Denk toch dat ik voor de cebora 160 ga, die last vanaf 28Ampere en heeft levenslange garantie bij rustbuster. Maar de WP 170 is dus ook een goede optie.
Verder goed bezig met de gsi
![Thumbs up :thumbsup:](./images/smilies/icon_thumbsup.gif)
Graag gedaan, ja tussen die 2 heb ik ook getwijfeld. Alleen had de laatste wp uit het magazijn toen, die kon ik voor wat minder meenemenJoris! schreef:Oké dankje voor de info.
Denk toch dat ik voor de cebora 160 ga, die last vanaf 28Ampere en heeft levenslange garantie bij rustbuster. Maar de WP 170 is dus ook een goede optie.
Verder goed bezig met de gsiskirts erop en knallen maar!
Aah ja dat klopt, denk dat ik wel weet wie dat is. En dit is idd mijn nieuwe, ojaa is dat zo ? Ik ben wel benieuwd hoe die er bij staat nu. Heb 'm toen best goedkoop weg gedaan, waar ik achteraf msischien wel een beetje spijt van heb. Vandaar dat deze er nu is, blijft toch mijn favorietAstrid_fahrer schreef:Gister had een maat van mij je nog even gesproken op de Opel testdag (zit hier ook op het forum als imagine). Je had hem verteld over je nieuwe GSI.
Toevalligerwijs dat we gisteravond je oude rode GSI hebben zien staan bij de McDonalds in Veenendaal. Hij staat er nog netjes bij
Dankje, ja zoals je ziet hier ook alles vernieuwd. Viel opzich ook nog wel mee, een aantal gaten in de onderkant.Jerremy schreef:Ziet er goed uit !
Herkenbaar de lekbak links achter.. Was bij mij in eenzelfde staat, inmiddels ook weer hersteld.
Dorpel heb ik bij alleen rechtsvoor eraf liggen, ivm roestschade op een naad waar bleek dat voorste stuk ooit al eens eerder was vervangen.
Voor roest omvormer, welke heb je gebruikt ? Ik had in de doropel vooraan heel klein beetje oppervlakkige roest (waarschijnlijk door afvoer dakraam)
Heb hier zelf RX5 en RX7 van Caprotech voor gebruikt.
Ziet er goed uit verder, ga zo door !
Mr.F schreef:Nice! Hij ziet er nog erg goed uit zo
RedBill schreef:Mooi mooi mooi!
Dankje,Mr.F schreef:Nice! Hij ziet er nog erg goed uit zo
Heb er eens over na gedacht, aangezien ik er ruim de tijd voor ga nemen en het mij toch een leuke uitdaging lijkt, heb ik zaterdag een c18xe opgehaald, hier ga ik langzaam mee aan de slag om er wat leuks van te maken !RedBill schreef:Tja, hier geldt: hoeveel geld wil je eraan uitgeven en wat is je doelstelling?
Als je uniek wilt zijn is het wellicht wel leuk om met een C18XE aan de slag te gaan, daar is best veel uit te halen hoor. Als inspiratie zou inderdaad de C18XE met throttlebodies kunnen dienen.
Maar je moet jezelf echt afvragen: waarom wil ik dit en welke doelen heb ik/ Hoe kan ik die doelen op zo voordelig mogelijke manier bereiken?
Bij je doelen zit dus ondermeer:
- Hoe uniek moet het zijn
- Hoeveel vermogen wil ik uit het blok halen / welke prestaties verwacht ik van de auto?
- Hoe moet het er visueel uitzien (Show)
- Hoeveel geld mag het kosten?
- Hoeveel tijd wil ik ervoor uittrekken om het te realiseren?
- Wat wil ik verder met de auto doen?
Als je daar een antwoord op hebt kun je opties gaan afstrepen die niet voldoen aan je doelstellingen. Dan blijven vanzelf de reële opties over.