Laagvlieger schreef:Ja maar dat bedoel ik. ZO loopt ie wel dus dan loopt ie te arm.
Had je nog gereden met de uitleescomputer eraan? En zo ja op welke waarde stond de O2 intergrator en hoe loopt de motor direct na een kenveld reset?
Rij ook eens een stukje met de stekker van de lambda sonde los.
op dit moment zijn er 2 storingen. 1) motortoerental sensor signaal onjuist. (krukas signaal niet goed)
2) Temperatuur Sensor inlaat lucht spanning hoog... Alle 2 vervangen nog steeds de zelfde melding volgens de monteur, dus heeft hij de ouwe er weer ingezet.
Okee dus kabelbreuk of slechte massa op je temperatuursensor/sensor en computermassa.
Is 100% een elektrische storing. Kan niet anders.
Krukassensor zou ik de exacte code moeten weten. Kan zowel elektrisch als mechanisch zijn en zelfs een gevolgcode door onregelmatig lopen (vreemde versnelling van de krukas).
Laagvlieger schreef:Okee dus kabelbreuk of slechte massa op je temperatuursensor/sensor en computermassa.
Is 100% een elektrische storing. Kan niet anders.
Krukassensor zou ik de exacte code moeten weten. Kan zowel elektrisch als mechanisch zijn en zelfs een gevolgcode door onregelmatig lopen (vreemde versnelling van de krukas).
Bedankt voor de reactie. Ik ga dit aan de monteur voorleggen en hoop zo snel mogelijk met een reactie te komen.
Je hoort van me.....
Laagvlieger schreef:Okee dus kabelbreuk of slechte massa op je temperatuursensor/sensor en computermassa.
Is 100% een elektrische storing. Kan niet anders.
Krukassensor zou ik de exacte code moeten weten. Kan zowel elektrisch als mechanisch zijn en zelfs een gevolgcode door onregelmatig lopen (vreemde versnelling van de krukas).
Heb de monteur net gesproken. qua storing, kabelbreuk en slechte massa. Is helaas niet het probleem< hij heeft alles gecheckt, er is een goede massa ook voor de computer en er geen kabelbreuk geconstateerd.
Er zit toch echt een kabelbreuk. Of defecte computer. Maar daar zat al een andere in dacht ik. Op welke manier heeft hij op kabelbreuk het gemeten?
Want er zit er toch echt een hoor.
Laagvlieger schreef:Er zit toch echt een kabelbreuk. Of defecte computer. Maar daar zat al een andere in dacht ik. Op welke manier heeft hij op kabelbreuk het gemeten?
Want er zit er toch echt een hoor.
is het mogelijk om een van jullie naar mijn auto te laten kijken?
Laagvlieger schreef:Er zit toch echt een kabelbreuk. Of defecte computer. Maar daar zat al een andere in dacht ik. Op welke manier heeft hij op kabelbreuk het gemeten?
Want er zit er toch echt een hoor.
Is er misschien een ander die mij kan helpen. En, zo ja. Het mij te kunnen laten weten.
Tja, ik kan er wel naar kijken, maar daar wordt het niet ander van ben ik bang. Ik ben geen monteur en wil geen dingen slopen die nu gewoon prima zijn.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)