DarkDaedelus's GSi C18XE
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE - van slecht naar erger
Helaas gaat mijn auto van slecht naar erger (volgens mij vind die me niet aardig )
Wat heb ik gedaan:
Helaas was ik verkeerd geinformeerd over de "stationairsensor", daar waar naar gewezen werd was dus de NokkenasSensor.
(Die met de vork, boven in het blok). Deze er een keer uitgehad verder in orde, kabels waren in orde, weerstanden klopte.
Een beetje verder gelezen op het forum, gevonden dat het ook aan de krukassensor kon liggen. Een brug werd geadviseerd.
Auto omhooggekrikt en op bokjes gezet. (Misschien belangrijk: De auto heeft een nachtje op 2 bokjes gestaan met zijn neus omhoog).
Foto erbij gepakt, met omschrijving "boven spruitstuk achter het blok". Helaas bleek dit fout te zijn en had ik de Klopsensor in mijn handen..
Fijn.. Goed die er weer netjes opgeschroeft en goed vast gezet.
Toch maar weer eens goed gekeken waar die dan echt moest zitten, bleek dat deze aan de voorkant moest zitten. Goed, deze er een keer uitgehaald
(Zat overigens moervast, ondanks de schroef eruit was.) Kabel eens nagekeken, leek verder in orde. Gewacht op een berichtje of ik een krukassensor
kon lenen, bleek hij niet te kunnen.. Helaas, maar de auto moest toch aan de kant want kon niet nog een nacht in de car port blijven staan. Krukassensor netjes aangesloten, weet nu waar die dus wel zit en kom er toch goed bij. Auto omlaag gelaten, ik ga in de auto zitten en wil m starten...
Start niet, je hoort m ronddraaien maar slaat niet aan.. Proberen over te starten aangezien de accu nu wel helemaal leeg was, gaat niet aan..
Het was dus niet de accu. (heb wel eens vaker last gehad van niet willen starten + slechte accu vandaar het lange proberen.)
Na veel gedoe met een tweede auto (die vol gas moest geven) en wat remmenreiniger in de inlaat toch aan het lopen gekregen. Zat deze nu echt in noodloop. In ieder geval de auto aan de kant kunnen zetten. Nu wel een foutcode:
Paperclip methode toegepast, code 19: "19 - Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) - Incorrect signal, check sensor". Krukassensor dus.
Vandaag de auto weer opgekrikt, krukassensor weer losgehaald en opnieuw vast gezet, kabel netter laten lopen en weer uitgelezen. Code 19 verdwenen.
Overigens wel code 52 terug gekregen. "Engine Check Light - High Voltage"..
Weer geprobeerd de auto te starten na alle kabels nog eens te proberen, gaat absoluut niet aan. Nokkenassensor losgehaald en paperclip methode gaf
geen foutmelding, alleen 52. Krukassensor weer es losgehaald gaf foutcode 19 weer terug. Goed auto nu weer proberen te starten hoor ik m ronddraaien en ook echt een keer aanslaan, maar doorstarten was bijna onmogelijk.
Enige informatie die ik nu verder heb is code 52 (19 is weg moment dat ik de krukassensor weer insteek). en dat die echt niet wilt starten..
Heeft iemand misschien een idee wat ik het beste (of als eerste) kan vervangen? En heeft verder iemand ervaringen bij ATP?
Aangezien ik dan voor 2 sensoren maar 30 euro kwijt ben.
Of heeft iemand misschien een krukassensor en / of nokkenassensor liggen die ik zou kunnen proberen (en woont het liefst in de buurt, Midden Limburg)?
Wat heb ik gedaan:
Helaas was ik verkeerd geinformeerd over de "stationairsensor", daar waar naar gewezen werd was dus de NokkenasSensor.
(Die met de vork, boven in het blok). Deze er een keer uitgehad verder in orde, kabels waren in orde, weerstanden klopte.
Een beetje verder gelezen op het forum, gevonden dat het ook aan de krukassensor kon liggen. Een brug werd geadviseerd.
