project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!
@ Sandro
Voor 200++ zijn de standaard schijven remmen ook goed hoor.
Het gaat juist om de niet snelweg situaties. Als bv bij jou in de buurt op een normale 50 km/u weg rijdt en je trekt hem met bv een standaard gsi open dan kom je aan een miximale snelheid binnen dat stuk. Als je er een LET ijn hebt zal je maximale snelheid op dat zelfde stuk een flink stuk hoger zijn omdat je simpelweg sneller accelereert met dat extra vermogen onder je donder. Je remmen moeten de auto dus vanaf een hoge snelheid (dan normaal op dat stuk) de auto weten te vertragen en heeft hierdoor dus meer remvermogen voor nodig. De bocht of het stoplicht staat immers niet inees verder weg
Voor 200++ zijn de standaard schijven remmen ook goed hoor.
Het gaat juist om de niet snelweg situaties. Als bv bij jou in de buurt op een normale 50 km/u weg rijdt en je trekt hem met bv een standaard gsi open dan kom je aan een miximale snelheid binnen dat stuk. Als je er een LET ijn hebt zal je maximale snelheid op dat zelfde stuk een flink stuk hoger zijn omdat je simpelweg sneller accelereert met dat extra vermogen onder je donder. Je remmen moeten de auto dus vanaf een hoge snelheid (dan normaal op dat stuk) de auto weten te vertragen en heeft hierdoor dus meer remvermogen voor nodig. De bocht of het stoplicht staat immers niet inees verder weg
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
zo ik heb voor het weekend een afspraak om de gele koni's en andere veren erop te zetten.....
hopen dat het allemaal gaat nheb namelijk geen ervaring met het uitwisselen van schokbrekers
sandro
hopen dat het allemaal gaat nheb namelijk geen ervaring met het uitwisselen van schokbrekers
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- soulhustler
- forum-gebruiker
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 24 jan 2004 14:06
- Locatie: amstelveen
- Contacteer:
- jeffrey c20let
- forum-gebruiker
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 28 dec 2003 02:58
- Locatie: waddinxveen
brembo's
Ik heb nieuwe set brembo
schijven van 320x28
blokken
klauwen
breakets
stalen remslangen
maat van de golf 4
setje kost nieuw bij http://www.speedequipment.nl 3075,- nu 2000
jeffrey
schijven van 320x28
blokken
klauwen
breakets
stalen remslangen
maat van de golf 4
setje kost nieuw bij http://www.speedequipment.nl 3075,- nu 2000
jeffrey
Gang is alles
nou ik heb bericht gehad van speedequipment...
de motor heeft waarschijnlijk een kapotte distributie snaar gehad ...
ze hebben hem wel gerepareerd maar de putten zaten nog in de zuiger bussen (of hoe je dat ook noemt)..
ze gaan nu eerst het onderblok demonteren om te zien hoe de drijfstangen er uit zien omdat de zuigers wat speling hebben..
daarna weet ik wat er allemaal aan moet gebeuren...
sandro
de motor heeft waarschijnlijk een kapotte distributie snaar gehad ...
ze hebben hem wel gerepareerd maar de putten zaten nog in de zuiger bussen (of hoe je dat ook noemt)..
ze gaan nu eerst het onderblok demonteren om te zien hoe de drijfstangen er uit zien omdat de zuigers wat speling hebben..
daarna weet ik wat er allemaal aan moet gebeuren...
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
maar er is ook goed nieuws...
ik heb vandaag mijn nieuwe intercooler binnen gekregen..
en dit is hem dan mijn nieuwe intercooler ...er zaten ook nog twee chippies bij ..goed voor 260 pk...................
sandro
ik heb vandaag mijn nieuwe intercooler binnen gekregen..
en dit is hem dan mijn nieuwe intercooler ...er zaten ook nog twee chippies bij ..goed voor 260 pk...................
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
waar schijnlijk hebben ze het blok gerepareerd met 2 tweede hands zuigers ....
ja en wat doe je dan plaats je 2 nieuwe zuigers of vervang je ze alle vier....
alle vier natuurlijk en dan gaat het aardig in de papieren lopen
op internet heb ik die zuigers gezien voor 190 euro per stuk en dan 4 keer en dan nog montage
en dan weet ik niet wat ze nog meer tegen komen..
eerst maar eens afwachten hoe die drijfstangen eruit zien mischien valt het allemaal wel mee....
sandro
ja en wat doe je dan plaats je 2 nieuwe zuigers of vervang je ze alle vier....
alle vier natuurlijk en dan gaat het aardig in de papieren lopen
op internet heb ik die zuigers gezien voor 190 euro per stuk en dan 4 keer en dan nog montage
en dan weet ik niet wat ze nog meer tegen komen..
eerst maar eens afwachten hoe die drijfstangen eruit zien mischien valt het allemaal wel mee....
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- soulhustler
- forum-gebruiker
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 24 jan 2004 14:06
- Locatie: amstelveen
- Contacteer:
vandaag echt een kut dag gehad geprobeert om mijn gele konis te plaatsen alleen passen de konis voor niet .........
waarschijnlijk omdat ze oorspronkelijk voor de kadett zijn .....er werd hier op het forum gezecht dat het moest passen
maar de konis zijn te smal en blijven dus rammelen in de houder en als ik mijn verlagings veren erop zette dan hoefde ik geeneens een veren spanner te gebruiken want ik kon het geheel er zo overheen zetten en aandraaien zoveel ruimte was er ..........erug vreemd.....
heb dus voor weer mijn originele schokbrekers en veren gemonteerd omdat het met die verlaging 60 mm geen rijden was bij mij in de buurt
achter wel de konis geplaatst maar het rijdt nu erug stug het zijn wel verstelbare dus ik ga morgen wel effe verschillende instellingen proberen...
ook nog geprobeert mijn gril te monteren maar dat gaat ook al niet..... kut rieger gril wordt er helemaal gestoord van heb ik al die randen af staan zagen past dat klote ding nog niet
sandro
waarschijnlijk omdat ze oorspronkelijk voor de kadett zijn .....er werd hier op het forum gezecht dat het moest passen
maar de konis zijn te smal en blijven dus rammelen in de houder en als ik mijn verlagings veren erop zette dan hoefde ik geeneens een veren spanner te gebruiken want ik kon het geheel er zo overheen zetten en aandraaien zoveel ruimte was er ..........erug vreemd.....
heb dus voor weer mijn originele schokbrekers en veren gemonteerd omdat het met die verlaging 60 mm geen rijden was bij mij in de buurt
achter wel de konis geplaatst maar het rijdt nu erug stug het zijn wel verstelbare dus ik ga morgen wel effe verschillende instellingen proberen...
ook nog geprobeert mijn gril te monteren maar dat gaat ook al niet..... kut rieger gril wordt er helemaal gestoord van heb ik al die randen af staan zagen past dat klote ding nog niet
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 24 mar 2003 08:43
- Locatie: Barneveld
- Contacteer:
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 24 mar 2003 08:43
- Locatie: Barneveld
- Contacteer: