Voorstellen Bazzz
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Voorstellen Bazzz
Hallo mannen van de Astra GSI Club.
Mijn Naam is Sebastiaan en kom uit Krimpen aan den IJssel.
Ik ben 33 en werkzaam als constructie- bankwerker/lasser bij een constructie bedrijf in Bergambacht.
Vanaf dat ik mijn rijbeweis heb rijd ik al OPEL, mijn eerste auto was een C Kadett Limo uit 1978 met een 2.2 blok.
Daarna kocht ik een Kadett GSI 2.0 8v uit 1990, na de Kadett kwam de eerste Astra GSI uit 1992, ook een 2.0 8v.
Omdat ik altijd graag een 16v had willen hebben heeft André Botter (die in de loop van de jaren een goede vriend van mij is geworden) voor mij een 2.0 16v ingebouwd nadat de koppakking van de 8v het had begeven.
Na een tijd zo rond gereden te hebben begon de carrosserie van de GSI erg slecht te worden en ben ik samen met André opzoek gegaan naar een betere carrosserie.
Dat is een Astra 1.6 16v uit 1994 geworden en samen mer andré hebben we de 1.6 16v omgebouwd naar 2.0 16v GSI.
Echt alles hadden we over gezet, de wielophanging, achteras, complete kabelboom, noem maar op.
Ook is er gelijk met de verbouwing een Groep A uitlaat systeem onder gekomen, die later weer vervangen is door een RVS exemplaar en geweizigde eind dempers/stukken.
Hij is meer verlaagd (rondom 60mm) en zijn er in hardheid verstelbare gele KONI's onder gegaan, later kon ik voor een leuk prijsje 15" Schmidt Modern Line in 8J op de kop tikken die er onder gingen en zijn er in de loop der jaren nog vele andere dingetjes aan de Astra gedaan.
Helaas is ook aan dit verhaal van bijna 8 jaar en een goede 357.600km op de teller een eind gekomen doordat ook de carrosserie slechter begon te worden (al was het nog lang niet zo gek als de oude GSI uit '92).
Een week of 3 a 4 terug heb ik dan ook de stap genomen om de Astra de deur uit te doen en binnen een week was ik hem al kwijt.
Van te voren had ik met André al de afspraak dan ik zijn Astra station Turbo zou over nemen, die heb ik nu dus voor de deur staan.
Goed, dit was dus een kleine introductie van mij, en een samenvatting van mijn OPEL historie.
Ik hoop het hier verder naar mijn zin te hebben en wellicht wat leuke contacten op te doen.
Groeten Sebas.
Mijn Naam is Sebastiaan en kom uit Krimpen aan den IJssel.
Ik ben 33 en werkzaam als constructie- bankwerker/lasser bij een constructie bedrijf in Bergambacht.
Vanaf dat ik mijn rijbeweis heb rijd ik al OPEL, mijn eerste auto was een C Kadett Limo uit 1978 met een 2.2 blok.
Daarna kocht ik een Kadett GSI 2.0 8v uit 1990, na de Kadett kwam de eerste Astra GSI uit 1992, ook een 2.0 8v.
Omdat ik altijd graag een 16v had willen hebben heeft André Botter (die in de loop van de jaren een goede vriend van mij is geworden) voor mij een 2.0 16v ingebouwd nadat de koppakking van de 8v het had begeven.
Na een tijd zo rond gereden te hebben begon de carrosserie van de GSI erg slecht te worden en ben ik samen met André opzoek gegaan naar een betere carrosserie.
Dat is een Astra 1.6 16v uit 1994 geworden en samen mer andré hebben we de 1.6 16v omgebouwd naar 2.0 16v GSI.
Echt alles hadden we over gezet, de wielophanging, achteras, complete kabelboom, noem maar op.
Ook is er gelijk met de verbouwing een Groep A uitlaat systeem onder gekomen, die later weer vervangen is door een RVS exemplaar en geweizigde eind dempers/stukken.
