Dat is wel de bedoeling. Ik wil kijken of ik de originele socket voor die pulsvormer kan bestellen en die dan inderdaad in het bakje plaatsen.Laagvlieger schreef:Mooi! Waar ga je de pulsvormer plaatsen? In dat bakje aan het schutbord?
RedBill's GSi - The Complete Story (Update 12-04-'22)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
Origineel hebben ze geen losse socket maar klikken ze in een hele grote multisocket voor relais en zekeringen.
Beter kun je gewoon zo'n losse relais socket nemen. Even op de sloop uit een astra knippen en daar dan alleen de gebruikte draden van gebruiken.
Beter kun je gewoon zo'n losse relais socket nemen. Even op de sloop uit een astra knippen en daar dan alleen de gebruikte draden van gebruiken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
Dat was inderdaad wat ik in gedachten had, maar ik ging er vanuit dat ze origineel in een losse socket zouden zitten. Ik zal eens kijken of ik een passende socket kan vinden op de sloop. Thanks voor de info!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 05-01-'13)
Gisteren gekeken en mijn handremhendel is al het "nieuwe type"RedBill schreef:Zeker, ben erg benieuwd of die mod al is doorgevoerd in het MY dat jij hebt.pascal1109 schreef:Dat is wel erg interessant!RedBill schreef:De nieuwe hendel is al een gemodificeerde variant. Het scharnierpunt is al zodanig aangepast dat die niet meer zo snel in slijt. Goede upgrade dus...
Leer wat los gehaald en zag dat die uit 2 delen bestond.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 05-01-'13)
Kijk dat is mooi. Dan hebben ze kennelijk al vrij snel doorgehad dat dit te snel sleet.pascal1109 schreef:Gisteren gekeken en mijn handremhendel is al het "nieuwe type"RedBill schreef:Zeker, ben erg benieuwd of die mod al is doorgevoerd in het MY dat jij hebt.
Leer wat los gehaald en zag dat die uit 2 delen bestond.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 27 apr 2013 12:04
- Auto('s): astra gsi c20xe coscast...astra gsi mv6 x30xe...astra f cabrio bertogne
- Locatie: neer
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
flink project!
grondig aangepakt maar wel met liefde.
mvg stefke
grondig aangepakt maar wel met liefde.
mvg stefke
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
Thanks!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
Afgelopen zaterdag nog een keertje bij de sloop geweest voor wat onderdeeltjes voor de toekomst. Die wagen was best netjes, dus nu ook maar even wat fotootjes gemaakt.
De auto in kwestie:
Beschermplaat onder de motor (bovenzijde, origineel GM)
Beschermplaat onder de bodem (maar hoe die precies hoort te lopen zou ik niet kunnen zeggen)
Beschermplaat onder de motor (onderzijde)
Binnenzijde nadat ik de vloerbedekking verwijderd had.
Vloerbedekking na eerste basic reiniging.
Verder nog wat dashboarddelen mee genomen en wat andere interieurdelen die ik nog op voorraad wilde hebben.
Ook twee originele tweeters, maar die bleken beiden al overleden te zijn.
De auto in kwestie:
Beschermplaat onder de motor (bovenzijde, origineel GM)
Beschermplaat onder de bodem (maar hoe die precies hoort te lopen zou ik niet kunnen zeggen)
Beschermplaat onder de motor (onderzijde)
Binnenzijde nadat ik de vloerbedekking verwijderd had.
Vloerbedekking na eerste basic reiniging.
Verder nog wat dashboarddelen mee genomen en wat andere interieurdelen die ik nog op voorraad wilde hebben.
Ook twee originele tweeters, maar die bleken beiden al overleden te zijn.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 03-09-'13)
Weer lekker die sleutelhandjes laten wapperen zo te zien.
Aan een sloopauto is ideaal sleutelen, alles wat je niet moet hebben mag kapot.
Zie je niet hoe iets los moet of mis je het gereedschap, kapot!
Inbouwen in je eigen auto duurt dubbel zo lang
Aan een sloopauto is ideaal sleutelen, alles wat je niet moet hebben mag kapot.
Zie je niet hoe iets los moet of mis je het gereedschap, kapot!
Inbouwen in je eigen auto duurt dubbel zo lang
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 03-09-'13)
Goed bezig ,had maar gezecht dat je originele speakers wou hebben . Heb ze laatst weg gegooid aangezien ze maar in de weeg lagen.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 03-09-'13)
Haha, maar dan ben ik nog zo iemand die ook op de sloop alles intact laat, en ik heb voor de Opel Astra ALTIJD het goede gereedschap bij me. Torx schroevendraaiers en doppen, doppen in alle maten die op de Astra F zitten enzovoort.Roy 2.0 16v schreef:Weer lekker die sleutelhandjes laten wapperen zo te zien.
Aan een sloopauto is ideaal sleutelen, alles wat je niet moet hebben mag kapot.
Zie je niet hoe iets los moet of mis je het gereedschap, kapot!
