Bart's Astra X32SE <the story continues..>
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Originele kap staat inderdaad een stuk mooier!
Mooi dat hij weer lekker rijd
Mooi dat hij weer lekker rijd
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Staat goed zo de kap Nu blijft de 3.2 V6 tenminste weer mooi droog
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Bart's Astra X32SE
Staat hem goed Bart
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
welke opties had jij allemaal op je gsi?Laagvlieger schreef:Mijne was 1220 met V6, F28 en redelijk full options.
als ik op autoweek.nl kijk en dan de astra gsi van 1991-1994 kon je er nooit een optie bij krijgen hier in nl , 1995/1998 kun je alles krijgen.
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Netjes zo Bart
Was het trouwens geen optie bij de andere kap om een plaatje onder het midden te maken zodat het dicht is, of ging dat niet ?
Was het trouwens geen optie bij de andere kap om een plaatje onder het midden te maken zodat het dicht is, of ging dat niet ?
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Origineel: dakraam, mistlampen, C20XE, ETC, electrische ramen en spiegels....renej schreef:welke opties had jij allemaal op je gsi?Laagvlieger schreef:Mijne was 1220 met V6, F28 en redelijk full options.
als ik op autoweek.nl kijk en dan de astra gsi van 1991-1994 kon je er nooit een optie bij krijgen hier in nl , 1995/1998 kun je alles krijgen.
Tijdens RDW weging: X30XE, F28, Cruise control, electrisch dakraam, hoofdsteunen achterin.....
Is alweer even geleden dus kan maar zo wat vergeten
Maar staat mooi Bart! Even kappie spuiten nog. Less is more!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Netjes met de originele GSI kap erop!
Zag je oude kap nog op marktplaats staan,
gewoon weereens wat anders??
En mooi dat je blokje weer loopt!
Groeteee
Zag je oude kap nog op marktplaats staan,
gewoon weereens wat anders??
En mooi dat je blokje weer loopt!
Groeteee
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
eindelijk die lelijke kap weg
ziet er beter uit zo (als hij in kleur is)
ziet er beter uit zo (als hij in kleur is)
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Kap wordt tzt weer in kleur gespoten en verlengd.
Plexiglas had gekund ja, maar ik wil weer terug naar de originele gsi luchtinlaten
Plexiglas had gekund ja, maar ik wil weer terug naar de originele gsi luchtinlaten
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
+1GSI Racer schreef:eindelijk die lelijke kap weg
ziet er beter uit zo (als hij in kleur is)
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
even verlengen weer en dan issie weer top,
geijk even een rechte verlenging doen bart, die je nu had liep zo met een boogje ja
geijk even een rechte verlenging doen bart, die je nu had liep zo met een boogje ja
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
ziet er beter uit dan die evo kap,ben ik niet de enige met two tone,blauw en zilver(ik) rood met zwarte spatborden.Bart(astra) schreef:Zo de eerste 900 km (woon werk) zit er al (lees;pas) weer op.
Vandaag even wat tijd gemaakt voor de astra.
Recht voor de ABS sensor vervangen.
Boutje van de houder was in de naaf gebroken, dus was een heel karwei weer.
Inmiddels weer beide gespoten deurgrepen erop gezet.
Moest toch nog alle plak van de raamfolie gaan verwijderen dus..
Motorkap definitief eraf gehaald en vervangen voor een origineel exemplaar (bedankt Robert)
heb al lak gehaald en wordt nog magma rood gespoten.
danny gsi 666
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
beide kleuren zijn blauw
Bedankt voor de leuke reacties maar uiteindelijk (zoals eerder gebleken) doe ik toch wat ik zelf wil
Bedankt voor de leuke reacties maar uiteindelijk (zoals eerder gebleken) doe ik toch wat ik zelf wil
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
haha alleen maar een goede zaak Bart!
tuning is het persoonlijk maken van de auto, zo werkt het bij mij ook
tuning is het persoonlijk maken van de auto, zo werkt het bij mij ook
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Originele motorkap is waaay better!
