Petrolheads Astra f '94
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Re: Petrolheads Astra f '94
Mooi man !
(De Calibra dan he)
(De Calibra dan he)
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Wat een pech heb je met de Astra gehad zeg. Pfffff.
Jammer dat je geen goede hebt kunnen vinden, maar een nette Calibra is ook heel gaaf!! Veel plezier ermee en houd hem heel. Hij ziet er netjes uit.
Uiteraard mogen projectdingen omtrent de calibra hier ook gedeeld worden
Jammer dat je geen goede hebt kunnen vinden, maar een nette Calibra is ook heel gaaf!! Veel plezier ermee en houd hem heel. Hij ziet er netjes uit.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- petrolhead
- forum-gebruiker
thanks mannen, het is trouwens wel een hele stap, zomaar 100pk meer.pascal1109 schreef:Wat een pech heb je met de Astra gehad zeg. Pfffff.
update zal ik hier ook posten, maar dat kan nog even duren.
ik heb namelijk ook een nieuwe baan en heb het nogal druk maar das niet erg.
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Veel plezier met de Calibra!
Wel toeval, ik heb naar die specifieke auto ook nog gekeken om te kopen. Zag er zo op het eerste oog netjes uit!
Wel toeval, ik heb naar die specifieke auto ook nog gekeken om te kopen. Zag er zo op het eerste oog netjes uit!
- petrolhead
- forum-gebruiker
haha toeval ja, maar zijn wel wat kleine dingen die gebeuren moeten, maar dat komt helemaal goed.
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Dat geloof ik ook wel. Is bij de Astra ook goed gelukt dus, dat gaat je bij de Cali ook wel lukken
Je hebt wel een super mooie opvolger, ook een mooi kleurtje.
nu hopelijk niet dezelfde pech met deze zou echt zonde zijn, ik zeg veel rijplezier
nu hopelijk niet dezelfde pech met deze zou echt zonde zijn, ik zeg veel rijplezier
- petrolhead
- forum-gebruiker
dankjerenej schreef:Je hebt wel een super mooie opvolger, ook een mooi kleurtje.
ik hoop inderdaad dat de mensen die niet uit hun doppen kijken voortaan binnenblijven..
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
vet ding en 170 pk onder de kap he,is wel vet he.
die gaat wel he.goede vervanger.
danny gsi 666
danny gsi 666
- petrolhead
- forum-gebruiker
jup 170 ponys...astra-gsi-666 schreef:vet ding en 170 pk onder de kap he,is wel vet he.
danny gsi 666
ik zit te denken aan 3 liter nokkenassen, ik heb ergens gelezen dat het ongeveer 20 pk oplevert ?!? iemand ervaring mee toevallig.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
ik heb nog een set 3.2 ofwel type J nokkenassen liggen
Check MV6.de forum maar eens
Check MV6.de forum maar eens
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
3.0 heeft een zwaarder nokkenas dat hij rustiger loopt ,je kun er een euro op zetten zonder dat hij omvaltpetrolhead schreef:jup 170 ponys...astra-gsi-666 schreef:vet ding en 170 pk onder de kap he,is wel vet he.
danny gsi 666
ik zit te denken aan 3 liter nokkenassen, ik heb ergens gelezen dat het ongeveer 20 pk oplevert ?!? iemand ervaring mee toevallig.
en dat heeft 2.5 niet.3.0 heeft 211 pk en 2.5 heeft 170 pk en niet door de nokkenas maar door cilinder inhoud.
dat weet ik van royke die heeft zelf een 3.0 vectra b .
danny gsi 666
- petrolhead
- forum-gebruiker
danke, voor de info.astra-gsi-666 schreef:3.0 heeft een zwaarder nokkenas dat hij rustiger loopt ,je kun er een euro op zetten zonder dat hij omvaltpetrolhead schreef:jup 170 ponys...astra-gsi-666 schreef:vet ding en 170 pk onder de kap he,is wel vet he.
danny gsi 666
en dat heeft 2.5 niet.3.0 heeft 211 pk en 2.5 heeft 170 pk en niet door de nokkenas maar door cilinder inhoud.
dat weet ik van royke die heeft zelf een 3.0 vectra b .
danny gsi 666
was ik voorlopig nog niet echt van plan maar zou wel leuk zijn geweest
- .:johan:.