Auto omhooggekrikt en op bokjes gezet. (Misschien belangrijk: De auto heeft een nachtje op 2 bokjes gestaan met zijn neus omhoog).
Foto erbij gepakt, met omschrijving "boven spruitstuk achter het blok". Helaas bleek dit fout te zijn en had ik de Klopsensor in mijn handen..
Fijn.. Goed die er weer netjes opgeschroeft en goed vast gezet.
Toch maar weer eens goed gekeken waar die dan echt moest zitten, bleek dat deze aan de voorkant moest zitten. Goed, deze er een keer uitgehaald
(Zat overigens moervast, ondanks de schroef eruit was.) Kabel eens nagekeken, leek verder in orde. Gewacht op een berichtje of ik een krukassensor
kon lenen, bleek hij niet te kunnen.. Helaas, maar de auto moest toch aan de kant want kon niet nog een nacht in de car port blijven staan. Krukassensor netjes aangesloten, weet nu waar die dus wel zit en kom er toch goed bij. Auto omlaag gelaten, ik ga in de auto zitten en wil m starten...
Start niet, je hoort m ronddraaien maar slaat niet aan.. Proberen over te starten aangezien de accu nu wel helemaal leeg was, gaat niet aan..
Het was dus niet de accu. (heb wel eens vaker last gehad van niet willen starten + slechte accu vandaar het lange proberen.)
Na veel gedoe met een tweede auto (die vol gas moest geven) en wat remmenreiniger in de inlaat toch aan het lopen gekregen. Zat deze nu echt in noodloop. In ieder geval de auto aan de kant kunnen zetten. Nu wel een foutcode:
Paperclip methode toegepast, code 19: "19 - Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) - Incorrect signal, check sensor". Krukassensor dus.
Vandaag de auto weer opgekrikt, krukassensor weer losgehaald en opnieuw vast gezet, kabel netter laten lopen en weer uitgelezen. Code 19 verdwenen.
Overigens wel code 52 terug gekregen. "Engine Check Light - High Voltage"..
Weer geprobeerd de auto te starten na alle kabels nog eens te proberen, gaat absoluut niet aan. Nokkenassensor losgehaald en paperclip methode gaf
geen foutmelding, alleen 52. Krukassensor weer es losgehaald gaf foutcode 19 weer terug. Goed auto nu weer proberen te starten hoor ik m ronddraaien en ook echt een keer aanslaan, maar doorstarten was bijna onmogelijk.
Enige informatie die ik nu verder heb is code 52 (19 is weg moment dat ik de krukassensor weer insteek). en dat die echt niet wilt starten..
Heeft iemand misschien een idee wat ik het beste (of als eerste) kan vervangen? En heeft verder iemand ervaringen bij ATP?
Aangezien ik dan voor 2 sensoren maar 30 euro kwijt ben.
Of heeft iemand misschien een krukassensor en / of nokkenassensor liggen die ik zou kunnen proberen (en woont het liefst in de buurt, Midden Limburg)?
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Krukassensor en nokkenassensor zijn besteld. Nu wachten
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
dat schiet niet echt op. hopen dat het nu wel weg is.
ik heb het probleem ook in me astra.
En ik ga het op lossen door een andere Motor er in te leggen. duurde mij te lang voor dat ik er achter was wat het was.
ik heb het probleem ook in me astra.
En ik ga het op lossen door een andere Motor er in te leggen. duurde mij te lang voor dat ik er achter was wat het was.
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Melding 19 geeft ie standaard als de motor niet loopt dus daar zal het probleem niet zitten.DarkDaedelus schreef:Krukassensor en nokkenassensor zijn besteld. Nu wachten
Nokkenas sensor zou inderdaad kunnen, Laat maar weten als je hem binnen hebt
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Ik heb de auto vaker uitgelezen met paperclip, en 19 kwam hier niet naar voren, alleen 12 en een foutcode waar echt iets mee is.
Vreemd dat 19 er eigenlijk altijd bij hoort te zitten. Heeft misschien te maken met welke ecu erin zit?
