RedBill schreef:Gaat uitstekend. Ze groeit uitstekend en heeft dag- en nachtritme inmiddels gelijkgesteld aan dat van ons, dus we hoeven er nu niet meer elk uur uit 's nachts.
Boxkleed is door mijn schoonmoeder gemaakt. De handjes vormen haar naam middels vingerspellen (mijn vrouw is docent en tolk gebarentaal). Let ook op de GSi
das hartstikke fijn dan het uitstekend gaat:)
mooi kleed vooral die gsi:p
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Zoals ik in een ander kletspraat topic al aangaf zouden we twee weken terug naar het ziekenhuis gaan voor de bevalling van ons 3e kindje. Inmiddels kan ik melden dat Marline en Joanan er een gezond broertje bij hebben: Aron. Hij is 5 juli geboren en was met z'n 4110 weer lekker aan de maat, maar voor ons doen redelijk bescheiden (andere twee waren ruim 9 pond). Met moeder is alles ook prima en vader is aan het herstellen van een keelontsteking
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan met zijn allen!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.