Inbouwen in je eigen auto duurt dubbel zo lang
Zo was de bestuurdersstoel die ik de eerste keer gedemonteerd had nu ook al verdwenen, door iemand die dat kennelijk nodig had.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 24-08-'13)
Die astra lijkt nog wel nieuw zo op de foto`s, wat was de kilometerstand?RedBill schreef:Afgelopen zaterdag nog een keertje bij de sloop geweest voor wat onderdeeltjes voor de toekomst. Die wagen was best netjes, dus nu ook maar even wat fotootjes gemaakt.
De auto in kwestie:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 03-09-'13)
Iets van 175.000 ofzo...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2702
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 03-09-'13)
Weer goed bezig Willem Jan!!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 03-09-'13)
Gisteren weer wat onderhoud en verbeteringen aan de Astra.
1. De startmotor vervangen. Het tandwiel kwam niet meer altijd uit de behuizing met starten, waardoor je het soms 2 of drie keer moest proberen voordat ie aangreep op het vliegwiel. Omdat de wagen betrouwbaar moet zijn (onder meer voor het werk van mijn vrouw) is dat inmiddels niet meer acceptabel, dus besloten om een ruilstartmotor bij de dealer te halen.
Oude demonteren. Daarvoor moet je zowel in de motorruimte als onder de wagen zijn, anders kom je er bij de C20XE niet bij.
De bout die los moet aan de bovenzijde
Aan de onderzijde moet dan ook nog een bout los (niet degene op deze foto, die is van de versnellingsbak, degene die los moet zit achter de ashoes) en de bedrading moet gedemonteerd. Wel eerst even de massa van de accu loskoppelen natuurlijk!
De oude motor, met steun die verder nergens aan vast zat. Op de nieuwe motor zat die steun er ook niet op.
Vervolgens de nieuwe startmotor weer gemonteerd. De oude gaat terug naar de dealer, om gereviseerd te worden. Die komt dan bij Opel weer op het schap te liggen.
2. Pulsgever plaatsen t.b.v. cruisecontrol. Dat stond al een tijdje op mijn to do list.
Omdat het gisteren in Ede aanzienlijk beter weer was dan voorspeld en het pas tegen de avond zou gaan regenen zag ik mijn kans schoon om dit nu even te gaan fixen. Ik had de pulsgever al in huis.
Onlangs ook in mijn schuurvoorraad een kabelboom gevonden met drie relaissockets eraan. Daarvan degene met de meeste overeenkomende aansluitingen eraf geknipt.
De bedrading moest naar het relaisbakje onder de motorkap.
Omdat niet elke bevestigingssleuf even hoog zat moest ik wat schuiven met posities om het passend te maken. In het gele blokje heeft bij mij toch al nooit een relais gezeten. Ik weet helaas ng steeds niet waarvoor die eigenlijk is.
De bedrading vanaf de ABS voor het ingangssignaal had ik eerder al aangesloten op één van de ABS draden, dus die lagen er al. Ik hoefde alleen de signaaldraad naar de CC unit nog maar te vervangen voor het uitgaande signaal van de pulsgever en een geschakelde plus (15) en een massa (31) aan te sluiten. Omdat die in het bakje al aanwezig zijn voor de andere relais is dat een fluitje van een cent.
Vervolgens hoefde ik nog slechts het relais erin te prikken
Daarna de spanning: hoe zou het werken? Op voor en proefritje. 50 km/h in z'n vier, cc aan om te kijken wat er gebeurde. Na het aantikken van de set button gas losgelaten. Snelheidsmeter zakte iets terug maar vrij snel daarna pakte het gas weer op. Hij werkt dus! Vervolgens nog geprobeerd te accelereren en te de-acceleren met de knoppen op de cc-hendel. De interval is nu uitstekend! 3 á 4 km/h bij lage snelheden als ik het zo snel even heb gezien, en voor mijn gevoel bij hogere snelheden ook kleinere snelheidsintervallen.
Ik ben in ieder geval erg happy!!!
Ik zal later een nog wat uitgebreidere beschrijving geven voor het technisch archief.
1. De startmotor vervangen. Het tandwiel kwam niet meer altijd uit de behuizing met starten, waardoor je het soms 2 of drie keer moest proberen voordat ie aangreep op het vliegwiel. Omdat de wagen betrouwbaar moet zijn (onder meer voor het werk van mijn vrouw) is dat inmiddels niet meer acceptabel, dus besloten om een ruilstartmotor bij de dealer te halen.
Oude demonteren. Daarvoor moet je zowel in de motorruimte als onder de wagen zijn, anders kom je er bij de C20XE niet bij.
De bout die los moet aan de bovenzijde
Aan de onderzijde moet dan ook nog een bout los (niet degene op deze foto, die is van de versnellingsbak, degene die los moet zit achter de ashoes) en de bedrading moet gedemonteerd. Wel eerst even de massa van de accu loskoppelen natuurlijk!
De oude motor, met steun die verder nergens aan vast zat. Op de nieuwe motor zat die steun er ook niet op.
