FIETSEN!
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Re: FIETSEN!
volgens mij is dat nog nooit iemand gelukt.. dus ja ik denk dat je wel een vermelding waard bent
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Zo dan! Dan heb je het wel tot de max gebruikt zullen we maar zeggen
Zelfs bij gepast geweld op de sloop met de schakelpook heb ik dit nog niet kapot getrokken.
Zelfs bij gepast geweld op de sloop met de schakelpook heb ik dit nog niet kapot getrokken.
Sterke bak zullen we maar zeggen. Ik heb in het verleden ook wel eens de diafragma veren los geslagen van de koppeling.Astrid_fahrer schreef:Zo dan! Dan heb je het wel tot de max gebruikt zullen we maar zeggen
Aan de slag:
Deze man leert me dingen die ik nooit heb geleerd:
Mooi ding gescoord bij de Bedo vanmorgen.
Let op de knik in de stang:
En dit is de mijne in de C20XE Astra F:
Dat past dus niet. Sja die is dus recht....
Pa had alweer nieuwe ideeen, glasmat eromheen en erna een stalen klem eromheen:
Weet iemand of die andere van een Astra F is? Hij past niet, maar wel een stalen huis. Weet iemand waar die van is?
Zit ook nog een optie in dat we de buis afzagen voor de knik en op de originele lassen. Dan ben ik wel de originele pook kwijt. Maar stuk minder speling en stalen huis.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
1. Heb je niet op de sloop direct één uit een Astra F getrokken dan? Staat er ergens een GM nummer in?
2. Weet je zeker dat deze niet past? Wellicht dat dit een gemodificeerde is van een later bouwjaar? Zou voornamelijk moeten neerkomen op de lengte van de stang...
2. Weet je zeker dat deze niet past? Wellicht dat dit een gemodificeerde is van een later bouwjaar? Zou voornamelijk moeten neerkomen op de lengte van de stang...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Dit past niet nee WJ. Mijn tunnel gaat niet door de vloer.