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
balen man van de astra, maar leuke cali heb je terug gekocht!, ik verwacht natuurlijk wel de zelfde zorg als de astra gehad heeft he
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Altijd leuk als jouw auto wordt verziekt door de onkunde van anderen (kan er over mee praten).
De calibra ziet er super uit! Zelf moet ik bekennen toen ik voor mijn GSI op de zoektocht was dat ik de Calibra en de Vectra2000 ook altijd zeer verleidelijk vond.
Uiteindelijk toch voor de GSI gegaan maar de Calibra blijf ik een mooi ontwerp vinden, zeker een DTM versie (enige nadeel vindt ik altijd dat oersaaie dashboard).
De calibra ziet er super uit! Zelf moet ik bekennen toen ik voor mijn GSI op de zoektocht was dat ik de Calibra en de Vectra2000 ook altijd zeer verleidelijk vond.
Uiteindelijk toch voor de GSI gegaan maar de Calibra blijf ik een mooi ontwerp vinden, zeker een DTM versie (enige nadeel vindt ik altijd dat oersaaie dashboard).
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Neej, das ook heel erg dik!!!!petrolhead schreef:nu heb ik buiten de astra f nog een liefde, uit dezelfde decennia, wellicht voor veel van jullie een doodzonde maar ik vind het geweldig een opel calibra.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- petrolhead
- forum-gebruiker
haha, gelukkig maar..RedBill schreef:Neej, das ook heel erg dik!!!!petrolhead schreef:nu heb ik buiten de astra f nog een liefde, uit dezelfde decennia, wellicht voor veel van jullie een doodzonde maar ik vind het geweldig een opel calibra.
De calibra zal inderdaad de nodig aandacht krijgen
ik heb inderdaad ook nog naar een vectra 2000 gekeken maar die was echt snotrot, dus laten staan.
deze is nog echt knetterhard, dus goed verzorgen en dan blijft dat nog wel een tijdje zo.
-
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
Heb hem al voor je deur zien staan, echt een super mooie cali. Normaal ben ik niet zo fan van een cali maar zal ook wel komen door gekke lui wat er plastic opbouwen tot op de grond.
Hoop dan ook dat je dit nooit gaat doen, origineel zijn ze het mooist. Vooral deze
Hoop dan ook dat je dit nooit gaat doen, origineel zijn ze het mooist. Vooral deze
- petrolhead
- forum-gebruiker
hehe, indd origineel het mooiste, kleine aanpassingen zoals andere velgen en wat verlagen.
en dan is die perfect.
motorisch is het ook wel lekker, maar wil toch nog beetje meer richting de 200pk
heb er nog weinig aan gedaan, alleen de kachelweerstand vervangen en de water afvoerrubber schoongemaakt.
weet trouwens iemand wanneer tractioncontrol aanstaat ? als het lampje brand of juist niet ?
dit is eigenlijk hoe ik hem wil hebben.
en dan is die perfect.
motorisch is het ook wel lekker, maar wil toch nog beetje meer richting de 200pk
heb er nog weinig aan gedaan, alleen de kachelweerstand vervangen en de water afvoerrubber schoongemaakt.
weet trouwens iemand wanneer tractioncontrol aanstaat ? als het lampje brand of juist niet ?
dit is eigenlijk hoe ik hem wil hebben.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Als het lampje brandt, is de TC uitgeschakeld.
En pak een x30xe, dat is een relatief simpele ombouw en heb je 200+ pk
En pak een x30xe, dat is een relatief simpele ombouw en heb je 200+ pk
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.