RedBill schreef:
Ik heb nu 3 tinten op mijn auto... Maar goed, over een paar jaar wordt ie in zijn geheel gespoten, met andere deur en motorkap, dan heb ik weer 1 kleur...
Podverdrie!
Na sprint tegen X5, en klabam schakel power derop,klabam schakel power derop 6500 erop:
1,3 en 5 schakelden nog nooit zo fijn.
2 en 4 na schakelen voelen als rubber en gaan 2 cm terug in de pook......
Motorsteun waarschijnlijk. Iemand een ander idee?
Voor de deur veilig teruggereden.
... Maar ook: wat fijn dat mijn motorruimte nog zo vol zit met plastic bakken. Anders kan dit extreem einde oefenening aflopen.
eNNem, mijn auto is stuk. Technisch. Niet verder stukrijden nu, dus. Dus.
Ah ok, VET. Maar dan zitten de kleppen der zeer ver in "zeg maar"?
Mijn auto moet eigenlijk al naar de chipboer, beetje zijstraat, maar ik kende dit niet.
Dan slijp je nog iets verder uit op de zuigers, om de hele zooi nog "lager" idd te maken, compressie idd, maarrem Wow.
Dat is een foto van mij. Met Fred, ik, en Ray, Marcel en Martin en jij niet.
Dus wil je liever niet doen alsof jij het bent? Wil je liever niet nep doen?
Als je dat wel doet graag een bronvermelding. Pluggie of Krijn Okkerse is prima.
pluggie schreef:Dat is een foto van mij. Met Fred, ik, en Ray, Marcel en Martin en jij niet.
Als je dat wel doet graag een bronvermelding. Pluggie of Krijn Okkerse is prima.
kun je verwachten als je foto`s op het net plaatst dat die bij anderen in de pc verdwijnen!
eigenschuld dikke bult
Foxs schreef:kwam nog een oude foto tegen op internet
Leuk! Ik vermoed dat dat een keer was op weg naar de Nürburgring in (mijn schatting) 2006 of 2007 ofzo. Op welke site kwam je em tegen?
@Krijn: eerst lezen dan pas zeuren: staat nergens dat hij die foto heeft gemaakt, alleen dat hij em tegenkwam op het Internet. En leuk dus dat hij dat hier deelt toch?
pluggie schreef:Dat is een foto van mij. Met Fred, ik, en Ray, Marcel en Martin en jij niet.
Zeg ik dat ik er bij sta dan beetje dimmen met je nep ja.
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *