MEDEDELING: Indien je onderwerp hier niet aan voldoet dan wordt hij verwijderd en zal je per PB een bericht hier over krijgen van één van de moderatoren!
Mr.F schreef:Inderdaad en dat hoop ik ook, maar denk dat dat wel goed zit. Hij zou voorlopig de showroom in gaan
Reden van verkoop zal ik er ook gelijk maar bij vertellen, de lol is er bij mij een beetje vanaf aan het gaan bij de astra f's, vandaar dat ik hem ingeruild heb op een Astra G Z22SE Sport Edition II.
Er gaat nog een Astra F weg en zo zal alleen de zilveren Astra F overblijven voor de hobby.
heb je hem in sittard of geleen in geruild,omdat ik zie dat er 046 in het telefoonnr zit.
vindt het erg jammer,hoop dat hij bij een liefhebber terecht komt.
vindt ecotec maar niks en de g is ook niet mijn model.sorry
danny gsi 666
Ik kan het niet goed zien op de foto maar het lijkt erop dat een Duitser de originele achterscherm links en rechts van de GSI aanbied voor 170 en 160 euro t stuk.
Moet toch behoorlijk interessant zijn als het echt die schermen zijn De dorpels lijkt hij ook nog te hebben overigens.
Links is sowieso geen origineel GSi scherm met popnagels. Er zit een antennegat in. Ook rechts kan ik geen popnagels lokaliseren, maar de foto's zijn slecht.
Ik maak me zelfs sterk dat dit nieteens originele GM schermen zijn.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Ik kan het bijna niet zien maar er lijkt inderdaad een antenne gat te zitten.
In dat geval zal het wel niet allemaal zeldzaam Astra GSI plaatwerk zijn anders had hij wel wat betere foto's mogen maken.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Ah, de advertentie is inmiddels verwijderd. Jammer, ik was erg nieuwsgierig. Weet niet of hier ook niet-GSI's gepost mogen worden, maar mijn pa biedt sinds kort zijn BMW X4 op autoscout aan: http://www.autoscout24.nl/auto/bmw/bmw-x-serie/bmw-x4/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit heb ik nog nooit gezien bij een Astra F: Achterdemper door de wielkast heen geknald. Normaal hoort daar niet heel veel kracht op te komen, die wordt normaal opgevangen door de veerschotel en het chassis. Marktplaatslinkje
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Speciale race-remschijven????? Ziet er wat mij betreft gewoon uit als remschijven die uit elkaar gespat zijn... Of heb ik iets gemist op remschijven-gebied?
Anyway, hier hadden we nog geen foto's van in de DB, dus dat hebben we in ieder geval binnen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
RedBill schreef:Speciale race-remschijven????? Ziet er wat mij betreft gewoon uit als remschijven die uit elkaar gespat zijn... Of heb ik iets gemist op remschijven-gebied?
Anyway, hier hadden we nog geen foto's van in de DB, dus dat hebben we in ieder geval binnen.
Geboorde geventileerde schijven waar ze in hebben lopen slijpen? race remschijven zijn het zeker niet
correctie! het zijn rotordisc schijven
Rotor Discs vervangen de originele remschijven zonder enige aanpassing. De Rotor Discs verlagen het gewicht van de schijven met ongeveer 10% en zijn op dit moment de lichtste vervangingsschijven die er zijn. wat weer vertaald kan worden in verbeterde accelaratie.(hetzelfde idee achter de aluminium en magnesium velgen) Bijv. een Audi TT bespaart alleen al op de voorste schijven 1.36kg. Zestien groeven zorgen voor een verhoogde frictie en een verbeterde remkracht. Verbeterde koeling door het design van de rotor disc waardoor de warme gassen beter kunnen ontsnappen. Ze zijn unichroom verzinkt waardoor roest wordt voorkomen aan de oppervlakte. Rotor disc remschijven zijn leverbaar voor praktisch alle auto,s.
Zo, dat heb ik dan even helemaal gemist. Zou het marketingpraat zijn, of scheelt het echt zoveel?
En: wat zou het doen met de slijtage van de remblokken, met name aan de buitenrand?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Tja, ik heb het idee dat als het echt iets scheelde (bijvoorbeeld in verbruik) dat het al massaal zou worden toegepast op die zuinige 14% modelletjes. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat deze schijven dan in de productie veel duurder zijn dan gewoon ronde schijven, en dat ze daarom niet massaal worden toegepast, naar dit klinkt mij wel weer een beetje van het niveau: als je je originele filter vervangt door dit sportfilter heb je een enorme vermogenswinst...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
De auto is bekend in de database, maar daar is het dan ook gelijk mee gezegd. Geen verdere info.
Maar lijkt een nette wagen. Wat kleine details vervangen en goed poetsen en hij is top
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________