Vervolgens de nieuwe startmotor weer gemonteerd. De oude gaat terug naar de dealer, om gereviseerd te worden. Die komt dan bij Opel weer op het schap te liggen.
2. Pulsgever plaatsen t.b.v. cruisecontrol. Dat stond al een tijdje op mijn to do list.
Omdat het gisteren in Ede aanzienlijk beter weer was dan voorspeld en het pas tegen de avond zou gaan regenen zag ik mijn kans schoon om dit nu even te gaan fixen. Ik had de pulsgever al in huis.
Onlangs ook in mijn schuurvoorraad een kabelboom gevonden met drie relaissockets eraan. Daarvan degene met de meeste overeenkomende aansluitingen eraf geknipt.
De bedrading moest naar het relaisbakje onder de motorkap.
Omdat niet elke bevestigingssleuf even hoog zat moest ik wat schuiven met posities om het passend te maken. In het gele blokje heeft bij mij toch al nooit een relais gezeten. Ik weet helaas ng steeds niet waarvoor die eigenlijk is.
De bedrading vanaf de ABS voor het ingangssignaal had ik eerder al aangesloten op één van de ABS draden, dus die lagen er al. Ik hoefde alleen de signaaldraad naar de CC unit nog maar te vervangen voor het uitgaande signaal van de pulsgever en een geschakelde plus (15) en een massa (31) aan te sluiten. Omdat die in het bakje al aanwezig zijn voor de andere relais is dat een fluitje van een cent.
Vervolgens hoefde ik nog slechts het relais erin te prikken
Daarna de spanning: hoe zou het werken? Op voor en proefritje. 50 km/h in z'n vier, cc aan om te kijken wat er gebeurde. Na het aantikken van de set button gas losgelaten. Snelheidsmeter zakte iets terug maar vrij snel daarna pakte het gas weer op. Hij werkt dus! Vervolgens nog geprobeerd te accelereren en te de-acceleren met de knoppen op de cc-hendel. De interval is nu uitstekend! 3 á 4 km/h bij lage snelheden als ik het zo snel even heb gezien, en voor mijn gevoel bij hogere snelheden ook kleinere snelheidsintervallen.
Ik ben in ieder geval erg happy!!!
Ik zal later een nog wat uitgebreidere beschrijving geven voor het technisch archief.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
weer top bezig geweest man!
heb je ook gelijk je ashoes vervangen?
die beugel aan je startmotor zit bij veel motoren niet meer erop.
kan ook geen kwaad lijkt me.
zijn niet veel auto's die nog een extra beugel hebben namelijk
heb je ook gelijk je ashoes vervangen?
die beugel aan je startmotor zit bij veel motoren niet meer erop.
kan ook geen kwaad lijkt me.
zijn niet veel auto's die nog een extra beugel hebben namelijk
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Goed bezig!
Kost nog aardig geld denk ik bij de dealer?
Kost nog aardig geld denk ik bij de dealer?
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Thanks, maaruh, waarom zou ik mijn ashoes vervangen als die nog goed is?GSI Racer schreef:weer top bezig geweest man!
heb je ook gelijk je ashoes vervangen?
136 euro ex BTW voor die startmotor. Vond het wel meevallen eigenlijk.Mr.F schreef:Goed bezig!
Kost nog aardig geld denk ik bij de dealer?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Weer lekker aan de gang geweest. Die kan er weer even tegen!
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Lekker bezig geweest zie ik al wel
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Omdat ik daar vet zag hangen aan je startmotor en inlaatRedBill schreef:Thanks, maaruh, waarom zou ik mijn ashoes vervangen als die nog goed is?GSI Racer schreef:weer top bezig geweest man!
heb je ook gelijk je ashoes vervangen?
136 euro ex BTW voor die startmotor. Vond het wel meevallen eigenlijk.Mr.F schreef:Goed bezig!
Kost nog aardig geld denk ik bij de dealer?
maar was mee sarcastisch bedoelt
Nette prijs trouwens voor die starter
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Ik denk ook wel dat dat vet is uit een vorige ashoes, dus zo raar is je opmerking niet, maar die is inmiddels allang vervangenGSI Racer schreef:Omdat ik daar vet zag hangen aan je startmotor en inlaat
maar was mee sarcastisch bedoelt
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- petrolhead
- forum-gebruiker
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 11 apr 2012 17:08
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
http://www.youtube.com/watch?v=zK2F3spwSKw" onclick="window.open(this.href);return false;
geen idee of deze al bekend bij je is, maar volgens mij poseer je in dit filmpje ( 0:25 ) voor de camera
geen idee of deze al bekend bij je is, maar volgens mij poseer je in dit filmpje ( 0:25 ) voor de camera
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: RedBill's GSi - The Complete Story (Update 13-10-'13)
Jups, lees hier maar, en daar staan nog meer linkjes naar een 2e filmpjepetrolhead schreef:http://www.youtube.com/watch?v=zK2F3spwSKw
geen idee of deze al bekend bij je is, maar volgens mij poseer je in dit filmpje ( 0:25 ) voor de camera
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)