de HD waar de meeste op stonden is een keer fubar gegaan.
Alpine Promo Team™ SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)