wat denken jullie zelf
De wagen start netjes in een keer, en loopt stationair super netjes.. geen vreemde geluiden etc dus helemaal ok, schakelen is even wennen door de helix koppeling,
na 10min had ik hem wel onder controle en gelukkig niet laten afslaan hahaha (afslaan blijft toch soort van faal moment hahaha
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
)
Motor algemeen
al met al dus bijna 100% goed, hebben alleen vreemd probleem boven de 4000 touren (lijkt of ze te weinig benzine krijgt) maar we hebben er al goede (zwaardere) pomp op zitten. Maar dat maakte wel wat verschil maar probleem is niet weg... wij en de vakmannen (van de garage) gokken dat het de injectoren zijn die beetje beginnen te falen.. (beetje hard) of de ECU...
We gaan dus eerst de de injectoren vervangen (stonden toch al op het lijstje stond ) en dan snuffelen we verder
Blowoff
die hebben we tijdelijk los gegooid, deze lijkt te vroeg in te komen en daar door komt de druk niet echt goed... iemand idee ?
Koeling
verder kunnen we nog wat leidingen omleggen omdat de koelreservoir met 2aansluitingen toch beter was... verkeerd verbeter dus.. Weer wat geleerd, we hadden namelijk
het koelsysteem niet goed aangesloten en dat kan maar een iemand verkeerd gedaan hebben. jep MI,MY SELF AND I! weer wat geleerd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
een extra koelfan is zeker nodig..
stationair draaien wordt de motor na tijdje warm, en gaan we rijden zakt de temp meter gelijk na beneden.
We zijn weer wat stapjes verder en binnen kort wat beter is en de rug van frank keer normaal functioneerd en wat beter gaat doen.... dan kunnen we hem keer gaan aanbieden voor de keuring ivm vermogen winst etc etc
Jullie horen nog van ons
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)