Hij is meer verlaagd (rondom 60mm) en zijn er in hardheid verstelbare gele KONI's onder gegaan, later kon ik voor een leuk prijsje 15" Schmidt Modern Line in 8J op de kop tikken die er onder gingen en zijn er in de loop der jaren nog vele andere dingetjes aan de Astra gedaan.
Helaas is ook aan dit verhaal van bijna 8 jaar en een goede 357.600km op de teller een eind gekomen doordat ook de carrosserie slechter begon te worden (al was het nog lang niet zo gek als de oude GSI uit '92).
Een week of 3 a 4 terug heb ik dan ook de stap genomen om de Astra de deur uit te doen en binnen een week was ik hem al kwijt.
Van te voren had ik met André al de afspraak dan ik zijn Astra station Turbo zou over nemen, die heb ik nu dus voor de deur staan.
Goed, dit was dus een kleine introductie van mij, en een samenvatting van mijn OPEL historie.
Ik hoop het hier verder naar mijn zin te hebben en wellicht wat leuke contacten op te doen.
Groeten Sebas.
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: Voorstellen Bazzz
aaah volgens mij heb ik jou nog gesproken bij de opel meeting in amersfoortBazzz schreef:Hallo mannen van de Astra GSI Club.
Mijn Naam is Sebastiaan en kom uit Krimpen aan den IJssel.
Ik ben 33 en werkzaam als constructie- bankwerker/lasser bij een constructie bedrijf in Bergambacht.
Vanaf dat ik mijn rijbeweis heb rijd ik al OPEL, mijn eerste auto was een C Kadett Limo uit 1978 met een 2.2 blok.
Daarna kocht ik een Kadett GSI 2.0 8v uit 1990, na de Kadett kwam de eerste Astra GSI uit 1992, ook een 2.0 8v.
Omdat ik altijd graag een 16v had willen hebben heeft André Botter (die in de loop van de jaren een goede vriend van mij is geworden) voor mij een 2.0 16v ingebouwd nadat de koppakking van de 8v het had begeven.
Na een tijd zo rond gereden te hebben begon de carrosserie van de GSI erg slecht te worden en ben ik samen met André opzoek gegaan naar een betere carrosserie.
Dat is een Astra 1.6 16v uit 1994 geworden en samen mer andré hebben we de 1.6 16v omgebouwd naar 2.0 16v GSI.
Echt alles hadden we over gezet, de wielophanging, achteras, complete kabelboom, noem maar op.
Ook is er gelijk met de verbouwing een Groep A uitlaat systeem onder gekomen, die later weer vervangen is door een RVS exemplaar en geweizigde eind dempers/stukken.
Hij is meer verlaagd (rondom 60mm) en zijn er in hardheid verstelbare gele KONI's onder gegaan, later kon ik voor een leuk prijsje 15" Schmidt Modern Line in 8J op de kop tikken die er onder gingen en zijn er in de loop der jaren nog vele andere dingetjes aan de Astra gedaan.
Helaas is ook aan dit verhaal van bijna 8 jaar en een goede 357.600km op de teller een eind gekomen doordat ook de carrosserie slechter begon te worden (al was het nog lang niet zo gek als de oude GSI uit '92).
Een week of 3 a 4 terug heb ik dan ook de stap genomen om de Astra de deur uit te doen en binnen een week was ik hem al kwijt.
Van te voren had ik met André al de afspraak dan ik zijn Astra station Turbo zou over nemen, die heb ik nu dus voor de deur staan.
Goed, dit was dus een kleine introductie van mij, en een samenvatting van mijn OPEL historie.
Ik hoop het hier verder naar mijn zin te hebben en wellicht wat leuke contacten op te doen.
Groeten Sebas.
welkom hier in iedergeval
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Re: Voorstellen Bazzz
Dat zou goed kunnen.
Je was met een zwarte Astra GSI en je had het er over dat je met een witte bezig was (zoals op je adver te zien).
Was opzich wel even een leuk middagje daar, en het weer viel ook niet tegen.
Je was met een zwarte Astra GSI en je had het er over dat je met een witte bezig was (zoals op je adver te zien).
Was opzich wel even een leuk middagje daar, en het weer viel ook niet tegen.
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: Voorstellen Bazzz
Heb je misschien een foto van je oude want ben wel benieuwd geworden.
En je nieuwe is ook niet verkeerd
En je nieuwe is ook niet verkeerd
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: Voorstellen Bazzz
viel inderdaad niet tegen neeBazzz schreef:Dat zou goed kunnen.
Je was met een zwarte Astra GSI en je had het er over dat je met een witte bezig was (zoals op je adver te zien).
Was opzich wel even een leuk middagje daar, en het weer viel ook niet tegen.
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
- Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
- Locatie: vlissingen
Re: Voorstellen Bazzz
Welkom en ................FOTO!SSSSS
HAHAHA
HAHAHA
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Re: Voorstellen Bazzz
mikejuhhh schreef:Heb je misschien een foto van je oude want ben wel benieuwd geworden.
En je nieuwe is ook niet verkeerd
Nog een foto van de oude 8v GSI op een meeting bij de OPEL in Bochum (let niet op m'n maatje die achter z'n oren staat te krabbelen )
En de auto daar voor, de '90-er Kadett GSI.
Van de C Kadett Limo heb ik helaas geen digitale foto's, het ding was met de roller mat (leger) groen gerold en over de motorkap, dak en kofferklep stonden witte Viper strepen.
Groeten Sebas.
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Re: Voorstellen Bazzz
Misschien ook wel handig een foto van m'n huidige Astra te plaatsen, hoewel de meeste de station van André (nu mij dus) wel kennen.
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: Voorstellen Bazzz
de beruchte astra station
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
- Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
- Locatie: vlissingen
Re: Voorstellen Bazzz
Bazzz schreef:Misschien ook wel handig een foto van m'n huidige Astra te plaatsen, hoewel de meeste de station van André (nu mij dus) wel kennen.
Mooie bak zeg
Ohja je zwarte gsi heb ik nig tekoop zieen staan op mp wanneer weet ik niet meer ook een mooie bak hoor
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: Voorstellen Bazzz
Die zwarte vond ik vette dempertjes hebben ,heel de auto was wel leuk maar ik zie vooral grappige dingen die ik ook wil haha.
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Re: Voorstellen Bazzz
De achterkant en dan inderdaad met name de uitlaat zo met de eindstukken half in de bumper en de dempers er net onderuit vond ik inderdaad het mooist aan heel de auto.
Opzich vind ik het nog steeds jammer dat hij weg is, maar soms moet je dingen weg doen voor dat het slechter word, beter goede als slechte herrinneringen.
Ik heb de uitlaat ooit eens in de Flash bij een Duitser gezien, verder de auto nooit op meeting's tegen gekomen en verder was ik geloof ik de eenigste die zo reed (zeker in NL).
Wat ik uit de advertentie begreep van de gene die mijn Astra heeft gekocht is dat het complete (RVS) Groep A uitlaat systeem nu te koop staat, dus...
Opzich vind ik het nog steeds jammer dat hij weg is, maar soms moet je dingen weg doen voor dat het slechter word, beter goede als slechte herrinneringen.
Ik heb de uitlaat ooit eens in de Flash bij een Duitser gezien, verder de auto nooit op meeting's tegen gekomen en verder was ik geloof ik de eenigste die zo reed (zeker in NL).
Wat ik uit de advertentie begreep van de gene die mijn Astra heeft gekocht is dat het complete (RVS) Groep A uitlaat systeem nu te koop staat, dus...
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: Voorstellen Bazzz
Ja ik heb me reservewielbak nodig dus ik moet iets anders verzinnen.
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: Voorstellen Bazzz
Welkom!
Mooie Opel geschiedenis en ook heden rijd je een pracht Astra!
Mooie Opel geschiedenis en ook heden rijd je een pracht Astra!
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Voorstellen Bazzz
Welkom,
dikke Astra zeg!!
wat zijn de specs hiervan, want Botter kennende zal hij niet standaard zijn
dikke Astra zeg!!
wat zijn de specs hiervan, want Botter kennende zal hij niet standaard zijn
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Re: Voorstellen Bazzz
De oude chip uit z'n Kadett zit er in, dus de station heeft ommenabij de 280PK.
