koelwaterslangen, remleidingen, distributiesnaar, waterpomp, accu, multiriem, draagarmen, filters, banden, etc etc wordt alleen maar gaar en broos als dat jaren ligt te niksen
het meeste zijn gewoon onderhoudsonderdelen en verwacht ik nog wel te kunnen krijgen over een paar jaar, zo niet dan is er vast wel een andere oplossing.
plaatwerk of electronica heb ik niet nodig, interieur bekleden, plaatwerk strakmaken, auto spuiten moet tzt wel dan.
Eerst maar sparen en de kever opknappen, daarna de gsi .
hiervoor, tijdens, en erna heb ik nog meer hobby's en nog een gezin
eind van de week stallen.. voor onbepaalde tijd
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: eind van de week stallen.. voor onbepaalde tijd
misschien dan wel peperduur omdat er tegen die tijd nog maar een paar zijn enRoy 2.0 16v schreef:koelwaterslangen, remleidingen, distributiesnaar, waterpomp, accu, multiriem, draagarmen, filters, banden, etc etc wordt alleen maar gaar en broos als dat jaren ligt te niksen
het meeste zijn gewoon onderhoudsonderdelen en verwacht ik nog wel te kunnen krijgen over een paar jaar, zo niet dan is er vast wel een andere oplossing.
plaatwerk of electronica heb ik niet nodig, interieur bekleden, plaatwerk strakmaken, auto spuiten moet tzt wel dan.
Eerst maar sparen en de kever opknappen, daarna de gsi .
hiervoor, tijdens, en erna heb ik nog meer hobby's en nog een gezin
onderdelen super zeldzaam.
danny gsi 666