top c20xe
- 20seh-trekker
- forum-gebruiker
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 17 dec 2012 18:50
- Auto('s): Kad. C20XE - Ome. C26NE - Ast. 20SEH
- Locatie: Limburg
top c20xe
Wat halen jullie met je standaard c20xe als top snelheid in je Astra F, Kadett E, Corsa.
(Het gaat me om de voorwiel aangedreven lichte auto's.)
(Het gaat me om de voorwiel aangedreven lichte auto's.)
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: top c20xe
Kadett E GSI 16V fabriek 215km/h getest op 218 km/h top20seh-trekker schreef:Wat halen jullie met je standaard c20xe als top snelheid in je Astra F, Kadett E, Corsa.
(Het gaat me om de voorwiel aangedreven lichte auto's.)
Astra F GSI 16V fabriek 220km/h getest op 223 km/h top
deze weet ik uit de folders en testen die ik thuis heb.
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 25 okt 2013 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- 20seh-trekker
- forum-gebruiker
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 17 dec 2012 18:50
- Auto('s): Kad. C20XE - Ome. C26NE - Ast. 20SEH
- Locatie: Limburg
Re: top c20xe
Dat zijn toch fantastische uitkomsten zeg!
Re: top c20xe
ligt er aan welke bak er achter hangt
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: top c20xe
meeste C20XE hebben een F20 erachter uit de fabriek.prs schreef:ligt er aan welke bak er achter hangt
danny gsi 666
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: top c20xe
Ik haal met een F16CR bak erachter een iets lagere top dan de oorspronkelijke snelheid. Zal tussen 210 en 215 liggen.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: top c20xe
zijn er ook zat met een f18astra-gsi-666 schreef:meeste C20XE hebben een F20 erachter uit de fabriek.prs schreef:ligt er aan welke bak er achter hangt
danny gsi 666
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: top c20xe
ik heb een keer snachts op de gps net 234 235 aan getikt wel met f18 bak er achter en wind mee
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: top c20xe
De tests die we op de website hebben staan geven voor de Astra GSi respectievelijk aan:
217 km/h ( M2.5 )
217 km/h ( M2.5 )
220 km/h (fabrieksopgave) ( M2.5 )
217 km/h ( M2.8 )
217 km/h ( M2.5 )
217 km/h ( M2.5 )
220 km/h (fabrieksopgave) ( M2.5 )
217 km/h ( M2.8 )
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: top c20xe
250 km met wind mee en bult af zonder gekheid gewoon 220.
Heb alleen wel het idee dat een rotor onsteking harder trekt dan een Dis onsteking maar dat zal waarschijnlijk door het vliegwiel komen.
Heb alleen wel het idee dat een rotor onsteking harder trekt dan een Dis onsteking maar dat zal waarschijnlijk door het vliegwiel komen.
Laatst gewijzigd door renej op 26 okt 2013 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- 20seh-trekker
- forum-gebruiker
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 17 dec 2012 18:50
- Auto('s): Kad. C20XE - Ome. C26NE - Ast. 20SEH
- Locatie: Limburg
Re: top c20xe
Ik vond het al knap dat ik dat haal op lpg!
Is dus gelijk aan benzine ong.
Is dus gelijk aan benzine ong.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: top c20xe
Op de teller heb ik de 230 eens aangetikt.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: top c20xe
plat vliegwiel(M 2.5) vs kom vliegwiel(M 2. en met plat vliegwiel trek hij harder en loopt hij harder op top.renej schreef:250 km met wind mee en bult af zonder gekheid gewoon 220.
Heb alleen wel het idee dat een rotor onsteking harder trekt dan een Dis onsteking maar dat zal waarschijnlijk door het vliegwiel komen.
danny gsi 666
Laatst gewijzigd door astra-gsi-666 op 12 nov 2013 18:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: top c20xe
Weet ik eigenlijks niet of een dis op top harder loopt fabrieks opgave blijft zelfde.astra-gsi-666 schreef:plat vliegwiel(M 2.5) vs kom vliegwiel(M 2.,plat vliegwiel trek harder en loopt harder op top.renej schreef:250 km met wind mee en bult af zonder gekheid gewoon 220.
Heb alleen wel het idee dat een rotor onsteking harder trekt dan een Dis onsteking maar dat zal waarschijnlijk door het vliegwiel komen.
danny gsi 666
Wat ik ervaar met mijn omgebouwde rotor, met platvliegwiel en f18+ die is iets korter qua overbrenging trekt goed, maar de dis orgineel van mijn rode trekt pas echt goed na 4500 toeren maar blijft dan ook echt gaan en maar gaan en kakt niet in,
mijn ervaring met een Dis motor kun je rustiger rijden en heb je niet constant de verleiding om door te trekken.
rotor daar integen kan ik nooit van mijn gas pedaal afblijven.
maarja dis motor is ook aangepast op milieu, zwaardervliegwiel/brandstof druk halve bar hoger/extra sensor, andere motor sturingsapparaat,injectoren met ander sproeibeeld.
overigens zou ik het liefst de 20Xe uit de kadett hebben zonder katalysator etc
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: top c20xe
met mijn C20XE met platvliegwiel en mijn aangepaste F20CR in mijn kadett zonder kat liep hij niet harderrenej schreef:Weet ik eigenlijks niet of een dis op top harder loopt fabrieks opgave blijft zelfde.astra-gsi-666 schreef:plat vliegwiel(M 2.5) vs kom vliegwiel(M 2.,plat vliegwiel trek harder en loopt harder op top.renej schreef:250 km met wind mee en bult af zonder gekheid gewoon 220.
Heb alleen wel het idee dat een rotor onsteking harder trekt dan een Dis onsteking maar dat zal waarschijnlijk door het vliegwiel komen.
danny gsi 666
Wat ik ervaar met mijn omgebouwde rotor, met platvliegwiel en f18+ die is iets korter qua overbrenging trekt goed, maar de dis orgineel van mijn rode trekt pas echt goed na 4500 toeren maar blijft dan ook echt gaan en maar gaan en kakt niet in,
mijn ervaring met een Dis motor kun je rustiger rijden en heb je niet constant de verleiding om door te trekken.
rotor daar integen kan ik nooit van mijn gas pedaal afblijven.
maarja dis motor is ook aangepast op milieu, zwaardervliegwiel/brandstof druk halve bar hoger/extra sensor, andere motor sturingsapparaat,injectoren met ander sproeibeeld.
overigens zou ik het liefst de 20Xe uit de kadett hebben zonder katalysator etc
maar ging vanaf +- 2500 toeren als een beest af tot aan de begrenzer.top kadett was +- 210 km/h.
nu met de astra met platvliegwiel en F20CR van de kadett gsi 16V trek hij veel harder dan met
het komvliegwiel en F18 en de top is iets minder door de korter bak maar veel sneller in de toeren
kadett en astra zijn beide gechipt wat je goed merkt(m 2.5) met rotor
danny gsi 666
Re: top c20xe
235 op teller vorige blok, en dat kon nog harder, maar sja, dat kost kms letterlijk op een lege snelweg, 200 is snel makkelijk, vroeger had ik een tik dat ik het bij brug Zaltbommel altijd even wilde doen elke dag. Echt top ga je richting begrenzer, en alles klinkt als een bommenwerper, en gezond is het vast niet, en dat duurt HEEEEEEEEEEEEEEUL lang dat duurt echt kilometers. Hans zat ooit op 240 ish, tellerish, deze zou beter zijn, maar ik geloof het wel.