Mocht je nog een stalen booskijkers zoeken, ik heb er nog een liggen. Ooit gekocht om te lassen maar niet aan toegekomen.
PM maar bij interesse
Mocht je nog een stalen booskijkers zoeken, ik heb er nog een liggen. Ooit gekocht om te lassen maar niet aan toegekomen.
PM maar bij interesse
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Laserlite schreef:Originele motorkap is waaay better!
Mocht je nog een stalen booskijkers zoeken, ik heb er nog een liggen. Ooit gekocht om te lassen maar niet aan toegekomen.
PM maar bij interesse
ook een ronde?
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Inmiddels 1400km met de v6 gedaan
(Rij niet zo veel, bijna alleen woon-werk)
In principe maar 1 klein mankement gehad, en dat was een gescheurde vacuumslang van de rembekrachtiger. Wel even schrikken want remmen doet het spul dan dus ook bijna niet..
Met de Carnaval gaat de olie eraf en komt er verse in.
In principe is het inlopen dan klaar.
Maar er moet nog veel gebeuren voordat de astra afgesteld kan worden, dus gas geven is er voorlopig nog niet bij.
Wat sowieso nog moet gebeuren is de rijhoogte omhoog krijgen.
De astra ligt met de winterwielen 6cm met de bumperlip van de grond. Met de 17ers strax zal dat max 5cm zijn, en dat is niet do-able.
Stuurstangen lopen regelmatig in de openingen aan nu..
Hierna wordt de auto nog uitgelijnd natuurlijk.
Ook de koeling moet nog aangepakt worden.
Nu rij ik met de fan altijd aan, en die laat ik dan ook altijd een aantal minuten nalopen.
Maar ik wil dat de dubbele fan dit gaat overnemen en ook de extra waterpomp gaat meelopen.
Oftewel er moet nog een complete kabelboom met twee relais/zekeringboxen erbij ingebouwd worden.
En natuurlijk moet de groep A er weer onder
Pas dan gaat de auto op de bank om afgesteld te worden.
Waar weet ik nog niet precies. Zou zomaar bij EDS oid kunnen worden.
Wat betreft de motorkap;
De Evo kap is verkocht en komt dus definitief niet meer terug.
Inmiddels ook een verlenging (materiaal) geregeld via Ebay.
Helaas levert deze precies dezelfde "boog" op tussen de koplampen.
De reden hiervoor is dat de rand omgefelst is en netjes recht, maar doordat de motorkap licht bol staat krijg je vanzelf de "boog"
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
zo ligt die van mijn nu ook met wintervelgen,wat heb je van
banden maat.ik heb nu 195-50-15 en mijn zomervelgen 215-40-17.
danny gsi 666
banden maat.ik heb nu 195-50-15 en mijn zomervelgen 215-40-17.
danny gsi 666
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9319
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Goed dat ie weer een stukje omhoog gaat. Is voor de duurzaamheid toch beter. Mijne gaat binnenkort een keer weer naar de OEM hoogte.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
oem hoogte vind ik veelste hoog,daar zijn de waaier velgen veelste klein voor.RedBill schreef:Goed dat ie weer een stukje omhoog gaat. Is voor de duurzaamheid toch beter. Mijne gaat binnenkort een keer weer naar de OEM hoogte.
danny gsi 666
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
netjes Bart!!
lekker V6 brullen
lekker V6 brullen
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Nog genoeg te doen Bart, Maar mooi dat je er nu in ieder geval plezier van heb
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- .:johan:.
- forum-gebruiker
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
- Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
- Locatie: Hedel
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
mooie plannen komen er aan! en idd we zijn gewent dat je doet wat je zelf wild lijkt mij ook het beste hahaha.
wel kloten van je remmen, hoe kwam je er achter dat het die vacuumslang was
wel kloten van je remmen, hoe kwam je er achter dat het die vacuumslang was
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
Omdat de astra én zwaar remde én stationair niet fatsoenlijk liep.
- .:johan:.
- forum-gebruiker
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
- Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
- Locatie: Hedel
Re: Bart's Astra X32SE <Nu officieel>
oke helemaal duidelijk