Vreemd dat 19 er eigenlijk altijd bij hoort te zitten. Heeft misschien te maken met welke ecu erin zit?
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Als je uitleest met de motor uit, dan hoort 19 er wel bij ja.DarkDaedelus schreef:Ik heb de auto vaker uitgelezen met paperclip, en 19 kwam hier niet naar voren, alleen 12 en een foutcode waar echt iets mee is.
Vreemd dat 19 er eigenlijk altijd bij hoort te zitten. Heeft misschien te maken met welke ecu erin zit?
Ook bij een C18XE.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
vreemd, deze heb ik er echt nooit bij gehad, staat ook bij ander topic met foutcode lijst erbij.
hier kreeg ik toendertijd 4 foutcodes, maar 19 zat er nooit bij..
hier kreeg ik toendertijd 4 foutcodes, maar 19 zat er nooit bij..
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Als je motor loopt en je hebt nog steeds code 19 dan is er iets niet goed met de sensor
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Begrijp ik, maar wat ik wil zeggen is dat ik de auto altijd heb uitgelezen zonder dat de motor liep, en dan gewoon op contact.
Toch kreeg ik hier nooit code 19 bij, ik kreeg bijvoorbeeld:
12, 12, 12
71, 71, 71
12, 12, 12
Dus dat vind ik wel vreemd
Ik heb wel vaker gelezen dat je deze code altijd krijgt, maar dan mag negeren), (maar zonder andere foutcode krijg ik alleen 12..
Ik heb (als ik me niet vergis) de simtech 51.1 (ben niet thuis dus kan niet controleren).
Misschien dat het hier aan ligt?
Toch kreeg ik hier nooit code 19 bij, ik kreeg bijvoorbeeld:
12, 12, 12
71, 71, 71
12, 12, 12
Dus dat vind ik wel vreemd
Ik heb wel vaker gelezen dat je deze code altijd krijgt, maar dan mag negeren), (maar zonder andere foutcode krijg ik alleen 12..
Ik heb (als ik me niet vergis) de simtech 51.1 (ben niet thuis dus kan niet controleren).
Misschien dat het hier aan ligt?
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9319
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Echt vervelend man! Ik heb zo ook even geen idee waar hier het probleem kan zitten...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Helaas nog aan het wachten op de sensoren.
Deze hebben mij in totaal 40 euro gekost (10 verzending), dus dat is toch heel wat goedkoper als een nieuw blok in leggen
Misschien, ooit, met de tijd dat dit alsnog moet gebeuren, maar dat zien we vanzelf wel...
Deze hebben mij in totaal 40 euro gekost (10 verzending), dus dat is toch heel wat goedkoper als een nieuw blok in leggen
Misschien, ooit, met de tijd dat dit alsnog moet gebeuren, maar dat zien we vanzelf wel...
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Kan even duren maar er is altijd een oplossing
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Ik wil het dan ook erg graag op gelost hebben! ik kan niet wachten tot ik de sensoren binnen heb
Even een vraagje over OP Com.
Ik heb de software vast gedownload en uitgeprobeerd, heb via een vriend een op-com kunnen regelen.
Bij jaartal 1995, Astra F, staat C18XE erbij, maar ik krijg hier een foutmelding:
Weet niet of jij ook dit probleem hebt met het openen, Undertaker?
Even een vraagje over OP Com.
Ik heb de software vast gedownload en uitgeprobeerd, heb via een vriend een op-com kunnen regelen.
Bij jaartal 1995, Astra F, staat C18XE erbij, maar ik krijg hier een foutmelding:
Weet niet of jij ook dit probleem hebt met het openen, Undertaker?
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Undertaker, mocht je dit gauw lezen heb het via het opelforum gevonden:
Ik kreeg de hint mee om een x20xev te proberen of een c18xel, daar dat dezelfde ecu zou zijn.
Vervolgens ondervond ik het volgende:
1995 - Astra F - C 18 XE
The file cannot be loaded: fastraengc18xe
1995 - Astra F - x20xev
The file cannot be loaded: fastraengx20xevold
1995 - Astra F - C18XEL
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
1995 - Omega B - x20xev
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
1996 - Astra F - C18XEL
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
Ik kreeg de hint mee om een x20xev te proberen of een c18xel, daar dat dezelfde ecu zou zijn.