Misschien dat er in de toekomst nog een grotere turbo op komt, maar eerst maar even zo blijven rijden, voorlopig is dit leuk zat.
Misschien dat er in de toekomst nog een grotere turbo op komt, maar eerst maar even zo blijven rijden, voorlopig is dit leuk zat.
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Voorstellen Bazzz
dat zijn leuke pk's ja
en bijbehorend koppel natuurlijk he.
dit is toch die Astra waar hij z'n gestolen RS4 mee achterna gezeten had he??
en bijbehorend koppel natuurlijk he.
dit is toch die Astra waar hij z'n gestolen RS4 mee achterna gezeten had he??
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 08 okt 2012 12:34
- Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
- Locatie: Maastricht
Re: Voorstellen Bazzz
Mooi man!!! Ik wist ook dat die te koop was voor een mooi prijsje.. Maar kan hem niet droog plaatsen anders was die hier geweest
Have funn ermee
Have funn ermee
- GSI4ever
- forum-gebruiker
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 10 nov 2011 21:59
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
- Locatie: Groningen
Re: Voorstellen Bazzz
Welkom. Zeer mooie Station
Zijn dit je eigen velgen of had Andre nieuwe velgen erop gezet?
Zijn dit je eigen velgen of had Andre nieuwe velgen erop gezet?
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 24 jun 2013 22:46
- Auto('s): Astra F Station Turbo
- Locatie: Krimpen aan den IJssel
Re: Voorstellen Bazzz
De velgen die nu onder de station zitten zitten er ak weer een tijd onder.
De RS-jes op jou foto hebben er onder gezeten toen de astra net opgebouwd was.
Daar na zijn ze onder de paars/blauwe astra van zijn vrouw gegaan die later zijn buurjongen weer over genomen heeft.
De RS-jes zijn inmiddels al lang verkocht.
Na de RS-jes heeft hij er een soort van velgen onder gehad die hij nu onder zijn Kadett heeft maar voorlopig zitten deze BBS-en er al een paar jaar onder.
@ GSI Racer:
Over het koppel durf ik niks te zeggen, maar het apparaat trekt als een beest.
Met deze station is hij inderdaad achter de RS4 aan gegaan ja, die knuppel zal toch wel even raar uit zijn ogen hebben gekeken toen André halverwege de dijk al weer met een Astra F station op z'n bumper zat te douwen.
De RS-jes op jou foto hebben er onder gezeten toen de astra net opgebouwd was.
Daar na zijn ze onder de paars/blauwe astra van zijn vrouw gegaan die later zijn buurjongen weer over genomen heeft.
De RS-jes zijn inmiddels al lang verkocht.
Na de RS-jes heeft hij er een soort van velgen onder gehad die hij nu onder zijn Kadett heeft maar voorlopig zitten deze BBS-en er al een paar jaar onder.
@ GSI Racer:
Over het koppel durf ik niks te zeggen, maar het apparaat trekt als een beest.
Met deze station is hij inderdaad achter de RS4 aan gegaan ja, die knuppel zal toch wel even raar uit zijn ogen hebben gekeken toen André halverwege de dijk al weer met een Astra F station op z'n bumper zat te douwen.
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Voorstellen Bazzz
Welkom hier !
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9316
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Voorstellen Bazzz
Heej Bazz, van harte welkom hier!!! Errug dikke station!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Voorstellen Bazzz
welkom op astra forum ,woow super dikke astra turbo,zeer mooie ding.
echt een dik beest.
danny gsi 666
echt een dik beest.
danny gsi 666
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9316
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Voorstellen Bazzz
Die 8V GSi, had je die omgebouwd naar C20XE?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: Voorstellen Bazzz
Bazzz schreef:, na de Kadett kwam de eerste Astra GSI uit 1992, ook een 2.0 8v.
Omdat ik altijd graag een 16v had willen hebben heeft André Botter (die in de loop van de jaren een goede vriend van mij is geworden) voor mij een 2.0 16v ingebouwd nadat de koppakking van de 8v het had begeven.
.