Vervolgens ondervond ik het volgende:
1995 - Astra F - C 18 XE
The file cannot be loaded: fastraengc18xe
1995 - Astra F - x20xev
The file cannot be loaded: fastraengx20xevold
1995 - Astra F - C18XEL
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
1995 - Omega B - x20xev
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
1996 - Astra F - C18XEL
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
pak die van de C18XEL
Eventueel automatische detectie gebruiken1995 - Astra F - C18XEL
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
1996 - Astra F - C18XEL
Zelfde ECU als C18XE - opent wel
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Zal het vanmiddag proberen, kan dan pas bij de auto, nu op school..
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
De niet zo helemaal een OpCom kloon werkte niet (die van een vriend van me) dus word toch maar een keer een echte OpCom cloon
*dit was zo'n bluetooth ding*
In ieder geval; de auto voorzien van een nieuwe krukassensor en HOPPA! direct starten!
Helaas wel de foutcodes nog erin, dus resetten is een must, en dan kijken of ze wegblijven of niet..
Morgen ook direct even de nokkenassensor vervangen met de bijbehorende kabel zodat dit ook
helemaal netjes is, dan weet ik in ieder geval dat het daar niet meer aan kan liggen.
*dit was zo'n bluetooth ding*
In ieder geval; de auto voorzien van een nieuwe krukassensor en HOPPA! direct starten!
Helaas wel de foutcodes nog erin, dus resetten is een must, en dan kijken of ze wegblijven of niet..
Morgen ook direct even de nokkenassensor vervangen met de bijbehorende kabel zodat dit ook
helemaal netjes is, dan weet ik in ieder geval dat het daar niet meer aan kan liggen.
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
gaat de goeie kant op
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
ik was ook echt Suuuuper opgelucht toen die direct startte
rijden is gewoon geweldig
rijden is gewoon geweldig
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Daarom doen we het ookDarkDaedelus schreef: rijden is gewoon geweldig
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
uiteraard!
Alleen voorzichtig zijn bij flitspaaltjes, aangezien de auto's die hier voorbij komen makkelijk te snel rijden
Alleen voorzichtig zijn bij flitspaaltjes, aangezien de auto's die hier voorbij komen makkelijk te snel rijden
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Hopelijk zijn dan de problemen over. Is erg frustrerend als je GSi het niet doet, ik heb laatst ook 3 weken lopen zoeken naar de oorzaak. Gelukkig bestaat er zoiets als het internet en heb ik last van het 'Google' syndroom
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9319
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Mooi dat ie weer loopt! Krukassensor is bij deze leeftijd wel vaak een boosdoener.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Inderdaad, ik vind dit dan ook een geweldig forum om dingen terug te vinden
Helaas woon ik een beetje uit de buurt voor de meeste mensen, geloof dat pascal het dichtste bij woont in Nuth en verder geeeeen idee
Maar persoonlijk wil ik er niet iedereen mee (persoonlijk) lastig vallen, dus het forum is erg handig
Vanmiddag weer es onder de motorkap spelen, kijken wat ik nog kan oplossen
Helaas woon ik een beetje uit de buurt voor de meeste mensen, geloof dat pascal het dichtste bij woont in Nuth en verder geeeeen idee
Maar persoonlijk wil ik er niet iedereen mee (persoonlijk) lastig vallen, dus het forum is erg handig
Vanmiddag weer es onder de motorkap spelen, kijken wat ik nog kan oplossen
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: DarkDaedelus's GSi C18XE
Nuth woont Maikel (GSi Racer), ik woon niet zo heel dicht bij Echt. Ben nog wel eens in Den Bosch, dat is zo'n 100 km voor je, maar dat zal je vast ook niet dichtbij noemen
Mooi dat je in ieder geval weer direct kan starten
Mooi dat je in ieder geval weer direct kan starten
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility